Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,

   от  известно  време   ,  се  ровя  из   форума и  следя  мненията  и   отзивите  на  колегите   така   и   не разбрах  къде   в  България   могат  дами   свършат    качествено   работата   да  настроят  колата   качествено   ,,чип"   защото   се  начетох  на  какво ли  не          глупости    и  не стигнах       доникъде    едва ли  не  и  клиентите  са   били   виновни   ,  че  карат  коли  на  по  -   300 хиляди     и  кусур   но  да  не  се  отклонявам    от   темата    та 

колеги ,  дайте акъл кой и къде може кадърно  да   направи      ,,чип"   .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отговор - на много места.

 

София, Пловдив, Варна, Русе, Годеч (диностенд да има, да се вижда какво се случва)... избора е твой.

 

п.с. предполагам не караш Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador, Koenigsegg или подобните им, че да си се притеснил чак толкова, за това кой може да се справи с колата ти :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз не карам Вейрон, а дърта А4-ка комби, ама като някой спец ми се изсере в коша и 2 седмици после ходя с таксита заради него хич няма да ми е готино ;) Последния с чип пред блока, който писа май във форума за проблем още не е успял да си оправи колата :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че ти отговорих,преди да преместиш темата тук.да  отговори ми  но  мисля  да

 

отговор - на много места.

 

София, Пловдив, Варна, Русе, Годеч (диностенд да има, да се вижда какво се случва)... избора е твой.

 

п.с. предполагам не караш Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador, Koenigsegg или подобните им, че да си се притеснил чак толкова, за това кой може да се справи с колата ти :)

виж сега    не  карам    нито  от  едното  от  изброените  Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador, Koenigsegg или подобните    но  не мисля  някой    некадърник    да я  бара 

пак  за такава   кола имам  сили да  поддържам   и  затова  сия   ценя  си  колата  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното в първото ти мнение за мен единствено става ясно, че грам нищо не си прочел.

 

Кристално ясно е къде получаваш качество срещу пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж сега    не  карам    нито  от  едното  от  изброените  Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador, Koenigsegg или подобните    но  не мисля  някой    некадърник    да я  бара 

пак  за такава   кола имам  сили да  поддържам   и  затова  сия   ценя  си  колата  

София, Пловдив, Варна, Русе, Годеч (диностенд да има, да се вижда какво се случва)... избора е твой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното в първото ти мнение за мен единствено става ясно, че грам нищо не си прочел.

 

Кристално ясно е къде получаваш качество срещу пари.

не  винаги   получаваш    това   за  което  си  платил   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тия от Годеч ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично ми е много чудно какво правят с чипа за 1200лв. и какво повече е от чипа сложен за 300 лв например, или за 150 лв. особенно при мотор като 1.9 110 коня. Мотор при който всичко по чиповете отдавна е намерено, открито и направено че и достъпно дори и в нета БЕЗПЛАТНО. Стига да иска човек може дори и сам да си го направи, вярно не е  обосновано от към врмеме, но може. Та какво аджеба му правят толкова на този чип за 1000-2000лв. Виж разбирам да е някой друг мотор , нов с 1-2 турбини, бензинов и т.н да.

ама 1.9 110. И друго нещо , големите фирми даващи гаранция за чиповете. Как точно я дават тази гаранция. Или като хвърлиш турбо и се върнеш при тях те ти казват , ето чипа си е в граници, е естествено че е в граници. То няма как да се промени сам. Същото е положението и с клиентите, които искат гаранция. Сякаш сами искат да ги лъжат. Как точно ще се докаже, че двигателя се е счупил в следствие чипа. И каква гаранция може да има за нещо за което дори без чип производителя на автомобила вече не дава гаранция, защото е над 3 години или 150 000. 

Затова лично мое мнение е че когато някой иска чип, сяда и прочита какви са заводските стойности на елементите в колата му, и какви са допустимите. След това тръгва и пита. Колко коня вдига чипа, колко нютона, какъв разход се очаква при нормално каране, и какви ще са параметрите на нещата за които е чел по-рано. Когато получи удоволетворителен отговор лично за него и цената го устройва, то там слага чип. лично аз, когато купувах файлове за моята кола, а после и за клиенти, се водех от две неща. 

Максимално МАЛКО увеличение на надува на турбото и колкото пуши преди чипа толкова да е и след него. Естествено и повишаване на мощноста, И когато намерих оптималното за мен си направих чипа. Аз поне така ги виждам нещата, щом турбото не е издуто и нафтата не е в повече и не пуши, а върви значи е наред. заводски надув 0.9 с чип 1.0.

който реши може да дойде да му кача файла, да види стойностите, да си прецени дали колата върви и дали си стува. Това защото дино няма, малко гаражче сме, при това квартално.

И ако всичко което види му хареса, чипа остава. ако не, се връща в заводски вид и цената за това е 0.00лв. Единсвеното нещо в колата, което се натоварва и живота му може да се скъси фрапиращо е съединителя. Просто няма как да има мощност и да няма натоварване. Но това също зависи много от водача на автомобила.

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като се замисля си прав. 

 

Пич, направо дърпай торент с чипове и рЕди един след друг. Можеш да минеш и при колегата да ти сложи неговия чип, ей така за проба.

 

После им драснете ако искате един гневен мейл на тия MTM (от Годеч?!) кви са тия пари, кви торби с цимент и да влизат в час по-скоро, че вЕрно нервират с тия пари дето искат <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

toshkov81

 

При големите компании не става въпрос толкова за цената, колкото за името. Според мен има няколко момента:

MTM са изклюително сериозен тунер и с така обявена цена те филтрират клиентите... тоест аз и ти не можем да си сложим МТМ защото е 1200лв чипа (или евро няма значение). По този начин МТМ остава елитен бранд, който е за богатите, а не за масовите карачи като мен и теб. Заможните типове съответно въобще не търсят малки играчи, които да им правят евтини неща, а търсят доказано, изпитано и марково и отиват в МТМ. Същото нещо правят Apple при мобилните устройства, луксозните ресторанти, сравнително скъпите магазини като Пикадили, Била и тн... те не търсят всеки. Те търсят Чичко Паричко. 

Отделно от това за да пуснат МТМ софтуер за автомобил, той 100% е бил премислен и е много възможно всяка стойност в него да е проверена няколкократно преди да бъде въведена. След това 100% е имало тестове върху автомобил, който не е на клиенти и чак тогава вече се обявява за продажба. Всичко това изисква човешки ресурс, който както знаеш се заплаща. Ама не като у нас по 3лв на час... :D 

 

 

А това, което предоставя по-скъпата фирма за тунинг обикновено е доста повече от евтината. От моя опит мога да ти кажа, че един автомобил би могъл да се настройва цял ден и то от кадърен човек. Мапвали са ми автомобили в ХЕЕД, Маднес и TST. и в трите сервиза колата е тествана много, много рънове със закачен компютър, широколентова сонда и тн преди да бъде пусната на асфалта и в нито един момент не съм съжалил, че съм дал повече пари за ремап. Един път ми е чипвана колата с чип по пощата и за него съм съжалявал. Наистина може да се мине и евтино, ама... хубаво и евтино само в Кауфланд го има и то вече май не е толкова евтино :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...