ники 125кс. Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Здравейте на всички!Понеже не мога да си развия пробката за маслото на двигателя,защото преди мен са го правили с водопроводен ключ ,изглежда ще се наложи да заваря една гайка на самата пробка с телоподаващото.Та може ли да го направя това без да свалям акомулатора и ако трябва да го свалям ще се разбъзика ли компютъра.Операцията е насрочена за утре и ако получа отговор до тогава ще ми бъде много от полза.Благодаря на реагиралите предварително!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 според мен трябва да свалиш клемите на акумулатора задължително. освен касетофона нищо друго няма да се разтрой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Ако запалиш волтова дъга както си е включен акумулатора, най вероятно ще го гръмнеш, така че откачи минуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Ами после обучения на ключове, дебитомери закачане с vag-com. и подобн локуми ще трябва ли да се правят?Колата е 1,8 125 кс. ADR МОТОРА, с фис дисплея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Аз също съм лепел детайли по много коли които съм карал и никога не съм свалял клеми така че невярвам да имаш проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 то заради такива невярващи като теб та после колите ги дърпат към мен я за изпушило динамо я за ЕКУ. Тва че ти си извадил късмет не значи че трябва да даваш Тъпи съвети. Ти ли ще му платиш на колегата ремонта после ако издумка нещо. Аз мога да ти кажа от личен опит че поне веднъж е идвала кола при мен за динамо, мисля диоди бяха избили след заваряване и една кола за смяна на ЕКУ. имаше и още но вече непомня. Как са заварявани незнам но знам последствията. Затова разкачаш поне минуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 11 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Kолеги успяхме да развием пробката по стария метод с чука и секача,колкото и да ме беше шубе за картера,но успяхме.После пробката мина на струга,една гайка за глава и само надписа made in Germany не и сложихме.Остава въпроса как да си нулирам маслото.Търсих инфо ,немерих :"Нулирането на сервизните интервали може да се извърши и с помощта на бутона на дневния брояч за изминати километри по следния начин:1. При изключено запалване натиснете нулиращия бутон на дневния брояч за изминати километри под скоростомера и го задръжте.2. Включете запалването и отпуснете нулиращия бутон. На дисплея се появява един от сервизните интервали3. Завъртете при желания сервизен интервал с обслужващото копче за сверяване на часовника в посока надясно. На дисплея се изобразява "service - - - -"4. Изключете запалването. Едва сега съответните данни се привеждат към нулата."Да ама не става така.Колата е а4 от 1997 ADR с фис дисплея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 При теб става само с вагком,17 Instruments,Adaptation 10,канали 05,06,07,08. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 11 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 OK,ще се ходи до някой сервиз значи,благодаря за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 12 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Индикацията е нулирана срещу 5 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 А това за изключването на акумулатора.... Случвало ми се е да ми се пръска акумулатора , когато майстора заваряваше около него .Говоря за автомобил със карбуратор,без никакви електроники ,не ми се мисли какво може да се случи при по нов автомобил .Аз изключвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanki1 Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Колеги, когато ходите на ауспухджия за заварки пак ли махате една от клемите на АКУМУЛАТОРА ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Да,препоръчително(задължително) и какъв е толкова проблема да махнеш едната клема на акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 мани навъдили са се едни спеСиалиСти дето много разбират. Естествено че се маха клемата, без значение какво се заварява.То може на 100 коли да не се случи нищо но стига на 1 да стане и тази една да е твоята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване