kocta Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Съвсем не се бъзикам. Колата не е от известните форумни. На един приятел беше и от там знам какво точно е правено по нея. За по-голяма достоверност може да намерите купето в отдела "Цели коли на части".Днес взех и задните главини от S4 2.2T. Надявам се другата седмица и лапите от кабрио с АДР мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 4 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Малко мотори снимах ас Б6-цатаб5-цатаб4-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 (Редактирано) Тоя Иван добре е направил колата само не знам колко коне стана Коста мислил ли си за някакви промени по торсена? Смисъл да направиш колата по-предвидима, и по-управляема...Или си на мнение че сток варианта е достатъчно добър? Прегледа ли коя кутия ще ползваш дълга къса? Тези с 4,1 дифове са доста по-корави спрямо 4,5 просто информативно споделям. Редактирано 4 Април 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 4 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Торсена оригинално много не ме радва как се държи. Имам още една резервна скоростна кутия 01A на която съм й свалил централния диф и скоро време мисля да пробвам тази модификация:http://www.audizine.com/forum/showthread.php/438467-DIY-B5-S4-4-1-center-differential-modification-like-StaSIS-JHM На първо време ще ползвам таз от V6-така пак 01А да видиме до къде ще издържи. Ако се предаде ще взимам от S4 B5 01Е 6 степенна. Ванката доста си е играл по б5-цата днес поразглобявах и оглеждах има доста ценни неща. За коне незнам понеже не е настроена пък иска и по-големи дюзи. Когато сложа мотора в купето ще сложа и бензинова помпа и дюзи и тогава ще се надува налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Да и мен не ме радва...Разбира се аз само се возя с колата, за което положението ме устройва на 100%. За това и се возя, понеже е ла*но като я сгазя и се поднесе...няма никаква предвидимост. Когато обаче говорим за сериозно според мен стоковия торсен е меко казано неуправляем. Има опции да се кара, но всеки път човек се чуди дали ще поднесе предница, или задница. От това дето гледах едно време при ремонта на кутията място има. Според мен трябва да се процедира с твърда връзка с кардана(задния мост) Така все си мисля че недозавиването може да се контролира като леко се поднасяне на зандицата. А предния мост да бъде вързан през някакъв ЛСД примерно касета от БМВ. Така си мисля че "постоянното" поведение на задвижването ще даде шанс да караш с кеф. Линка ще го прочета после че сега няма време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 4 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Много разправия е и с неясен резултат. Пък нон стоп да е 50:50 не е хубаво. Ники златков е решил проблема като е сложил централен диф от Rs4 b7 който фабрично е 60:40 в полза на задния мост но там цената на дифа + чашката отива към 3200лв Другия варянт е с това преправяне което показах което е някъде м/у стандартния Т2 и следващия Т3. Тоест е по-добре от 50:50 но не е абсолютно същото като дифа от рс4-ката. Също има варянт да се играе с баланса , щангите и окачването. Няма да стане като ГТР или ЕВО но ще е доста по-добре от стокова S2-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 (Редактирано) Ето малко от б5-цата на 0,7 бара с оригиналните настройки на еку-то и оригиналните дюзи с бензиновия регулатор.Купето на б4-ката е с 150 кила по-леко и предпоалгам там ще е по-добре. Сега ще търся 630+ куб дюзи,бенз. помпа може и бензинов регулатор и настройки. Както и бооста ще се вдига на 1.5+ бара Редактирано 7 Април 2014 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 (Редактирано) Малко прогрес: Редактирано 25 Април 2014 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Малко подготовка. Понеже взех нова всекидневка и проекта леко се позабави.Среща на викуска Монтаж на боостконтролер и боостметър(този е времено прибиваващ). Трябва да направя плочка за боостконтролера на която ще седи и да запълни дупката. Разлика м/у дебитомер от а4 б6 1.8Т 170коня (70мм диаметър) и а8 д3 4.2 335коня (90мм диаметър) Проба на интеркулера. На рафта изглежда далеч по-малък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Какво се е случило фаровете на тази кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Фолио ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Този ефект се постига най-добре , ако фара е с лупа и седи уникално така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 С лупи съм само трябва да махна оребреншето на стъклото и да го полирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 На първата снимка от последната ти фотосерия изглежда сякаш лупа е насадена в скеле от фар, без рефлектори... Или се лъжа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Грешно.Рефлектора на късите е изрязан и в отвора е сложена лупа и остатъка от рефлектора е боядисана с черен мат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Да, взирайки се по-старателно се ориентирах.Е, през телефон така се получава - задават се глупави въпроси.Извинявам се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Може би продължават дизайнерското решение на черната решетка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Всеки сам си решава.Мисля,че далеч по-сериозни неща предстоят да се правят и има да се обсъжда от 2 черни фара и черна решетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Един въпрос ако може - как свети лупата без да е махнато оребрението в смисъл може ли да се кара вечер така ? мерси ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Леко разсейва светлината но пак се личи тази спецификна граница която прави лупата. Естествено най-добре е да се махат оребренията пред лупата но и така се кара някак си. Определено е по-добре от оригиналните рефлектори въпреки запазени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 Колега, не е ли прекалено голям този кулер за 1,8Т. Ако не е тайна каква му е ефективността? Кой е производителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Колега, не е ли прекалено голям този кулер за 1,8Т. Ако не е тайна каква му е ефективността? Кой е производителя?Карал съм цялата конфигурация на б5-цата и всичко си е в нормата. Пък кой е казал,че ще съм с 1.8Т цял живот на тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Разглобих резервната кутия и централния диф и ще пробвам модификацията 4:1 на централния описана по-горе:Вътре донаредих нещата и свързах всичко.Остана само да сложа в ляво на боостметъра уреда на широколентовата:Тук малко стари турбинки си намерих: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Малко прогрес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 18 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 Малко ъпгрейд.Закс перформанс притискател,4 лъчева керамика,Гарет т3/т4 ар студена .60, топла 0,48 с 360 градусов усилен опорен лагер и 75мм студена перка. Слага се на косуърд гр.А, със свален рестритор на входа Лапите на мотора са от 80-тка кабрио 99-та година 1.8 20в за да пасне в коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване