tiho_21 Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 (Редактирано) Здравейте онзи ден бях на диагностика понеже колата ми се си играеше с оборотите и нямаше никакъв вървеш с сравнение от как я взех. Обслужих я как се вика ремъци филтри ролки, карах я няколко дена и нищо не ми хареса дигна и разхода. Та на диагностиката ми казаха датчик на Хол ходих в един сервиз в Враца понеже съм от този район и човека ми обясни, че цялата рабта идва от датчика на распределителния вал и тоз на Хол нещо си не са били в синхром понеже ангренажния ремък е прехвърлил зъб и там се губи центровка, и така и си тръгнах не го оставих да ми го правят. Каже те ми възможно ли е на ваз да ви се случвало ? това ли са симптомите.Забравих за кажа ,че колата е 1.6 ADP 1995 Редактирано 2 Май 2014 от tiho_21 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Според мен е напълно възможно да не е зацепена както трябва, щом всички проблеми са се появили след обслужването. Лошото, е че трябва да отидеш при човека където ти я е правил за да си оправя нещата безплатно, защото се разглобява цялата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! да наистина е така но как е разбрал другия че е прескочил един зъб само от това че дава грешка датчик разпределителен вал? Редактирано 4 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Много от майсторите нямат инструменти за смяна на ремъка и слагат отметки -бележат, така че при смяната после гледат от белязаното и е твърде възможно да има грешка.Постоянно ли играят оборотите, понякога датчика или кабела му се оказват виновници т.е виж самата букса поразмърдай, погледни дали не е леко извадена.Но не ти пречи да отидеш при майстора си и да му кажеш нещата, все пък ти е взел парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 От диагностика също може да се разбере дали е прехвърлил зъб ако знае диагностика какво да гледа - като предварение , цикъл на впръскване , оборти , датчиците (хол и колянов вал и синхронизацията към тях ) и т. ако знае как фунционира дадения двигател и какви трябва да са заводските стойности може да разбере дали има проблем в зацепването или в датчиците и все пак ако не е сигорен проверкаа е лесна на белези и точка .Иначе колега наистина си дал пари за тази работа отиди при твоя "майстор" и му занеси принтирана схема за зацепване на твоя двигател примерно от аутодата има доволно за почти всички и му кажи да я провери и ако не е наред да я оправи срамно няма да сгрешиш - срамно е да не си признаеш и да направиш по голяма глупост .Поздрави .п.п И наистина е възможно ако е прехвърлен зъб да е мудна да няма мощност и да харчи доволно , все пак до един зъб няма да има щети но недай си боже е хлабав ремъка и прехвърли 2 зъба става проблем . Така че действай бързо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 При задвижване на едно зъбно колело от коляновия вал, чрез зъбен ремък е почти невъзможно да се направи грешно зацепване, разбира се при достатъчно внимателна работа. А на АДП мотора няма как да се сбърка, та дори няма специален комплект инструменти за този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване