Jump to content

1,8T - разход на бензин


zili

Recommended Posts

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...я кажи колко е реалния разход...щото явно всеки тука има сметка да говори врели некипели,а не да казва своя разход според това къде,кога как и какво кара...

 

 

или явно повечето карат перпето мобилета(с тая Лека разлика х2 х4) Поздрави! :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин Б5 на предно да е под 1300кг

Имах Б5 Авант с чип на предно и тежеше на кантара с 50% гориво 1380кг.

Зареждал съм 32литра за 481км.Веднъж!

Перник-Пловдив-Бургас,ама ми се еба дроба.

Магистрала - пълзене със 100-120.

Извънградско 70-80.

Средната ми беше 88км/ч

И се влачих 5+ часа.

Втори път такъв тест на нервната система не съм и нямам намерение да правя ,ебаси .

Ако намеря снимката на борда след пристигането в Бургас ,ще я метна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пак да кажа за моята 1.8TQ

 

На дълъг път, както е из Гърция и обратно, извънградското е доста "шарено" - на места се движиш бързо, на места бавно, и е трудно да кажеш каква средна скорост си постигнал.

 

Просто споделям разхода, защото го засичам поне за 4-ти път, с прилично натоварена кола. По-предишния път случайно видях, че Гармин ми показа максимална моментна скорост от 172 км/ч. (магистралата за Атина) - с 4 човека и климатик, но пък после бях без климатик и значително свалих скоростта като горе-долу спазвах ограниченията, че там си е страшно откъм глоби. Спирах на доста места, имах и малко градско.. тогава го докарах 7.4 или 7.3 доколкото помня. Но си бях натоварен и колкото и да внимаваш не става икономично.

 

Ако заковеш 140 на магистралара вероятно ще докараш 8.5-9.5/100, не знам, така не съм засичал (НЯМА КЪДЕ да карам по този начин и не ме интерсува), но "шарено" извънградско на дълъг път, поне при мен е около 7 (6.5-7.5). Най-често е 6.7. Засичам вече няколко пъти..

 

Наливам до горе, докато изключи пистолета.

 

По принцип елементарната ми тактика да се движа икономично е да не ускорявам по нагорнища (доколкото е възможно) и да пускам по-бързо по надолнища. И средната скорост така ми е прилично висока.

 

Пак казвам - да заковеш 140 и да караш така 3 часа е съвсем друга работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип елементарната ми тактика да се движа икономично е да не ускорявам по нагорнища (доколкото е възможно) и да пускам по-бързо по надолнища. И средната скорост така ми е прилично висока.. 

Моята теория е, че темпоматът не ползва тези хитринки и затова на пресечен терен, като в България, дава по-висок разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...