vermeer Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 (Редактирано) Исках да отворя една обща тема по въпроса. Аз лично имам мяколко питанки: 1. Някой има ли представа колянов вал от какви двигатели освен ABF стават за целта?2. Избор на бутала? Особенности при различните марки и варианти? - Аз засега се колебая между Mahle Powerpack и Wiseco на 83 mm при 9.0:1 копмресия с таргет на бууста около 2.0 бара; 3. Къде в БГ могат да направят качествено разпилване на цилиндровия блок?4. Intermediate shaft (знам ли как е на български?) на маслената помпа - някой правил ли му е въобще грайнд и баланс в България или направо да си мислим за внос? То е елементарна работа, но у нас всичко е трудно...5. Шпилки/болтове - ARP, Raceware, etc., цени качества?6. Предложения за основни и билени лагери? За биели не пиша, защото кутията е вече в гаража - Integrated Engineering, имама и чисто нов комплект Eagle - ако някой се търси бих ги продал с добра отстъпка от цената - просто не ми трябват. Ако някой го е правил да сподели мнения, особенности и впечатления. Поздрави Редактирано 25 Април 2014 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Какво сега, крием ноу хау или сме си небразовани?P.S. резервния комплект биели заминаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) А защо направо не оставиш някой да ти направи колата, така няма да ги мислиш всичките тези неща (шлайфисти, маслени помпи, ревизия на главата и т..н. и т..н.). Никой няма да ти каже тънкоситите/ Лагери няма какво да ги мислиш взимаш стандартни спутери (не се замиваш с ALC и подобни евтинджоси), шпилки не трябват. Биелите е все тая какви ще са стига да тежат еднакво и да нямат разлика в дължината Редактирано 1 Май 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 2 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Ха... тънкости... стига бе хора - ще станем смешни ако някой читав чете. Баси, нищо не се е променило за толкова години - крием се като мишоци все едно браним бизнес територия. Както и да е, казвал съм го и друг път - малки душици сме и май така и ще си остане. Двигателя ще се прави в сервиз (вече нямам време да се занимавам лично), просто ми се щеше да обменим по някоя дума все пак кой с какво се е сблъскал в процеса работа. И защо смяташ, че няма нужда от шпилки/съответно болтове? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Не съм мерил шийките на кол.вал на ПД, но нейните лагери фабрично са усилени за големия върт.момент. Ако имаш възможност рови в програмите и виж дали размера на шийката е един и същ. Това са си ОЕМ истински лагери за извращения. На око нещата са много близки, но не съм сядал да ровя в програми да сравнявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Колянов вал от 2,0 фси/92,8 ход/Бутала -JE 82,5mm Шпилки ARPЛагери -оригинални от ФвМодификация на масленната помпа се прави в зависимост от оборотите които ще се въртят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bisan Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Колянов вал от 2,0 фси/92,8 ход/Бутала -JE 82,5mmШпилки ARPЛагери -оригинални от ФвМодификация на масленната помпа се прави в зависимост от оборотите които ще се въртятбили споделил стандартната маслена помпа до колко оборота държи и какви модификаци и се правят след товаблагодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Нали отчитате разлика м/у 058 блок и 06А и техните маслени помпи.Има немалки разлики да не вземе някой да се подведе да тръгне да прави едното пък да чете информация за другото. До колко знам за 058 блок не става вал от ТФСИ, ако греша някой да ме поправи, също и маслената помпа не е с колело и верига както при 06а. Редактирано 12 Май 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 12 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Нали отчитате разлика м/у 058 блок и 06А и техните маслени помпи.Има немалки разлики да не вземе някой да се подведе да тръгне да прави едното пък да чете информация за другото. До колко знам за 058 блок не става вал от ТФСИ, ако греша някой да ме поправи, също и маслената помпа не е с колело и верига както при 06а.X2Не съм мерил шийките на кол.вал на ПД, но нейните лагери фабрично са усилени за големия върт.момент. Ако имаш възможност рови в програмите и виж дали размера на шийката е един и същ. Това са си ОЕМ истински лагери за извращения. На око нещата са много близки, но не съм сядал да ровя в програми да сравнявам.Вероятно ще станат, вaл от ПД се ползва за 2.1L stroke. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване