esox hunter Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Цял дебитомер на старо ли взе или ще слагаш само платка, че не стана ясно!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Платката е важна, как ще свалиш старата внимавай. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 намерих цял дебтиомер втора ръка, каран само на бензин с се клапата. моята клапа е разбита т.е. опира и хода и не е пълен което, означава , че е крива и лагерите сигурно са отишли. остава само да го събера сега с плочката за газта и утре сутрин сед като изсъхне силикона съм АЗ! но мисл я да якарам на бензин докато не отида на реглаж на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Офф: Колко струва платката горе долу ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 платка БГ - 25 до 30 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Платката е важна, как ще свалиш старата внимавай. Sent from my GT-I9195 using TapatalkРади,моята я топлих един час и накрая ми падна пердето и излезе на пъзел.Как ги отлепяте,незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Свалям ги за три минути цели целенички, каго ги стопля на котлона, за керамичен на последна степен, за обикновен-предварително загрят до макс, за две, три минути и после под ледена вода. Физика. Единственото, дето научих от нея. Редактирано 6 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 7 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Така, колата тръгна . При натискане на съединителя в движение обаче, оборотите рязко падат, ако не е подадена газ. да търся ли причината в стъпковото моторче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Не. Или е гърмял дебитомера, или някой е въртял онова черното с пружината върте в него.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 7 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Да ,дебитомера е отварян, М...и прасе ,нямам голям късмет май-май,можеш ли да ме насочиш към някого който може да се справи с моя проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 8 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Черното колелце с пружината,за което говори Ради като се размести оборотите си е...ма... още повече.в състоянието в което е оборотите са горе доло добре,има ли вариант с центровка да се оправят нещата и както каза пак той на газ нещата са чувствително по неусезаеми(отбелязвам че колата на газ е пробвана само на място несъм я карал).клапата на дебитомера се движи свободно и леко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 9 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 какво отношение има клапата на картерните газове с оборотите?махайки тръбата която отива в блока колата заработва нормално на място няма колебания в оборотите ,има ли вариант преди тръбата т.е пластмасовата ''вложка'' ако мога така да я нарека където влиза,да е запушена? и от там да идва проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 9 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!оказа се,за мен незнаещия, че тази така наречена вложка била- клапан за вентилация корпуса на резпределителния вал. Редактирано 11 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 И тя ебава обороти, по принцип, ако е издънена.Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 9 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 утре ще я сменя и ще споделя мнение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 И тя ебава обороти, по принцип, ако е издънена.Sent from my HTC Desire 500 using TapatalkА ако е издънена(вътре "цедката") но изхода на маслоотделителя за гуфрето е изведен, възможно ли е да влияе на свободните обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Сам можеш да го провериш, като затапиш входа към дросела от тази клапа. Но ако затапиш входа там, вентилацията задължитилно навън, за да не надува системата в картера. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Той е затапен на гуфрето,вентилацията е изведена.Връзката е само картер-капак клапани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Е значи в тази хипотеза няма как да ти играят оборотите от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 след смяната промяната е минимална,като загрее над 40 градуса пак запоцхжа да мени обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Колко ти е впръскването на празен ход в милисекунди?Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 11 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Ти каточели забрави с кой говориш,ако не сте вие в форума аз нямаше дебитомер да знам какво е ! ако ти се занимава да обясниш какво имаш предвид добре ,ако не пак ще те разбера .повярвай идея си нямам за какво говориш и дали изобщо сам мога да се справя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Трябва ти някой с ваг ком, колега.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 11 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 с 1 дума да ида на диагностика ...ОК .при първа възможност съм на компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Освен записани грешки, виж каква е температурата на мотора, милисекунди на впръскване, предварение, сондата работи ли и в какво положение е ТПС а. Дори да няма записана грешка в него, възможно и той да е проблема. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване