Jump to content

4ipika

Members
  • Мнения

    638
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно 4ipika

  • Рожден ден 28.12.1973

Друго

  • Kaра
    audi А3 R32 turbo

Персонална информация

  • Локация
    Ямбол

Последни посетители

6930 профилни разглеждания

4ipika's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами и аз това се чудя,но четох някъде че по-широката джанта като разпънела гумата променяла с малко обиколката Иначе на 9jмаскималния размер е265мм, а на 10,5 jминималния е 265мм
  2. Здравейте Имам следната дилема,имам 22"джанти /предни 9j,задни10,5j Въпросът ми е,мога ли да сложа гуми 4бр 265/35/22 ? Ще се промени ли обиколката на гумите/предна спрямо задна ос? Благодаря
  3. а бе и аз ходих в АУДИ за проверка,то не беше радиатор,дюзи ,надуваха, мериха/взеха една камара пари/ ,и накрая пак се оказа глава
  4. най често този мотор пука глава на 1и 2-ри цилиндър от страната на изпускателните клапани щом си почнал да наливаш по 1 литър е ясно от къде е симптомите за пукната глава са; трудно палене сутрин и бял пушек през ауспуха нивото на антифриза в казанчето когато е загряла е там,но след като изстине го няма/разширява се алуминия и затваря отчасти пукнатините в главата когато е загрял мотора най лесно проверяваш за да си сигурен на 100%- сваляш даунпаипа след турбото и ако има вода в ауспуха значи е пукната главата по принцип и на турбото му ръждясва геометрията и почва да забива в движение зависи за колко ще се намери здрава глава,аз моята я взех преди 3 години за 600 лв втора ръка,и направих основен ремонт на мотора за 2400 лв всичко, като смених едно бутало ,риза сегменти лагери масла антифриз гумички и т.н.
  5. Хахаха ,Кирче то проектите при твоя майстор,всичките отиват на частиЗатова за твое сведение ще ти кажа ,че колата ще си я правя аз
  6. До преди 2 месеца друга песен пееше,нямам за цел да се заяждам,ама като знам майстора ти как работи без пари
  7. С тия гуми да не вземе да остане половината трансмисия на земята
  8. Ааа не,да бяга от там с 200
  9. Оставете човека да бачка,явно е събрал достатъчно инфо,или има кой да му помага Щом ще е със стендалоун ,значи няма да е ограничен от към бр.дюзи 870 куб и на спирт и на бенз си вършат работата
  10. С челен кулер е колата и няма нужда за тази мощност да се сменят турбо пътища дори съединителя ще държи Отиваш при Келеша ,той ще ти каже какво да правиш ,тук няма да получиш инфо какво точно ти трябва,най много да те объркат
  11. За 10 сек кола , определено с по голям мотор ще е по евтино ,особенно ако целите са ежедневка Относно кутиите,явно никой не обръща внимание на съединителя(кой с какъв кара) Според мен голяма вина за чупенето на кутиите има именно той Презастраховането в случая (със двудисков или тридисков)на "слаба"кутия явно не е добра идея
  12. Аз просто давам съвети на човека,и говоря от собствен опит ,пък кой както иска да го разбира
×
×
  • Create New...