venksta Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Поръчах си хромирани рингове за таблото и решетка на предната броня.Въпроса е как да си ги сменя Мога ли да мина без сваляне на таблото а само на стъклото отпред ?А решетката как се сваля ? Трябва ли да свалям цялата броня (предполагам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 С ринговете е голяма разправия, аз счупих едно стъкло като ги сменях моите.Значи трябва да свалиш таблото, то лесно става- после закачането на буксите е мъка.Като го свалиш, се отвиват едни болтчета отзад и може да манеш цялата коруба със стъклото и черната пластмаса, на която реално трябва да сложиш ринговете.Пази много таблото да не му размърдаш стрелките или да не се напраши.Стъклото не се сменя и много лесно се пука- от опит.Не знам какви рингове си взел, идеята обикновено е да се щракнат над съществуващите ръбове на черната пластмаса. Трудно стана при мен, но не невъзможно. За решетката- тя е на едни щипки и без махане на бронята мисля че не минаваше тоя номер.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 20 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Предложете къде във Варна могат да ми свършат тази работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) За решетката мога да ти помогна ако желаеш. ще стане за 10-15 минути ако се наложи дори и сваляне на броня Някой път не излиза толкова лесно решетката Относно ринговете, аз съм решил да свалям моето табло и да слагам карбон фолио върху черната пластмаса, но незная кога ще бъде. Редактирано 21 Март 2014 от venkYYY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirgeorge Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) Свалянето на таблото не е сложно и трудуемко (и аз се плашех преди да го направя). След като се премахне пластмасата над основата на волана се откриват 2 болта и с помощта на кръстата отвертка се отвиват. Таблото се издърпва за стърчащите лостчета за сверяване на часовника и нулиране на пробега. Откачат се буксите 2 на бр. синя и зелена, като буксите имат заключване - розови щифтчета, които трябва да се издърпат на горе. Освобождава се таблото и се отваря - на място или в къщи (предпочитан вариант). Аз съм с A3 преди фейслифта - при него таблото няма болтове за освобождаване на стъклото с пластмасата, хванато е на щипки. В зависимост от това дали ринговете са алуминиеви (директно се налагат) или пластмасови (леко се стискат за да влезнат в дупките може преди това да се прикапят ръбовете на дупките с лепилце както направих аз) в комплекта на пластмасовите има и правоъгълник с двойнолепяща лента (там е ясно какво трябва да се направи). По никакъв начин не отделяй стъклото от пластмасата (има опасност да се счупи стъклото). Изчистваш хубаво ринговете, пластмасата и стъклото отвътре и сглобяваш по обратния ред. Единствено може да срещнеш трудност при закачането на зелената букса която се намира по-навътре.Успех! Редактирано 22 Март 2014 от sirgeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadioDJ1 Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 не е трудно свалянето и монтирането на ринговете. Най-трудно е закачането на нал-дясната букса, защото е навътре. Аз смених даже и стрелките, защото оригиналните не ми харесваха, че са бели. Ето как стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Смятай... направо къса тва есково табло Относно ринговете много да внимавате какви взимате, задължително метални.. пластмасовите са пълна порнография Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 С последното не съм съгласна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 С последното не съм съгласна Шушка, незнаеш в какъв филм изпаднахме с Иван Баев докато ги сложим... моля ти се Колегата Venksta е с метални в момента и каза, че се слагат много по-лесно, с натискането щракват, а тези щракваха с натискане от 4ри ръце, че дори единия се напука при монтирането... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Може нейните да са от другаде.. Факт е че си обелих и изподрах пръстите в мъките да ги сложа.А металните ги сложих точно за 30сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Не знам при мен нямаше драми, не беше толкова трудно и години наред вече са перфектни. плюс това съм ги местила от едно табло на друго без драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Китайските пластмасови рингове наистина искат много мъка докато се сложат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване