PARVANKATA Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 колеги, имам проблем с ауди с8-д2 360КОНЯ , на празен ход мотора клати се едно някои от цилиндрите не работи , допитах се до майстор който каза че за него са свещи , и така взех 8 свещи чисто нови но така и не се оправи това люлеене , след което е закачих да видя за евентуални грешки , но така и не показва нищо на диагностика , чиста като сълза . До колкото разбрах дефектирали бобините на този тип двигатели, за това взех 4 бобини от колега в форума, за да мога да сменя първо на едната глава и ако не се оправи да ги прехфърля на другата . За мое съжеление полза нямаше от нищо направено до сега , мотора си остана леко клатещ, а аз с 8 броя свещи и 4 бобини които така и не влязоха в употреба . Моля за вашата помощ понеже не ми се иска да събера части за още един двигател докато намеря проблема . Колеги само да кажа ,че съм е закачал на 4 диагностики и няма грешки в двигателя, не знам до колко са подробни диагностиките но нито една от 4-те не показаха живи данни на бобините и свещите , всеки казва че на ауди до 2002 година не могат да се показват живи данни на бобини и свещи, моля за вашата помощ или ако някои е имал такъв проблем да пише , БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Здравей, аз имам същата кола. И на мен на празен ход се усещат вибрации. Но диагностиката показа, че има един от тампоните на двигателя е за смяна. Така или иначе в два от реномираните софийски сервизи ми казаха, че няма нищо страшно и наложително да се оправя. Така вече 30 000 км. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! така е но ме дразни и ще го премахна това клатене Редактирано 4 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Е, сподели след като решиш проблема Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Проблема има няколко възможни причини, от променливите фази на "интейка" до незадържащи/пикаещи бензинови дюзи. пп Сега видях, че говориш за 360коня, е значи се насочи към дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 4 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! според теб колега да пробвам първо с ланда сонда или с дюзи , кое ти се струва по удачно Редактирано 4 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Дюзи, не съм споменавал сонди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Ако не са дюзи няма оправяне тоя проблем, почти всички 4,2 които съм пробвал клатят и вибрират на празен ход, по-изразено като загреят. Миналата седмица говорих с един колега със сервиз точно по тоя въпрос, едно V8 мъчели и те, всичко е сменено вече, ефект нула. Същото е и с V6 от това поколение.Клапите в интейка освен ако не се отварят и затварят през една секунда, която няма как да стане, не оказват никакво влияние върху празния ход. Да са тампони е много малко вероятно също, моите наблюдения са, че ако мотора разклаща няма такива тампони, които да го направят все едно работи гладко в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Възможно ли е клапан да прави това клатене , имам по стария мотор но 4 клапана на друга кола , на двигателя можеш да сложиш цигара и няма да падне Редактирано 7 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Имам същия двигател, предполагам, че разпределителните валове са доста "рошави" и оттам работи леко неравномерно.Провери си вакумите и гъбата за картерна вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 От моторите, с които сме запознати от вътре, на всички валовете бяха перфектни, а след профилактика на клапаните абсолютно никаква разлика пак. Тук там се случва да има добре работещ мотор, но не е задължително да е по-запазения такъв, една А8-ца тествах наскоро, на километража пишеше 300 и нещо, а вероятно беше на 500 и нещо, и тая кола работеше просто супер. Други много по-нови и гледани са много по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Имам същия двигател, предполагам, че разпределителните валове са доста "рошави" и оттам работи леко неравномерно.Провери си вакумите и гъбата за картерна вентилация.вакумите си бачкат , а тая гъба не знам къде се намира проблема при мия бидон е че сутрин клати повече от като загрее , и докато загрее като е на ход чат пат предърпва и хълца, има моменти когато става мудна като и подам газ , не знам горенето как са на вашите но тая ми гори 20 литра , даже закача и повече понякога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 А как е паленето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Имах и А8 310 коня, работеше мазно, не разбираш дали работи. Мисълта ми е, че между А8 (310 коня) и С8 (360 коня) има 50 коня разлика, а двигателя е почти 1:1. Имам наблюдения и над друго С8, собдтвеникът е ненормален на тема поддръжка, има и магазин за части. Е и неговия тресеше, а беше на 110 к км. 20/100 си е супер, на моята не помня да й е стигало 20/100 градско. Редактирано 6 Май 2014 от Audi V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Понеже малко еС ки са с ръчна кутия, но ето ти и друга възможна причина- на времето като избирах 2.6- цата, тресенето на повечето идваше не от заминали тампони, а от разбит маховик. Твоята ръчка ли е?