Jump to content

Recommended Posts

Исках да отворя една обща тема по въпроса.

 

Аз лично имам мяколко питанки:

 

1. Някой има ли представа колянов вал от какви двигатели освен ABF стават за целта?

2. Избор на бутала? Особенности при различните марки и варианти?

 - Аз засега се колебая между Mahle Powerpack и Wiseco на 83 mm при 9.0:1 копмресия с таргет на бууста около 2.0 бара; 

3. Къде в БГ могат да направят качествено разпилване на цилиндровия блок?

4. Intermediate shaft (знам ли как е на български?) на маслената помпа - някой правил ли му е въобще грайнд и баланс в България или направо да си мислим за внос? То е елементарна работа, но у нас всичко е трудно...

5. Шпилки/болтове - ARP, Raceware, etc., цени качества?

6. Предложения за основни и билени лагери?     

 

За биели не пиша, защото кутията е вече в гаража - Integrated Engineering, имама и чисто нов комплект Eagle - ако някой се търси бих ги продал с добра отстъпка от цената - просто не ми трябват. 

 

Ако някой го е правил да сподели мнения, особенности и впечатления.

 

Поздрави

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо направо не оставиш някой да ти направи колата, така няма да ги мислиш всичките тези неща (шлайфисти, маслени помпи, ревизия на главата и т..н. и т..н.). 

Никой няма да ти каже тънкоситите/

 

 

Лагери няма какво да ги мислиш взимаш стандартни спутери (не се замиваш с ALC и подобни евтинджоси), шпилки не трябват. 

Биелите е все тая какви ще са стига да тежат еднакво и да нямат разлика в дължината  :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха... тънкости... стига бе хора - ще станем смешни ако някой читав чете.

 

Баси, нищо не се е променило за толкова години - крием се като мишоци все едно браним бизнес територия.

 

Както и да е, казвал съм го и друг път - малки душици сме и май така и ще си остане.

 

Двигателя ще се прави в сервиз (вече нямам време да се занимавам лично), просто ми се щеше да обменим по някоя дума все пак кой с какво се е сблъскал в процеса работа.  

 

И защо смяташ, че няма нужда от шпилки/съответно болтове?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не съм мерил шийките на кол.вал на ПД, но нейните лагери фабрично са усилени за големия върт.момент. Ако имаш възможност рови в програмите и виж дали размера на шийката е един и същ. Това са си ОЕМ истински лагери за извращения. На око нещата са много близки, но не съм сядал да ровя в програми да сравнявам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колянов вал от 2,0 фси/92,8 ход/

Бутала -JE 82,5mm

Шпилки ARP

Лагери -оригинални от Фв

Модификация на масленната помпа се прави в зависимост от оборотите които ще се въртят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колянов вал от 2,0 фси/92,8 ход/

Бутала -JE 82,5mm

Шпилки ARP

Лагери -оригинални от Фв

Модификация на масленната помпа се прави в зависимост от оборотите които ще се въртят

били споделил стандартната маслена помпа до колко оборота държи и какви модификаци и се правят след това

благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали отчитате разлика м/у 058 блок и 06А и техните маслени помпи.

Има немалки разлики да не вземе някой да се подведе да тръгне да прави  :lupe: едното пък да чете информация за другото. 

До колко знам за 058 блок не става вал от ТФСИ, ако греша някой да ме поправи, също и маслената помпа не е с колело и верига както при 06а. 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали отчитате разлика м/у 058 блок и 06А и техните маслени помпи.

Има немалки разлики да не вземе някой да се подведе да тръгне да прави :lupe: едното пък да чете информация за другото.

До колко знам за 058 блок не става вал от ТФСИ, ако греша някой да ме поправи, също и маслената помпа не е с колело и верига както при 06а.

X2

Не съм мерил шийките на кол.вал на ПД, но нейните лагери фабрично са усилени за големия върт.момент. Ако имаш възможност рови в програмите и виж дали размера на шийката е един и същ. Това са си ОЕМ истински лагери за извращения. На око нещата са много близки, но не съм сядал да ровя в програми да сравнявам.

Вероятно ще станат, вaл от ПД се ползва за 2.1L stroke.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...