Jump to content

колата не загрява


_Nik_

Recommended Posts

Здравейте,

температурата на водата се вдига до 70 градуса и това и е максимума. От нас до офиса ми е 10км със сфетофари и задръствания (както си му е реда) и за това разстоятние и време - не може да се вдигне над 70. Смениха ми днес термостата и пак няма ефект (валер е като марка). И от парното не съм очарован, вкарва топъл въздух но си мисля че може и повече. Даите идеи какво може да е ?

Перката която е на силикон и се включва при загряване се пуска още на 70 и по-рано - да не би това да е проблема ? Втората перка пък въобще не се пуска - доколкото знам тя е за случайте когато стигне > 100 градуса.

Дали тази ниска температура може да доведе до по-голям разход (инжекционна да дава по-богата смес) ?

мерси !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най вероятно проблема е със перката че ти се включва по рано. Виж си датчика за температурата - там ти е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога си сменял термостат последно?

Кофти е да я караш така. Оптималната температура е 90-92 градуса. Така ще ти харчи много нафта, а ако е термостат, зимата няма да може въобще да загрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери пак термостата колега.

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога си сменял термостат последно?

Човекът е наисал-"вчера". :blink:

Силиконовият съединител на перката може и да е заминал, но ако термостатът работи нормално, температурата ще се вдига . Термостатът спира притока на течност към радиатора до определена температура, а перката охлажда радиатора.Тоест, достигането на работна температура на самия двигател зависи най-вече от работата на термостата. Перката отговаря за охлаждането, когато температурата се вдигне над нормалното. Нека ти измерят температурата на антифриза при загрял двигател . Може датчикът на главата да те лъже.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да всичко е така както ти казва Влади ама пък ,казваш че парното не е както трябва ,така че не може да е от датчика -за мене си сложил фалшив термостат!!!!! често срещано явление е !!

но наистина нека измерят температурата на антифриза първо , по лесно е!!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...