//RS 6 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Здравейте колеги, онзи ден си купих горе посоченото ауди. Естествено като всяка стара кола и то си има своите недостатъци. По тази причина имам и няколко въпроса, за които се надявам да можете да ми помогнете. 1. Какво масло ми препоръчвате? В сервизната му книжка пише че са ползвани само лонг лайф масла. Те по добри ли са или годишната смяна си е най добра? Мисля че годишно ще карам 12 -15 хил км. Трябва ли да се пренастройва бордкомпютъра ако се мине от лонглайф към нормални масла? Вярно ли е че разходът на масло се качва с лонглайф? 2. Имам и малък проблем с таблото. Когато спра на светофар стрелката на оборотомера внезапно пада за секунда на 0 оборота и като дам газ се вдига пак. Другият проблем е че резервоара все пълен ми го показва макар че не е. Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) За първото не би трябвало този мотор да ти пипа грам масло, ако всичко е наред... Преди карах пасат с такъв мотор и от смяна до смяна колкото сипеш, толкова вадиш, пък и колата хич не се жалеше Това бих ти препоръчал на теб, ако караш по-често в града(което ме съмнява да направиш 12-15 хилки за 1 година само в града) е добре да я изкарваш от време на време за продухване. Турбините са им слабо място и много се запушват Относно какво масло съм сипвал.. 10W40 и винаги съм сменял на 10 хиляди км. Редактирано 26 Март 2014 от venkYYY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) Таблото ти е Jaeger - проблемни табла, дефектиращи по различен начин най-често със стрелките на температура и ниво на гориво. Решението е да го смениш цялото с табло VDO - пише го отзад на капака му. Редактирано 26 Март 2014 от qnkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
//RS 6 Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Благодаря да колегите за отговорите! Знае ли някой, ако си сменя сам маслото и то не е лонглайф задължително ли е да ходя на сервиз да ми пренастроят управяващия блок за нормали сервизни интервали? При настройка на лонглайф компютъра смята сам колко км ти остават до смяна на масло, а ако искаш да сменяш твърдо веднъж в годината на всеки 15000км съм чувал че трябва да ти го настроят в сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) Ами колега може би врътката е че карам 1 година по-стара кола, но двигателя вероятно е същия...На мен не са ми пренастройвали нищо по таблото. И си сменям горе долу на 10-12 хил км по едно и също време всяка година февруари-март. Нито ми излизат сервизни интервали, ни нищо. Но може и някой бай италианец преди мен да е направил тая схема Между другото карам с 5w40 и някъде по книгите го пише да е такова, а не 10w40. Редактирано 26 Март 2014 от Lo_Ridah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho a6 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 5w40 е по-добрия вариант за този двигател! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
//RS 6 Публикувано 2 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 забелязах че сутрин като запаля се получава лек облак от синьо-сив пушек който мигновенно след секунди изчезва.охладителната течност със сигурност не се губи, следователно възможноста за повреда в главата отпада.някой има ли подобни наблюдения с такъв мотор?не съм му навил повече от 300км зада установя дали гори масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Може да се каже, че е нормално ако не заработват веднага и 4- те цилиндъра. Усеща се с леко притракване и тресене на купето първите секунди. А синьото може да е от маслото, да го пипа леко. Наоблюдавай. Турбото как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
//RS 6 Публикувано 2 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 (Редактирано) поне за сега не се усеща да има проблеми с турбото. няма загуба на мощност не пуши по време на движения, няма някакви странични звуци.лекото секундно потрепване на мотора се случва не винаги. на какво се дължи това не заработване на цилиндрите? може ли да е от подгряващите свещи или пък от гумичките на клапаните? Редактирано 2 Април 2014 от //RS 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 3 Април 2014 Доклад Share Публикувано 3 Април 2014 Или подгряване, макар че за нашите мотори няма особено значение през сезоните освен зимата или някоя дюза може да дава ядове. Сивия пушек е неизгоряла нафта, синия е от масло. Следи си нивото редовно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
//RS 6 Публикувано 4 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 мерси за отговора! някой да има линк към ръководство за ремонти на този модел ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване