Jump to content

Сваляне на акомулатор


ники 125кс.

Recommended Posts

Здравейте на всички!

Понеже не мога да си развия пробката за маслото на двигателя,защото преди мен са го правили с водопроводен ключ ,изглежда ще се наложи да заваря една гайка на самата пробка с телоподаващото.

Та може ли да го направя това без да свалям акомулатора и ако трябва да го свалям ще се разбъзика ли компютъра.

Операцията е насрочена за утре и ако получа отговор до тогава ще ми бъде много от полза.

Благодаря на реагиралите предварително!

Поздрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен трябва да свалиш клемите на акумулатора задължително. освен касетофона нищо друго няма да се разтрой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами после обучения на ключове, дебитомери закачане с vag-com. и подобн локуми ще трябва ли да се правят?Колата е 1,8 125 кс. ADR МОТОРА, с фис дисплея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то заради такива невярващи като теб та после колите ги дърпат към мен я за изпушило динамо я за ЕКУ.  Тва че ти си извадил късмет не значи че трябва да даваш Тъпи съвети. Ти ли ще му платиш на колегата ремонта после ако издумка нещо. Аз мога да ти кажа от личен опит че поне веднъж е идвала кола при мен за динамо, мисля диоди бяха избили след заваряване и една кола за смяна на ЕКУ. имаше и още но вече непомня. Как са заварявани незнам но знам последствията. Затова разкачаш поне минуса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги успяхме да развием пробката по стария метод с чука и секача,колкото и да ме беше шубе за картера,но успяхме.После пробката мина на струга,една гайка за глава и само надписа made in Germany не и сложихме.Остава въпроса как да си нулирам маслото.Търсих инфо ,немерих :

"Нулирането на сервизните интервали може да се извърши и с помощта на бутона на дневния брояч за изминати километри по следния начин:
1. При изключено запалване натиснете нулиращия бутон на дневния брояч за изминати километри под скоростомера и го задръжте.
2. Включете запалването и отпуснете нулиращия бутон. На дисплея се появява един от сервизните интервали
3. Завъртете при желания сервизен интервал с обслужващото копче за сверяване на часовника в посока надясно. На дисплея се изобразява "service - - - -"
4. Изключете запалването. Едва сега съответните данни се привеждат към нулата."

Да ама не става така.Колата е а4 от 1997 ADR с фис дисплея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това за изключването на акумулатора.... Случвало ми се е да ми се пръска акумулатора , когато майстора заваряваше около него .Говоря за автомобил със карбуратор,без никакви електроники ,не ми се мисли какво може да се случи при по нов автомобил .Аз изключвам.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мани навъдили са се едни спеСиалиСти дето много разбират. Естествено че се маха клемата, без значение какво се заварява.То може на 100 коли да не се случи нищо но стига на 1 да стане и тази една да е твоята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...