Jump to content

AFN двигател проблем с турбо


chiquita

Recommended Posts

Здравейте колеги. Колата е а4 б5 дизел AFN двигател. Проблема е, че на 3000 оборота колата забива и влиза в авариен режим Грешките, които дава на вагкома можете да видите във файл1. След сваляне на турбината и изчистването и държанието на колата видимо се подобри, но грешките си остават. След смяна на клапанчето от снимките на файл2,3,4,5,6,7 има едно замисляне на 3000 оборота и после се отпушва, като остана само една грешка, а именно тази от файл 8. Моля за съвети на къде да се насоча??/файл1.txtpost-57310-0-09192000-1393157146_thumb.jpost-57310-0-04151000-1393157154_thumb.jpost-57310-0-15617700-1393157165_thumb.jpost-57310-0-17938600-1393157174_thumb.jpost-57310-0-68757700-1393157185_thumb.jpost-57310-0-14392200-1393157196_thumb.jфайл8.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си сложил обратно това клапанче, а за тази грешка 00519 не излиза в Ross - Tech провери вакумите. Провери също маркучите по турбо пътя, а също и N75. Друго не се сещам какво може да е. Закачи я пак на VAG-COM и виж какво налягане прави на 8 канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е датчик за налягане във всмукателният колектор. Намира се в компютъра на дизеловата гориво-впръскваща система. Означава че или е дефектен или е по-високо от необходимото налягане в системата. Желателно е да си провериш маркуча до него компютър и малкото маркуче от корпуса на този компютър до самият датчик вътре запоен на платката има склонност да се пука особено ако има масло в него и разбира се самият датчик да е пълен с масло. Това са най-евтини и безболезнени проверки, които може да направиш . Разбира се е желателно да си провериш и вакуумите за управление на турбокомпресорът и АГР. Може  и да имаш свръхнадуване на турбокомпресорът, датчика мери до максималните стойности които са му зададени, а налягането като е по-високо от тях набива тази грешка и реже мощността от гледна точка на безопасност за мотора. Датчикът е до 250kPa  за този и други мотори. За по-големи налягания при чипосване е желателно да се смени с такъв до по-високо налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, със сигурност клапана е монтирам правилно!!! Благодаря за мненията, а и очаквам и други предполижения, че ми писна да карам сакато магаре, като знам с какъв кон разполагам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит празник!  Че това малко ли ти е което написах или вече си го направил, отвори си поне корубата на компютъра, да видиш какво се случва с датчика и маркуча до него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало тоя клапан от снимките ти земи го разкарай от колата и с него и без него същата работа служи за да пропуска налягане само в една посока, но при годините на колите сиг се е скапало и само бърка сега, аз съм го изтръгнал и няма проблеми. Но и аз имам твоя проблем с мощта на колата сума ти неща смених и изчистих но не се оправя. drob4o а относно твоя съвет аз го отворих видях маркучето беше здраво, но все пак си го смених датчика там не съм пипал него нз как да го проверя освен с нов и масло няма никъде в компа.

Редактирано от Sm1rNoFF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е здраво маркучето и няма масло в датчика и си всичко ти е наред по вакумите, клапана и мембраната, остава да бъде датчика или самата турбина да пренадува. Аз намерих нов(втора употреба компютър), след като го обучих към имобилайзера на колата за да пали, направих същите тестове и установих че проблемът си остава при същите условия, турбината не се регулира, а налягането като мине 2,5 бара забива и двигателя си реже мощността. Оттам нататък се занимавах само с турбината. По едно време имах общо три, като две оборотни почистени, които ги слагах като започне да ми реже мощността. Накрая при поредното почистване реших да си доработя челната страна на лопатките, другата само докъдето стигнах, както и двете повърхности, които имат досег с лопатките. Като идеята беше да увелича разстоянието помежду им с малко и да полирам повърхностите. Разстоянието бе увеличено някъде с 0,8 от милиметъра. Правех го на ръка с шкурка като накрая свърших с размер 2000 за полиране. Разбира се после при пътните тестове това оказа малко влияние на максималното надналягане като то падна някъде 0,05 до 0,1 бара, но реално това не може да се усети в реална обстановка. От тогава карам само с добавка в горивото и съм забравил този проблем, вече 2,5 години и над 25000км.

Да чукна на дърво!  :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И аз като всички страдам от този проклет проблем 00575 intake manifold ....

А4 Б5 1,9 AFN , от две години имам колата и до сега се бях примирил понеже не ми се занимаваше, но се захванах здраво и направих следното

- Изчистих турбото

- Смених всички вакууми (почти)

- Проверих всички клапани ( дори отворих N75 да го почистя)

и никаква промяна.

Вчера отворих компютъра да видя MAP сензора, беше идеален имаше капка масълце, но нищо повече. Направи ми впечатление една вакуумна снадка от 5см която свързва компютъра с пластмасовата тръбичка на MAP-а и я смених. И хоп появи се промяна, колата тръгна малко повече и на 3000 оборота на 3 - та спря да забива, но прекъсва и набива нова грешка 00519 intake manifold..... 28-10 short to plus - intermited

Направих Лог и ми се струва че пренадува турбото, но не съм много убеден тъй като не мога да разчета (разбера) навързано информацията.

Все пак ако някой може да сподели нещо ново към което да прегледам ще бъда благодарян

LOG-01-023-011-010.rar

Редактирано от limpinos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Като за начало тоя клапан от снимките ти земи го разкарай от колата и с него и без него същата работа служи за да пропуска налягане само в една посока, но при годините на колите сиг се е скапало и само бърка сега, аз съм го изтръгнал и няма проблеми. Но и аз имам твоя проблем с мощта на колата сума ти неща смених и изчистих но не се оправя. drob4o а относно твоя съвет аз го отворих видях маркучето беше здраво, но все пак си го смених датчика там не съм пипал него нз как да го проверя освен с нов и масло няма никъде в компа.

Колега тоя клапан служи за ражделяне на вакуума за ЕГР контрола и контрола на геометрията на турбината то ест да са независими един от друг,ако се прецака единия кръг да не страда и другия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent 

за тази кво ще кажеш buzzi , а и къде ще е тази студена спойка това е грешка която излиза за клапан G71 който май е мап сензора в компа ако не се бъркам ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermited

Тук проблема е с управлението на турбото,дефектирал н75,пробити вакуми или грешно навързани,вероятност за не работещ уесгейт..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега интейк манифолд-всмукателен колектор.Ако не са чистени бива да ги свалиш и поизчистиш.Като ги свалиш виж на самия двигател колко налепи има...съмнява ме нещо дали не е задръстено и то доста, та да не може да взима хубаво въздух.Ония ден ги чистех тея колектори, толко боклуци паднаха че направо лошо ми стана...и по двигателя имах налепи но...там не бъркам да чистя че ще вземе да падне някъв нагар вътре а май не е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...