Jump to content

Не пали след монтиране на клеморед


NiGh7

Recommended Posts

Здравейте! Направо по темата.
Наскоро ми се разби клемореда та го смених, но след като го наместя в патронника колата НЕ иска да пали.Тук идва интересната част, когато клемореда е извън патронника колата си пали съвсем спокойно, макар че е малко неудобно да паля с клемореда и да слагам ключа на патронника след това за да не се заключи волана, но..
Някаква идея от какво може да е? Казаха ми, че можело да бъдат 2 крачета в самият патронник които са се счупили и не могат да завъртят клемореда за да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опашката на патронника здрава ли е?

http://img405.imageshack.us/img405/3201/clipboard02cx.jpg

 

Редактирано от ставров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, и аз имах същия проблем след смяна на клеморед оказа се скъсана кабелна обувка, само 4е мен ме остави буквално на пътя добре че се случи на 300м от вкъщи на един завой. Виж си каелните обувки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купува се цял патронник с нови ключове - като на снимката дето сложих по-горе. Може да се ползва само опашката - сваля се от новия и слага се на стария патронник. Така продължава да се ползва стария ключ за палене. Опашката е закрепена към патронника с една шплента дето се избива и набива. За нея може да се ползва тънко шило или тънък пирон - само върха му се предварително заравня.

Цените на патрониика с два ключа - Топран около 12 лева, Феби около 36 лева.

Може да се ползва и втора употреба.

Редактирано от ставров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...