Jump to content

toshkov81

Members
  • Мнения

    1730
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно toshkov81

  • Рожден ден 21.11.1981

Друго

  • Kaра
    0898364628

Контакти

  • AIM
    0898364628
  • MSN
    0898364628
  • Website URL
    http://0898364628
  • ICQ
    0898364628
  • Yahoo
    0898364628
  • Jabber
    0898364628
  • Skype
    0898364628

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пазарджик
  • Интереси
    0898364628
    0898364628

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

toshkov81's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Здравей колега, от скоро имам Ауди А6Ц5, 2.4 мотор ALF, 98г. Искам д аси поставя темпомат. Дросела ми е със жило а от една обява за части момчето каза че има същото с темпомат. Освен лоста с бутоните какво да искам да ми свали от колата.

  2. Здравей, занимаваш ли се още с прекодиране на табла за Ауди А4 Б7

  3. Още ли се занимаваш с темпомати

  4. Здравей,трябва ми табло за А3 тди 131 2002

  5. Искам да попитам може ли да се монтира темпомат на Астра Г 1,7 дти исузу мотора? благодаря предварително

  6. Здравей,имам ауди А 3 /2.0 ТДИ,2003 г,S line,FIS а ми не свети изобщо...някакъв съвет..:)

    1. milen4o

      milen4o

      И един въпрос относно темпомат за А3..за колко време става?

  7. Здравейте, искам да попитам ако още сте на разположение по темата за темпомат. Колата за която се интересувам е: SEAT IBIZA 1,4 TDI, 

    Понеже не съм разбирач ще се опитам да Ви изпратя линк, от Гугал за подробности. Ако имам шанс за монтаж може да ми кажете кога ще е възможно това да се случи. Ако работите в съботните дни пътувам от София

    http://kolalok.com/danni/seat/ibiza/hatchback-2002/36686.html

    К.Узунов 0888 620076

  8. Здравейте, имам въпрос :

    - Може в България да се намери табло за ауди а4 б5 1.6  2000 година. фейслифт ... е

    това от снимката

    проблемът е  че като се даде контакт започва да мига като цветомузика и стрелките подскачат ...

    има шанс да се ремонтира ?

    ако искате за по-бърза връзка  0899890448

     

     

  9. от диска с който си купил кабела има файл Lader.exe това ти е крака. прочети инструкциите и ще си имаш работещ кабел. а докато не оправиш грешката на сондата , колкото и дросели да смениш и адаптираш, няма да заработи както трябва,
  10. и в двата случея е проблем с прекодирането на компа. В първия на колегата колата е прекодирана на автомат заради топлия старт и затова не отчита педала на суединителя. също от прекодирането почва да тресе в ниските обороти, не от датчика, ами защото мотора работи различно при автомат. закачи я на Ваг-ком и в двигателя виж кодинга, сега твоя е 00001 направи го 00002 и ще тръгне нормално темпомата и няма да тресе, но ще пали трудно когато загрее. после иди при майстора правил топлия старт и си вземи парите обратно. ако искаш заповядай при мен и ще оправим всичко, и накрая ще оправим топлия старт както трябва да се направи, а не така. при другия колега важи същото за компа. смени кодигна от 00001 на 00002 и ще тръгне датчика на съединителя.
  11. дам когато навремето тръгнах да сменям калници от ЕС, останах доста изненадан че предните са много по-дълги от мойте. като прочетох малко и разбрах защо.
  12. toshkov81

    Проблем с таблото

    ако таблото е било от 6цилиндров двигател то ще се държи точно така обротомера. С ваг-ком се вижда кодировката и ако е нужно се сменя. другото е ако таблото е било от дизел и само са сменени плаките без да е променен файла, пак така става. ако таблото си го виждал да работи правилно някога в тази кола, горните две неща отпадат. Ако като дадеш на контакт видиш някоя от тези стрелки да трепери, или да се движи на пресекулки, то е счупено зъбно колело в стъпковото моторче. и На последно място, ако задния капак на таблото е Бял, то сменяй табло докато все още нещо в него работи. Лично моя съвет към сички колеги с а3 8л, а4 б5 а6 с5 при които таблото прави проблеми и се окаже че е френско, тоест с бял гръб. Сменяйте таблото с VDO. не давайте пари по майстори за ремонт на тези табла. ремонта е труден, скъп, и досега не съм виждал френско табло, ремонтирано, да изкара повече от година. А смея да твърдя че съм видял стотици коли с такива табла.За парите с който ще го ремонтирате, можете да го смените и да забравите за проблема. а може и да сложите табло с борд комп, и така ще има и полза от смяната.
  13. дам елементарно е и съм го правил вече доста пъти. слагаш на кола 1998г. табло от 2000г. пререждаш обаче и двете букси и вече имаш кан шина.така тръгват по-новите сд-та които искат кан за подсветка и контакт. от настроиките в таблото можеш да добавяш модули. в таблото има 3 броя кан шини. за еку, и автомат, за абс и айрбег и третата за касетофони, навигации, парктроници. дефакто таблото е гейтуейя. А и между другото, още от 1997 почти всички ЕКУ-та на дизелите имат заготовка за КАН, даже доста имат изведени оранжевите кабели . Като за темпомат имат заготовка.
  14. ех колко съм ги търсил тея стъкла по моргите. уви са много редки и за да се мине от единични към двойни трябва да се сменят заедно с рамките.
×
×
  • Create New...