Jump to content

Ауди а4 б5 1.9тди - мнение, възможни проблеми...


Recommended Posts

Предстои ми покупка на някое такова ауди и искам да знам как вървят г/д. Дали имат някои характерни проблеми или са доста читави. До сега не съм чул много хора да се оплакват, всички казват че вървят доста, а и харчат малко. Един приятел ми каза, че са доста капризни по окачването, нали знаете историите за носачи и тампони... Благодаря предварително:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз ги харесвам, но от опит на двама мои близки колеги мога да кажа, че през първата година ще налееш поне още толкова пари, за колкото си купил колата. Т.е нещо като 4000 + 4000 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от митове и легенди... 

Всичко зависи от теб колега. Купуваш кола на старо, накратко имаш два пътя да купиш много изгодна кола, която после търпи своите рискове и тогава наистина може да поналееш лев. Да купиш кола, която си заслужава и макар и стара е запазила живот в нея. Често такива коли са доста пазени и собственика не държи да се разделя с нея на всяка цена, затова и цените им са доста по-високи от на останалите. Разликата после караш а не наливаш пари. Аз карам а4 б5 вече около 25 000км по нашите пътища и до момента нямам нито луфт нито нищо разбито. Като съм я проверявал отдолу почти всичко е оригинално имам само 2 бр носача, които са сменени през годините. Знам че все пак ще дойде момента в който ще се разхлопа нещо, но определено не е истина мнението че това окачване едва ли не на всеки 10-15000 го правиш. Освен ако не си сложил някой носач дето е 5 пъти по-евтин от нормалните.... нали като си купиш маратонки адиБас не очакваш да държат колко адиДас и да ги носиш години.

По-повод двигателите 1,9тди, точно на тази генерация е сигурно двигателя който е най-здрав(те всъщност за 3-4двигателя, но всичките са надеждни). Едва ли от Ауди ще си позволят лукса да направят някога отново толкова безпроблемен двигател, като този. Казвам го не защото смятам че не могат, ами защото нямат икономическа изгода от това и наистина мисля че няма да го направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаме една такава в родата - баща ми я търкаля 4-5 години вече и си е супер колата - харчи 5-6 макс. /100 градско и няма и толкова извън. носачи май не е сменял още, а разни дребни чаркове за малко пари. сега смени ремъци, ролки и т.н. каквото още излезна за смяна покрай обслужването - за ок. 500 лв тотал.   данък - 30 кинта :)   неговата е 90 кс .

 

т.е. моето мнение е, че ако търсиш икономична кола и не скъпа за отглеждане - това е добра опция.  естествено важно е да попаднеш на приличен екземпляр, нищо че са на годинки вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че ще е по добре ако взема някоя малко по скъпичка, но доста пазена. Да знам след това, че няма да имам толкова проблеми, ясно е, че рано или късно ще трябва да се смени нещо, но това е нормално. Според вас от автокъща или от частно лице?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм купувал досега винаги (4 пъти) от човек, който е карал и поддържал колата известно време.  опитвам се да преценя доколко е читав или мърляч, и разгеле досега нямам проблемна покупка :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...