Jump to content

Audi Coupe Quattro 95'


Recommended Posts

Съвсем не се бъзикам. Колата не е от известните форумни. На един приятел беше и от там знам какво точно е правено по нея.

 За по-голяма достоверност може да намерите купето в отдела "Цели коли на части".

Днес взех и задните главини от S4 2.2T. Надявам се другата седмица и лапите от кабрио с АДР мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 402
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тоя Иван добре е направил колата само не знам колко коне стана :)

 

Коста мислил ли си за някакви промени по торсена? Смисъл да направиш колата по-предвидима, и по-управляема...Или си на мнение че сток варианта е достатъчно добър? Прегледа ли коя кутия ще ползваш дълга къса? Тези с 4,1 дифове са доста по-корави спрямо 4,5 просто информативно споделям. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Торсена оригинално много не ме радва как се държи. Имам още една резервна скоростна кутия 01A на която съм й свалил централния диф и скоро време мисля да пробвам тази модификация:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/438467-DIY-B5-S4-4-1-center-differential-modification-like-StaSIS-JHM

На първо време ще ползвам таз от V6-така пак 01А да видиме до къде ще издържи. Ако се предаде ще взимам от S4 B5 01Е 6 степенна.

 Ванката доста си е играл по б5-цата днес поразглобявах и оглеждах има доста ценни неща. За коне незнам понеже не е настроена пък иска и по-големи дюзи. Когато сложа мотора в купето ще сложа и бензинова помпа и дюзи и тогава ще се надува налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и мен не ме радва...Разбира се аз само се возя с колата, за което положението ме устройва на 100%. За това и се возя, понеже е ла*но като я сгазя и се поднесе...няма никаква предвидимост. 

 

Когато обаче говорим за сериозно според мен стоковия торсен е меко казано неуправляем. Има опции да се кара, но всеки път човек се чуди дали ще поднесе предница, или задница. От това дето гледах едно време при ремонта на кутията място има. Според мен трябва да се процедира с твърда връзка с кардана(задния мост) Така все си мисля че недозавиването може да се контролира като леко се поднасяне на  зандицата. А предния мост да бъде вързан през някакъв ЛСД примерно касета от БМВ. Така си мисля че "постоянното" поведение на задвижването ще даде шанс да караш с кеф. 

 

Линка ще го прочета после че сега няма време. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много разправия е и с неясен резултат. Пък нон стоп да е 50:50 не е хубаво. Ники златков е решил проблема като е сложил централен диф от Rs4 b7 който фабрично е 60:40 в полза на задния мост но там цената на дифа + чашката отива към 3200лв

 Другия варянт е с това преправяне което показах което е някъде м/у стандартния Т2 и следващия Т3. Тоест е по-добре от 50:50 но не е абсолютно същото като дифа от рс4-ката. Също има варянт да се играе с баланса , щангите и окачването. Няма да стане като ГТР или ЕВО но ще е доста по-добре от стокова S2-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето малко от б5-цата на 0,7 бара с оригиналните настройки на еку-то и оригиналните дюзи с бензиновия регулатор.

Купето на б4-ката е с 150 кила по-леко и предпоалгам там ще е по-добре. Сега ще търся 630+ куб дюзи,бенз. помпа може и бензинов регулатор и настройки. Както и бооста ще се вдига на 1.5+ бара

Редактирано от kocta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Малко подготовка. Понеже взех нова всекидневка и проекта леко се позабави.

10371744_10201464108919522_4789693019704

10437430_10201507727609962_8239974184082

10489960_10201507728649988_3588115869675

10446643_10201546680223753_7001096116221

10443509_10201546680383757_5798937073461

Среща на викуска :D

10313174_10201546681183777_5726435790182

Монтаж на боостконтролер и боостметър(този е времено прибиваващ). Трябва да направя плочка за боостконтролера на която ще седи и да запълни дупката.

1907682_10201507724009872_31945244988567

 

Разлика м/у дебитомер от а4 б6 1.8Т 170коня (70мм диаметър) и а8 д3 4.2 335коня (90мм диаметър)

10386252_10201527037092687_6341830946713

10489633_10201527040772779_5554678207563

 

Проба на интеркулера. На рафта изглежда далеч по-малък...

10426896_10201546683183827_8032478716438

10470929_10201546681503785_6061028769395

10505298_10201546682543811_6146854855800

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешно.Рефлектора на късите е изрязан и в отвора е сложена лупа и остатъка от рефлектора е боядисана с черен мат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си решава.Мисля,че далеч по-сериозни неща предстоят да се правят и има да се обсъжда от 2 черни фара и черна решетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос ако може - как свети лупата без да е махнато оребрението в смисъл може ли да се кара вечер така ? мерси ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко разсейва светлината но пак се личи тази спецификна граница която прави лупата. Естествено най-добре е да се махат оребренията пред лупата но и така се кара някак си. Определено е по-добре от оригиналните рефлектори въпреки запазени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е ли прекалено голям този кулер за 1,8Т. Ако не е тайна каква му е ефективността? Кой е производителя?

Карал съм цялата конфигурация на б5-цата и всичко си е в нормата. Пък кой е казал,че ще съм с 1.8Т цял живот на тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобих резервната кутия и централния диф и ще пробвам модификацията 4:1 на централния описана по-горе:

10351239_10201562415297120_3691667990516

10492234_10201562415937136_4021092836998

10349195_10201562416497150_4513846156790

10462850_10201562417057164_7043215675372

Вътре донаредих нещата и свързах всичко.Остана само да сложа в ляво на боостметъра уреда на широколентовата:

10368189_10201562410497000_6276475432154

Тук малко стари турбинки си намерих:

1535605_10201562414017088_31727708633957

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Малко ъпгрейд.

Закс перформанс притискател,4 лъчева керамика,Гарет т3/т4 ар студена .60, топла 0,48 с 360 градусов усилен опорен лагер и 75мм студена перка. Слага се на косуърд гр.А, със свален рестритор на входа :) Лапите на мотора са от 80-тка кабрио 99-та година 1.8 20в за да пасне в коша. 

10600673_10201890202371592_50464328229727343_10201890201731576_8287830937471328610420747_10201890200731551_422200050583810485041_10202005648737679_253206351804810419547_10202005647337644_506002862965810612627_10202005646377620_433278450099210613163_10202005646017611_315047646645110636193_10202005645177590_159776402745610671493_10202005644697578_902593956326810644950_10202005644217566_307885275349310672288_10202005642337519_6380349595291

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...