Христо Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) Колеги имам един проблем с моята кола.Духа ми изгорели газове от едни малки дупки до колектора (на снимката ще отбележа за кой дупки става въпрос).Отначало мислех че духа от колектора но след като го свалих и запалих колата установих че проблема е от въпросните дупки.Имате ли идея от къде може да е проблема.Надявам се да има някой които да ми помогне защото не се трае вътре Колата е ауди а6 4ф 3,0 тди 224 коня Редактирано 29 Март 2014 от Христо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Можеш ли да погледнеш на другата глава дали точно там няма съчма набита в дупката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 30 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 (Редактирано) Няма колега бърках с една (миша опашка) колкото влиза в другите дупки и в тази влиза толкова.Въпросните дупки са дълбоки около 10см.Колеги помагайте не се издаржа на тази миризма в купето като вземе да духа вентилатора на парното Редактирано 30 Март 2014 от Христо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Виж ако има резба навий нещо вътре, дори и да няма резба му направи с метчик и завий нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Ако имаш загуба на компресия в някой цилиндър, изразяваща се в по-трудно палене /образно казано - редене на цилиндрите/ направи следното:Свали дюзата, която е най близо до отвора, от който излизат изгорелите газове и си смени медната дихтунга на дюзата /5 и нещо лева/, която най-вероятно вече е прогоряла. Смени и о-пръстена, защото най-вероятно и той се е спекъл.На двете глави има общо 6 такива отвори в близост до изходящите колектори и всички са свързани с леглата на дюзите /излизат между медната дихтунга от страната на блока и гуменото уплътнение за маслото/. Т.е. не е зле да направиш тази операция на всички останали. Така и така ще сваляш дюзите не е зле да им направиш една профилактика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Проблема е разрешен оказа се както каза колегата petarik медните дифтунга. Смених дифтунгата и "О" пръстена и спря да духа изгорели газове.Мерси много колега за оказаната помощ. по късно ще снимам дифтунгите да ги видите как са се здухали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Супер, сега остава мнението на Petarik да бъде маркирано като "най-добър отговор" от някой админ за да е лесно откриваемо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 4 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Ето и обещаните снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Яко оборот е видела тая кола по магистралата, за да издухат така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Ако беше навил болтове в дупките можеше и още да покарат...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване