denislavpk Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 При мене имах проблема с въпростното хъркане ама като че ли беше по скоро свирене - оказа се кулера 160лв. и се оправи. След това имаше едно хъркане и при превключване от 1-ва на 2-ра оказа се синхронизатор на скоростите така че си ги проверте тия неща всеки според проблемите си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
savve Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Колеги от скоро съм собственик на Аudi А4 1.9тди Аvant Quattro и започна същите признаци описани в тази тема. Хъркане при смяна на скорости 2,3 между 1800-2000 оборота, само в този диапазон. Въпросът ми е тъй като никои не споменава от известно време дали се е оправил това досадно хъркане /стържене/ и как? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimmy Публикувано 30 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2014 (Редактирано) Честно да ти кажа колега, аз имах много подобни симптоми. При мен беше като притрисане и реално не можех нормално да сменям от 2ра на 3та под 2100-2200 оборота. Опитвах ли на 2000 и надолу попритрисаше и като цяло не се държеше добре колата. Карах така месеци наред и много хора твърдяха, че е от катализаторите и да ги свалям. Така се стигна до преди няколко седмици, когато почна да се чува осезаемо хъркащ/вибриращ звук откъм мотора - реших, че нещо по гърнетата, звучеше си бруталничко! Като натисках съединителя лекичко обаче, се усещаше особена вибрация - и в движение и на място. Светна ми лампата в главата,че тая работа не е на добре. Няколко дни по-късно смених съединител и маховик Гледам много от колегите, които със сигурност имат повече опит от мен, говорят за проблем с турбото - но моите симптоми са доста сходни и именно изразяващи се най-вече между 2ра и 3та предавка. Не знам, реших да споделя при мен как протече цялата работа. Сега колата върви много мазно, мога на 3та да превключа и на 1000 оборота без никакви притрисания/хъркания и т.н. Цитиране на предходен пост! Редактирано 30 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Да повдигна темата ....Закупих нова турбина от вносителя на Гарет за БГ и всичко се оправи ПоздравиКолега,кой е този вносител за БГ,и колко пари е едно такова ново турбо?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Ами вносителя е Колос... Цената е между 1200-1300 лв, не помня точно че то и масло, филтри и др работи сменях Цитиране на предходен пост! Редактирано 11 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 (Редактирано) Доста евтино ми се струва за оригинално, може ли някакви координати на вносителя?Защото на мен ми излиза магазин за корейски авточасти, теракот мебели и т.н.edit:Чак сега се разрових в сайт-а, и нека някой ме поправи но тези турбини не са Гарет, а някакви CHRA(които сега прочетох, че са китайски) Цитиране на предходен пост! Редактирано 12 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 http://www.kolos-ms.com/bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 (Редактирано) http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-VAG-Borg-Warner-Turbolader-058145703E-058145703H-058145703L-150Ps-1-8T-/230608220660?pt=DE_Autoteile&hash=item35b15231f4Толкова е оригинално, стига да не го купуваш от Порше , опс това е за 1.8т, но не мога да си изтрия мнението Редактирано 12 Ноември 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Това което закупих от тях си е Гарет в опаковка Гарет даже пазя кашона някъде и мога да го снимам... Предлагат и заводски рециклирани (средната част), както и да рециклират на място... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
realp Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Колеги, да повдигна и аз темата, дали някой се справи с проблема с хъркането при изключване от скорост при обороти под 2000? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drudge Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 При мен драмите приключих след почистване на геометрия, изтърбушване на катализатора (който според майстора се бе разпаднал) и смяна на някаква гарнитура. Явно от запушването на катализатора е последвало и зацапването на геометрията. Колата е 1.9 TDI 130hp. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
realp Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 (Редактирано) Шумът съвсем ли изчезна или просто намаля?Ако става дума за София - може ли малко инфо къде се справиха с проблема?(може и на ЛС. Благодаря!) Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drudge Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 От Варна съм.Да напълно спря досадното хъркане.Само да кажа че преди ремонта тотално беше зле колата, преминаваше в авариен режим след натискане над 2500 оборота и записваше грешка за пренадуване на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване