Jump to content

1,8T - разход на бензин


zili

Recommended Posts

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много добре тогава-Смях!

Сериозно-на моето Жигули,около Ст.Загора,да не казвам около Ямбол и до 6,8 съм стигал,ама с нормално и бавно/лигавене/ каране.

Разликата е,че съм авант,17-ки и quattro.

Иначе нормално 8,0-8,5 среден и толкоз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кажи си го чисто 9 на 100.
1.8Т 97-ма толкова и забивам. Градско да ми вдигне до кам 10 максимално (зимно време). Лятото по-малко ми лапа, да не говоря за дълаг път. Там 6 си ги муца, сякаш от биберон :blush:
Но ОПРЕДЕЛЕНО има разлика в горивата.... на лукойла за сега сам доволен, но споредм мен на ЕКО и ОМВ също е хубав бензина. Говоря за разход всичко това, колкото до мощност и поведение, всеки път е различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог 12,9 градско е моя,ама не въртя у Зарата цял ден,а повечето е навънка.

Колата я зареждам само аз и то до горе с бензин.

Кутията ми е 6-степенна и за 10 хил. км едно и също-нека да са легенди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават и по каталог да гори 12 градско - при вас 10. Легенди пак.

Всеки си казва според автомобила. Темата е възможно най-лаладжиска... и всичко е ОТНОСИТЕЛНО. Иначе съм съгласен с теб, наитсина толкова я дават, но на хартия е едно, а в реалност друго.

:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и се пукам от смях. Хахаха По всички авто списания тръбяват, че производителите лъжат с каталожния разход и то при БМВ с около 30% надолу, Ауди с 28% и т.н, а вие твърдите, че дори вашия разход е още по-малък от каталожния. Как все аз купувам коли с висок разход, а хората карат 1,8-2,0Т с разход близо 4литра по-малък от моя.

Истинския разход на този двигател 100% градско каране е около 13-14л ( като сложим и потегляне при студен старт)

При мен на 1,8 125к.с с ГИ разхода в София е 12-14л/100км. зависи от часовото време и деснячката, извънградско с до 100км/ч съм падал на 9л/100, а на магистрала с 4 човека и скорост около 120-140 10-11л/100. Сега точно засякох комбиниран разход ( градско извънградско и магистрала) 122лв=108л газ = 964км - изминати за 1 седмица = 11,2л/100км

http://fakti.bg/technozone/67751-koi-s-kolko-laje-za-razhoda-na-gorivo

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, производителите може и да не послъгват толкова :) На моята си й правя точно каталожния в града (12,7-8), така че мисля, че са обективни данните в книжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и се пукам от смях. Хахаха По всички авто списания тръбяват, че производителите лъжат с каталожния разход и то при БМВ с около 30% надолу, Ауди с 28% и т.н, а вие твърдите, че дори вашия разход е още по-малък от каталожния. Как все аз купувам коли с висок разход, а хората карат 1,8-2,0Т с разход близо 4литра по-малък от моя.

Истинския разход на този двигател 100% градско каране е около 13-14л ( като сложим и потегляне при студен старт)

При мен на 1,8 125к.с с ГИ разхода в София е 12-14л/100км. зависи от часовото време и деснячката, извънградско с до 100км/ч съм падал на 9л/100, а на магистрала с 4 човека и скорост около 120-140 10-11л/100. Сега точно засякох комбиниран разход ( градско извънградско и магистрала) 122лв=108л газ = 964км - изминати за 1 седмица = 11,2л/100км

http://fakti.bg/technozone/67751-koi-s-kolko-laje-za-razhoda-na-gorivo

 

 

И ти ли бруте...

1. София

2. 125

3. Комби

4. Гориво?

И колко искаш да ти гори?

Редактирано от ikan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм правил 6.3 среден извънградско с бавно каране(60-90 км/ч) за 190 км пробег от Свищов до Стара Загора. Иначе с нормално каране(малко над ограниченията) 7 - 7.5/100. Градско от 9-10/100 в неделя(което фактически не е много градско, защото няма грам кола и работещ светофар), до 14-15 на сто в пиковите часове. Разход под 10 градско не виждам как ще направи тази кола, освен ако не спреш на нито един стоп или светофар. На големия борд ми показва 10.2 среден разход, като аз карам повече градско. Колата е А4 Б6 1.8Т 163 к.с. авант на предно.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не се оплаквам от разхода, но ми се иска да постигна твоя " Зимно време 10/100" Е не само в София все пак съм студент там. Иначе и по Хасково ми дава пак толкова, нищо че е по-малък град. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и аз се пукам от смях как някой си взел патрава  атмосферка за да избяга от демоничното чупещо се турбо дет се сменя на всяка смяна на масло  и да му е уж евтино за поДраШка  ,а после реве ,че не било баш така .

Иначе реално погледнато енергийна ефективност едно друго , а най-вече и най-простото обяснение погледни си оборотомера на 100 ,120 ,140,160,200 и сам сигурно ще си отговориш защо турбо мотор със същата кубатура като твоя при тези километри дава по-нисък разход .

Имам впечатления и от двата 1,8 APT ,по-новото поколение на твоя и на 1.8 Т  APU ,та винаги турбинката беше по-икономична на извънградско, из града са равни ,все по 1.8.Иначе на 140 Т-то с  5 скорости е с 3500,със 160 -4000 ,200-5000 на 5-та  ,тва авант на предно В5, а на 1,8 с 200 направо не му стига оборотомера ,с другите посочени скорости по-напред само те боли глава от гюрултия :hilezh: .

 

2.0Т куатро седан В7 , със 140 е малко преди 3000, с 200 е на 4000 об.мин на 6-та ,все обороти дето не си впрягат цялата мощност, та що трябва да горят повече от 1.8  атмосфер с къси скорости да могат да го бутат,че не мога се сетя .

Също така може да погледнеш имаше един ауто билд ,от миналата година май беше дето пробваха доста коли колко горят със 180  на 100 км. по немски аутобан ,където реално може да се поддържат .Та там един японски атмосферен кенеф на сузуки с мощност около тази на 1.8 Т пасат коНби при тази скорост удари брутален разход около 22-4 нещо такова ,докато паско даде 15 и нещо ,колкото и 3.0 беНве дефорсак :hilezh:. Та често совите не са това ,което са .

За протокола и по темата и за успокоение на колегата  ,1.8Т в В5 , не е чак с 4 литра под 1.8 на извънградско не ми е горяло никога  по каталог и в този смисъл и моето е най-горящото ,ама и никога не съм го карал с 90 км/ч  сам :hilezh:. Иначе със 100-110 ми е давало около 7.Градско 10 -14 както дойде  според градския маршрут и трафика .Бургас -София магистрално в рамките на ЗДвП 8,5 с климатик . Също така се е случвало на ОМВ преди разклона за Пазарджик  да ми светне лампата ,кат се погонвахме преди това с един ягуар   :hilezh:,ама това беше като се качвахме на Ст.З , преди да довършат цялата магистрала .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и аз се пукам от смях как някой си взел патрава  атмосферка за да избяга от демоничното чупещо се турбо дет се сменя на всяка смяна на масло  и да му е уж евтино за поДраШка  ,а после реве ,че не било баш така .

Така,така,много точно казано,ама не вярват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско: три пъти засичам разход на пътуване на около 550 км. извънградско (да кажем 50-60% магистрала) и спокойно каране, като все пак на места със 140-150, а в една част от пътя с 90-100 постоянна скорост.

Разхода е около 7.2, като съм убеден, че с по-внимателно каране мога да го сваля доста под 7. 

 

Колата е 1999 A4 B5 Avant 1.8TQ 150 к.с. бензин.

 

За мен тези мотори с турбо са много ефективни, мощни са, и съответно с лекота "бутат" купето. Oкачването е ниско отпред, т.е. купето е с ниско въздушно съпротивление, та от там идва и нисък извънградски разход. Предавките са добре разпределени, и единствено е важно да не ускоряваш много рязко. Ако плавно ускоряваш и държиш постоянна скорост, дори е да е около 140, ще си икономичен. Но това е: при спокойно нормално каране е 7-7.2, като изрично искам да подчертая, че в града никога не съм я засичал и не ме касае - карам я само извън града и после стои в гараж. В града съм с обществен транспорт или пеш. Прецених, че така ми е най-изгодно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата мотора са еднакви, но единия има турбо, реално погледнато този с турбото е с по-висока поддръжка, но това е друга тема. Не в една тема съм споменавал, че ме е яд, защо не си купих турбо, но преди 2 години тези с турбото бяха все кошове за тогавашния ми бюджет.

Аз не се оплаквам от разхода на колата, ако съм те оставил с такова впечатление, а опреквам колегите, че говорят легенди. Ти сам написа " та винаги турбинката беше по-икономична на извънградско, из града са РАВНИ " Къде виждаш някой по-горе да е написал близък до моя разход?

Незнам защо когато стане дума за разход и всеки почва да смалява, а ако го накарам да ме закара някъде и съм сигурен, че ще сапочне рязко да увеличава разхода та може и до 20/100 да достигне.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо когато стане дума за разход и всеки почва да смалява, а ако го накарам да ме закара някъде и съм сигурен, че ще сапочне рязко да увеличава разхода та може и до 20/100 да достигне.  

Това много ми хареса! Много на място.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята ADR-ка 1,8 125кс. зимата на къси разстояния в града си ми дава около 15л./100км. от които 5л. бензин, ползван основно за подгряване и 10л. газ. С ГИ съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско: три пъти засичам разход на пътуване на около 550 км. извънградско (да кажем 50-60% магистрала) и спокойно каране, като все пак на места със 140-150, а в една част от пътя с 90-100 постоянна скорост.

Разхода е около 7.2, като съм убеден, че с по-внимателно каране мога да го сваля доста под 7. 

 

Колата е 1999 A4 B5 Avant 1.8TQ 150 к.с. бензин.

 

 

. ...Oкачването е ниско отпред, т.е. купето е с ниско въздушно съпротивление, та от там ....

  Аз съм със абсолютно същата кола. На равен(абсолютно хоризонтален път) при 90км/ч на темпомат(автопилот) бордкомпютъра показва 7,5л на 100. Толкова и гори горе-долу.  Незнам как си постигнал 7,2, като половината от пробега ти е със 140-150км/ч. При тая скорост разхода е около 10л на 100.

 

 Относно това за окачаването: май не си внимавал в час по физика в началните класове.

 

Стара Загора-Нова Загора каране с 100 и галене на газта 5.8 л/100 показания по борд с 95 бензин , 1.8 Т -аеб мотор 97 г.

 

 Ти пък си направо за рекордите на Гинес :razz: или бордкомпа ти въобще не е в час...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата мотора са еднакви, но единия има турбо, реално погледнато този с турбото е с по-висока поддръжка, но това е друга тема. Не в една тема съм споменавал, че ме е яд, защо не си купих турбо, но преди 2 години тези с турбото бяха все кошове за тогавашния ми бюджет.

Аз не се оплаквам от разхода на колата, ако съм те оставил с такова впечатление, а опреквам колегите, че говорят легенди. Ти сам написа " та винаги турбинката беше по-икономична на извънградско, из града са РАВНИ " Къде виждаш някой по-горе да е написал близък до моя разход?

Незнам защо когато стане дума за разход и всеки почва да смалява, а ако го накарам да ме закара някъде и съм сигурен, че ще сапочне рязко да увеличава разхода та може и до 20/100 да достигне.  

хм, не са еднакви двата мотора.. Намери някой техник, който е много наясно с тези двигатели, и ще ти каже, че моторите концептуално се отличават в много отношения. По принцип 1.8Т е значително по-здрав, и доколкото аз разбрах е опростен в много отношения и изобщо е за предпочитане. Само че, разбира се, ако успееш да намериш запазен екземпляр. Което не е лесно. По-рискован е единствено по отношение на турбото. Спор да няма за това. 

 

Но е по-икономичен извън града при еднакъв стил на каране. И другото, което аз забелязах е че, разхода на бензин не е особено еластичен по отношение на скоростта, с която караш. Т.е. можеш да караш доста бързо без много да се отрази на разхода. Не знам защо точно, но турбо мотора изобщо не се впечатлява от по-високите скорости. Даже като усещане е ЕДНАКВО спокойно при 100 и при 160 км/ч. (ако всичко ти е наред по колата и не е осеяно с кръпки и неравности). Трябва да покараш по магистралата с 1.8Т за да разбереш за какво говоря. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Аз съм със абсолютно същата кола. На равен(абсолютно хоризонтален път) при 90км/ч на темпомат(автопилот) бордкомпютъра показва 7,5л на 100. Толкова и гори горе-долу.  Незнам как си постигнал 7,2, като половината от пробега ти е със 140-150км/ч. При тая скорост разхода е около 10л на 100.

 

 Относно това за окачаването: май не си внимавал в час по физика в началните класове.

 

 

 Ти пък си направо за рекордите на Гинес :razz: или бордкомпа ти въобще не е в час...

За разхода: прав си, че при 140 вероятно е 9-10/100. Обаче на места караш леко по инерция, на други места караш със 60-70, после с 90-100, и е разнообразно, и при един дълъг път среден разход от 7.2 поне при мен се получава. Аз НЕ КАЗВАМ, че ако карам само със 140 ще направя 7.2 :-) Казвам, че при един дълъг път с разнообразни наклони и при нормално каране без рязко ускоряване, се получава такъв разход. По каталог е 7.3 за този модел. Наистина не съм убеден какъв процент от времето съм карал със 140. Може да преувеличавам несъзнателно, но това 7.2 съм го засичал поне три пъти по системата пълен-пълен резервоар.

 

По отношение на въздушното съпротивление: аз лично аеродинамика не съм учил, но до колкото знам един важен фактор е завихрянето на въздуха под колата (при еднакви други компоненти по купето). Затова много спортни коли са с плосък под (и др. подобрения, разбира се). И мисля, че 2 еднакви коли, едната от които е по-ниска и с много леко по-наведена предница (и така си е заводски проектирана), би следвало да е с по-ниско въдушно съпротивление сравнена с по-високата кола. За еднакви купета с еднакъв под говорим (видимо е така при 1.8Т бензин срещу 1.9 DTI - всички дизелови модели B5 заводско са с по-вдигнати предници). Може и да бъркам, но ми се вижда логично. Ако можеш да се обосновеш против този аргумент: кажи кое те притеснява. Аз мисля, че съм прав. Има и един куп други фактори, но при еднакви други фактори по-ниската кола би следвало да е с по-ниско въздушно съпротивление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... значение има челното съпротивление.

:zustimm:,  което е еднакво независимо колко е повдигната колата.

 

Ето тук Grizzly е обяснил по-подробно:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=1977&hl=%2B%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%BE+%2B%D1%81%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...