_Nik_ Публикувано 21 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2006 Здравейте, температурата на водата се вдига до 70 градуса и това и е максимума. От нас до офиса ми е 10км със сфетофари и задръствания (както си му е реда) и за това разстоятние и време - не може да се вдигне над 70. Смениха ми днес термостата и пак няма ефект (валер е като марка). И от парното не съм очарован, вкарва топъл въздух но си мисля че може и повече. Даите идеи какво може да е ? Перката която е на силикон и се включва при загряване се пуска още на 70 и по-рано - да не би това да е проблема ? Втората перка пък въобще не се пуска - доколкото знам тя е за случайте когато стигне > 100 градуса. Дали тази ниска температура може да доведе до по-голям разход (инжекционна да дава по-богата смес) ? мерси ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Nik_ Публикувано 22 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2006 up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seagirta Публикувано 22 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2006 Ами най вероятно проблема е със перката че ти се включва по рано. Виж си датчика за температурата - там ти е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деян Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 Кога си сменял термостат последно?Кофти е да я караш така. Оптималната температура е 90-92 градуса. Така ще ти харчи много нафта, а ако е термостат, зимата няма да може въобще да загрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 (Редактирано) Провери пак термостата колега. Редактирано 23 Октомври 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 (Редактирано) Кога си сменял термостат последно?Човекът е наисал-"вчера". Силиконовият съединител на перката може и да е заминал, но ако термостатът работи нормално, температурата ще се вдига . Термостатът спира притока на течност към радиатора до определена температура, а перката охлажда радиатора.Тоест, достигането на работна температура на самия двигател зависи най-вече от работата на термостата. Перката отговаря за охлаждането, когато температурата се вдигне над нормалното. Нека ти измерят температурата на антифриза при загрял двигател . Може датчикът на главата да те лъже. Редактирано 23 Октомври 2006 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 (Редактирано) да всичко е така както ти казва Влади ама пък ,казваш че парното не е както трябва ,така че не може да е от датчика -за мене си сложил фалшив термостат!!!!! често срещано явление е !!но наистина нека измерят температурата на антифриза първо , по лесно е!!! Редактирано 23 Октомври 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts