His Shadow Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Здравейте ! Нов съм тука От няколко дни съм собственик на бяло А6 1998-ма година 1.8Т AEB мотор Имам няколко въпроса към вас тъй като колата излезе от бокса след едно доста обстойно обслужване имам още някои неща които вече сам ще ги правя 1-во Колата по талон си се води 150 к.с. но момчето още навремето като я е купувал са му казали че е чипосана и е 180 к.с. има ли начин да разбера дали наистина има такъв чип ? 2-ро тази кола охладителната система самообезвъздушава ли се или има някакви трикове когато наливам вода ? тъй като на старата ми кола Hyundai coupe когато наливах антифриз или вода, само сипвам в разширителния съд и тя колкото и е нужно си го вкарва в системата, а другото го изхвърля през едно маркучле , а и нещо много странно казанчето за водата е от вътре в някакъв леш наслоен а течноста е чиста 3-то с какво масло най добре да карам мотора, в момента е с лъки моли 10/40 синтетично... майстора ми каза че най добре заради турбото да и сипвам 10/60 4-то Audi Concerta след като сваляхме акумлатора сега е изпаднал в някакъв SAFE режим как да го отключа ? и мисля че това е за момента в неделя ще кача и снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 1. Закачи на ваг-ком и гледай стойностите на дебитомера. Друг вариант- дино тест.2.Трикове? На студен двигател, колата паркирана на равно наливаш до оказаното на казанчето ниво.3.10в60 е хубаво ако раздаваш много газ, но и 5в40 е ок.4.Търси някъде дали имаш код записан, ако имаш книжка. Безаварийно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Под трикове имах в предвид примерно както е при BMW E39 отвърташ едни кранчета сипваш в радиатора и чакаш да излезе всичкия въздух... иначе на ваг-ком ще я закача тук при един приятел за да видим тези стойности... кода ще видя на самия касетофон дали го има че книжка нямам... а за самия леш натрупан от вътрешния край по казанчето някой има ли си на идея от какво е при положение че самата течност е чиста ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iordan Chobanov Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Тоя леш може да е лош признак.Нередовна смяна на охладителната течност или може да е омешвала антифриза и маслото някога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Просто смени казанчето ако те дразни.Иначе има трик заобезвъздушаване.В отделението на акумулатора се намират двата маркуча за радиаторчето в купето.На единия има дупка оградена с кръгче,леко го разхлабваш и издърпваш докато дупката влезе в контакт със системата.Въздуха излиза и когато започне да тече само антифриз връщаш в изходно положение.Ето снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 (Редактирано) Така колеги до тук всичко е ОК сега съм изправен пред друг въпрос... може би не е тук мястото за което се извинявам ... днес си прехвърлих Sony-то от предишната кола но както си и мислех задните колони с буфера спряха да свирят... идеята ми е има ли някакви специални кабели преходници или требва да я карам на жичкажия да я реже само да кажа най подходящия кабел който намерих е този http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B0+AUDI+3 Редактирано 13 Февруари 2014 от His Shadow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opelgsi Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Колега и аз съм долу горе в твоето положение нямам кода на оригиналният касетофон и затова мисля да си купя нов плеър. Някъкъв адаптер ли се слага защото оригиналният касетофон е по дълъг и с такава букса която си постнал дали ще сфирят буфера и задните колони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 14 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Ами кабела днес го поръчах утре като дойде ще ти кажа какво е положението. Иначе за адаптер пластмаски от същия сайт си ги поръчах 8.50лв струват ето ти линк http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BD+%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BB+AUDI+A2 пасват идеално http://postimg.org/image/4scm7oykf/ Редактирано 14 Февруари 2014 от His Shadow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opelgsi Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Ок пиши ми какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Днес сложих кабела всичко заработи и задните колони и буфера купувай смело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opelgsi Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 16 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 само една добавка за да работи буфера има едно голо кабелче което някъде трябва да го вържеш към плеъра за да му пуснеш минус някъде по корпуса избери си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Така днес оставих колата да и слагат газова уредба... оказа се че ми липсва една пластмаса която покрива филтъра за купето... била нещо за отичане на водата ? някой има ли подобно нещо за продаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) Вече съм газифициран усетих един нов проблем... понякога на 1-ва не иска да включва... не влиза до край лоста... като влезе наполовина отпускам леко съединителя и се чува хърррр и тогава влиза... смятам да сменя маслото наскоростната... ако не се оправи къде да търся проблема.. супер рядко го прави но от време на време неще и неще да влиза 1-ва и то като се закусури нито 2-ра нито 3-та влизат ии друго колко масло събира този 1.8T AEB ? Редактирано 20 Февруари 2014 от His Shadow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Не й давай цялата газ на 1ва. Според мен са синхронизатори на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Тези коли нямат капак на филтъра за купето.Пластмасата,която покрива цялото отделение на акумулатора върши тази работа.Хубаво трябва да прилепне към тази на стъклото и всичко е 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 колеги нещо ужасно се случи с колата... не мога да включа нито една скорост и колата остана блокирала на... някоя си скорост лоста е в неутрално положение а като отпуснеш съединителя и тръгва напред... помагайте от какво може да е това случи се за няма и 10-15км а на излизане всичко си беше наред напрао..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 и като добавка... като се опитах да я паркирам на задна... включва задна... уж тръгва назад почва да се тресе колата и ми изключваше задна... та накрая я избутахме и при отпускане на съединителя тръгва напред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Извинявам се много, ама с теми като тази си правим фейсбук-профил на личния автомобил, или имаме някакъв конкретен проблем и въпрос? Не може ли просто да се ползва търсачката и да се пуска тема за нещо конкретно, а не всеки да си прави мармалад от въпроси за неговия кош? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване