Jump to content

Прехвърлен зъб на ангренажа


tiho_21

Recommended Posts

Здравейте онзи ден бях на диагностика понеже колата ми се си играеше с оборотите и нямаше никакъв вървеш с сравнение от как я взех. Обслужих я как се вика ремъци филтри ролки, карах я няколко дена и нищо не ми хареса дигна и разхода. Та на диагностиката ми казаха датчик на Хол ходих в един сервиз в Враца понеже съм от този район и човека ми обясни, че цялата рабта идва от датчика на распределителния вал и тоз на Хол нещо си не  са били в синхром понеже ангренажния ремък е прехвърлил зъб и там се губи центровка, и така и си тръгнах не го оставих да ми го правят. Каже те ми възможно ли е на ваз да ви се случвало ? това ли са симптомите.

Забравих за кажа ,че колата е 1.6 ADP 1995

Редактирано от tiho_21
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е напълно възможно да не е зацепена както трябва, щом всички проблеми са се появили след обслужването. Лошото, е че трябва да отидеш при човека където ти я е правил за да си оправя нещата безплатно, защото се разглобява цялата.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

да наистина е така но как е разбрал другия че е прескочил един зъб само от това че дава грешка датчик разпределителен вал?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от майсторите нямат инструменти за смяна на ремъка и слагат отметки -бележат, така че при смяната после гледат от белязаното и е твърде възможно да има грешка.

Постоянно ли играят оборотите, понякога датчика или  кабела му се оказват виновници т.е виж самата букса поразмърдай, погледни дали не е леко извадена.

Но не ти пречи да отидеш при майстора си и да му кажеш нещата, все пък ти е взел парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От диагностика също може да се разбере дали е прехвърлил зъб ако знае диагностика какво да гледа - като предварение , цикъл на впръскване , оборти , датчиците (хол и колянов вал и синхронизацията към тях ) и т. ако знае как фунционира дадения двигател и какви трябва да са заводските стойности може да разбере дали има проблем в зацепването или в датчиците и все пак ако не е сигорен проверкаа е лесна на белези и точка .

Иначе колега наистина си дал пари за тази работа отиди при твоя "майстор" и му занеси принтирана схема за зацепване на твоя двигател примерно от аутодата има доволно за почти всички и му кажи да я провери и ако не е наред да я оправи срамно няма да сгрешиш - срамно е да не си признаеш и да направиш по голяма глупост .

Поздрави .

п.п И наистина е възможно ако е прехвърлен зъб да е мудна да няма мощност и да харчи доволно , все пак до един зъб няма да има щети но недай си боже е хлабав ремъка и прехвърли 2 зъба става проблем . Така че действай бързо .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При задвижване на едно зъбно колело от коляновия вал, чрез зъбен ремък е почти невъзможно да се направи грешно зацепване, разбира се при достатъчно внимателна работа. А на АДП мотора няма как да се сбърка, та дори няма специален комплект инструменти за този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...