Jump to content

Става ли салон от Audi A4 b6 на Audi A4 b5 facelift?


Wolf1

Recommended Posts

Колеги, търсих и разпитвах доста, но не намерих категоричен отговор.

 

Колата ми е 1999 Audi A4 Turbo Quattro B5 facelift. Салона е платненият, дълбок, на ситни сиво-сини квадратчета, седалките се повдигат механично с дърпане на едни катапултови ръчки :)

 

ПИТАМ: пасва ли на тази кола салон от B6 - искам да сложа или полукожен с алкантара или платнен, и регулирането на седалките да е или с патерица, дето се помпа с лява ръка, или електрически.

Чух различни версии по проблема затова моля за помощ - някой правил ли е нещо подобно? И по принцип - на тази кола може ли директно да се сложи салон с електрическо регулиране на височина/позиция на седалката или няма да пасне без голямо преправяне?

 

поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложно е... колата на TURBO_maniak,  е със салон от б6/б7 с надуване

028754978.jpg?r=0

 

моя салон от б6 един пич го посади на б4-ка, но каза че било трудно

Дори и твоя салон от б7-цата става на б5-ца.

016933371.jpg

seats006.jpg

seats002.jpg

 

И обяснението

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за отговорите. В такъв случай има ли вариант на оригинални седалки от B5, които да са или: 

  • с регулиране с ръчка като лост (както е при А3 - там е чудесно);
  • или електрически - гледам при V6 моделите май са електрически;

Има ли един от тези варианти, който директно да пасва при мен? Да знам какво да търся просто. Май електрическият е с лостова система отдолу и захващането към пода е различно?

Нали ми разбирате идеята - сега при мен регулирането с тези катапултови ръчки не е удобно, а имах А3 преди и изненадващо там беше много по-добре реализирано с напомпване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко често ще ги регулираш тези седалки нагоре-надолу?Аз съм го правил не повече от 1-2 пъти за 4 години,заслужава ли си цялата галимация точно пък за този реглаж.Иначе аз съм с шестак и моите са с катапулт,от А6 не стават ли там повечето са ел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Основната причина е, че като цяло седалките са ми износени и така или иначе реших да ги сменя. Не знам защо, но дясната ми е износена. Отзад мрежата и също е скъсана.. Шофьорската е добре. Може да са от англичанка. Иначе горе-долу ми харесват. Май ще търся пак същите, че явно е сложно да се слагат други. Просто очаквах лесно да станат от модификация или с ел. или с патерица като при А3.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Все пак някой може ли да разясни какво все пак се преправя? Че не е plug&play е ясно, но поне да знам колко е голям филма в който искам да се вкарам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава ли си на (В5) да се слага салон Спортен или Рекаро от (В6) или (В7)???

Какво им е на Спортните или Рекаро седалки от S4/RS4 (B5)???

 

По темата.

При салоните на (В5) гамата има 3 варианта.

- Обикновен/Спортен - Механичен

- Обикновен/Спортен/Рекаро - Полу-Електрически

- Обикновен/Спортен/Рекаро - Електрически

 

- Механичен - изцяло при моделите на А4 (В5)

- Полу-Електрически - при моделите на А4 (В5)/S4 (B5) / RS4 (B5) Recaro Seats

- Електрически - при моделите на А4 (В5) / S4 (B5) Facelift / S6 (C5) Recaro Seats / RS6 (C5) Recaro Seats

 

 

Накратко:

Моята кола беше със изцяло електрически спортни седалки от S4 (B5) Facelift

Реших да монтирам оригинални но Recaro от RS4 (B5)

За целта бе нужно да намеря от морга - държачите отпред по които се движи седалката посредством лостовата система,за регулиране хода на седалката напред-назад.

Инсталация имах тъй като старите ми спортни седалки бяха електрически,а рекарото не.

Тези въпросни държачи или планки се наваряват отпред (чичо Ханс) е оставил място обозначено за целта за да може да се правят въпросните интервенции по салоните на моделната гама.

 

ето малко нагледна информация ...
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135309&hl=

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137210&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен въпроса не е какво им е на Б5 на салоните. Естествено че рекарото и спортния са готини ако са запазени, но вървят сума пари. В момента има оферта за спортен полу електрически от Б6 на под 200лв от тази гледна точка искам информация за монтажа на салона от Б6 нс Б5...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако се наведеш и видиш монтажа на твоя и видиш захващането на б6 ( http://bigskyeuro.com/images/gallery/mikewire/a4/seat_airbag/5.jpg

 

), ще си отговориш.

 

релсите са тотално различни, за релси на б6 се правят 4 дупки И резба, за да може да се захване в пода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупки, резби и заварки не са никакъв проблем, имам необходимата база за работа. Да разбирам, че релсите за захващането на седалките на Б6 са захванати за пода с по 2 болта? А разстоянието между тях еднакво ли е с това на Б5? И също на Б5 как са захванати към пода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...