П.С. АЦК- то в А8- цата не се чува, ама то и конете са му толкова Редактирано 6 Май 2014 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Проблема за който се споменава, май не е постоянно тресене. А през няколко такта се поскача/губи цилидър, ако е така нека колегата сподели.Ако е от маховик, все си мисля че ще е друго държането на мотора. пп Колеги с S8, A8 4.2 я споделете как ви е разхода при вас. Бензин/Газ все тая. Редактирано 6 Май 2014 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Точно такова е, все едно през 1-2 такта произволно разтрисане, не постоянна вибрация. Не е и от маховик това по ред причини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVT Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 пп Колеги с S8, A8 4.2 я споделете как ви е разхода при вас. Бензин/Газ все тая. Както и да я "галя" под 21 не пада и се отказах да засичам. По темата - проблема все повече прилича на "подпикваща" дюза, но все пак е хубаво преди да се почнат ремонти да се проверят всички тампони на двигател и скорости ( - Да, няма тампон. който да удържи тресящ двигател, но определено ще се получат вибрации ако има повреден такъв. Вибрациите от тампон са постоянни в ниските обороти.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Значи имаш "пикаеща" дюза/и. Само, че може и да не стане само с чистене, при мен не стана та се наложи смяна на 8-те дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Да потвърдя и аз, че след смяна на дюзи с други втора ръка и чистене на двата комплекта нищо не се получава също. А мога да напомня и че дюзи имат и всички 4 цилидрови мотори, а там такива проблеми няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Там е проблема, втора ръка. От къде знаеш какви взимаш? Пак казвам, минал съм го тоя път. А пробва ли ги дали задържат/пикаят след чистенето? пп Масово четири цилиндровите работят с 3-баров регулатор. При осмаците е с 4-баров. Редактирано 6 Май 2014 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Да точно това казвам, че втора употреба дюзи и чистене на два комплекта изобщо не помага. Регулаторите са еднакви или близки на доста 4/6 цилиндрови по спомени, но така или иначе не там е разковничето. И всъщност на един колегата с двата комплекта дюзи колата има и газ със съвсем други дюзи където проблема е точно същия, съвпадение или...? Също колата на другия ми колега, която е друга марка, но със същия проблем получи освен всичко друго и чисто нови дюзи и пак нищо, сега вече няма нищо за смяна, но проблема не е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 А как е паленето?пали нормално без да се зачудва Проблема за който се споменава, май не е постоянно тресене. А през няколко такта се поскача/губи цилидър, ако е така нека колегата сподели.Ако е от маховик, все си мисля че ще е друго държането на мотора. пп Колеги с S8, A8 4.2 я споделете как ви е разхода при вас. Бензин/Газ все тая.да колега точно както ти казваш, през няколко такта претрисана и оборотомера мръдва леко точно в тоя момент , няма нищо общо с маховик Както и да я "галя" под 21 не пада и се отказах да засичам. По темата - проблема все повече прилича на "подпикваща" дюза, но все пак е хубаво преди да се почнат ремонти да се проверят всички тампони на двигател и скорости ( - Да, няма тампон. който да удържи тресящ двигател, но определено ще се получат вибрации ако има повреден такъв. Вибрациите от тампон са постоянни в ниските обороти.) имам понятие от коли , и гарантирам че такова тресене не може да се обърка с тампон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVT Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Ако можеш направи диагностика с мотортестер с осцилоскоп - ще се види ясно в кой цилиндър е проблема и по графиката може да се прецени какво го създава. Може да се окаже и по-прозаичен проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Не знам какво да правя, но ще пробвам първо с дюзи , дразним ме че мотор AHK работи много по добре , форсира се по добре, а бе просто перфектен , а този където е по нов с по големи коне , не стига че се тресе като стар локомотив а и няма сила като стария , не може да е така трябва да има причина . БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ЗА ПОМОЩТА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване