Jump to content

Проблем с маслото


Kompresor

Recommended Posts

Колата е 80-ка с 1.6турбодизел.

....Клапана на маслената помпа не е добре, на студен двигател ако и набия газта вместо да разтовари клапана или хвърля маслото през уплътнението на масления филтър или гръмва във повдигачите горе. Така това едно на ръка, справям се с проблема като не ръчкам студена колата, като загрее маслото му пада плътността и няма опасно.

 

    Проблема по който дерзая е друг, а именно. Маслото прегрява жестоко, при скорост от 100кмч е 130 градуса , а нагоре е ужас, и същевременно радиатора за масло е студен сякаш нищо не минава през него, и маркучите му са студени.

Масления радиатор се захранва с масло от тялото на масления филтър. Зимата отворих капачката на това тяло вътре имаше термостат, който мислех че е задържал затворен, махнах го с надеждата да спра това прегряване на маслото. Обаче все едно нищо не направих. Днес свалих радиатора, маркучите, тялото, измих ги почистих ги нищо запушено нямаше. 

Снимки на тялото на масления филтър.

post-46662-0-08245600-1400795577_thumb.j

post-46662-0-78772600-1400795580_thumb.j

post-46662-0-42875700-1400795583_thumb.j

post-46662-0-50009400-1400795586_thumb.j

post-46662-0-01469000-1400795589_thumb.j

 

Както съм махнал термостата изглежда, че през радиатора трябва да циркулира горещото масло и да се охлажда, обаче той е студен като за метал през който преминава флуид със температура 140 градуса. Защо така ? Да не би да трябва задължително да има термостат за да циркулира маслото през радиатора ? 

Редактирано от Kompresor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двигатели въобще не са коментирани в този форум, явно много малко хора са имали допир с тях! Твоя двигател с кой код е RA или SB?

Редактирано от Boney_M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

    Проблема мисля че ще го разреша след като си намеря работещ термостат. Намерих статия, в която е обяснена работата на системата.

 

http://home.arcor.de/sgrafen/salatoel/gti_oelkuehler/gti_oelkuehler.html

 

    Когато маслото стигне 110 градуса патрона на термостата има буталце което излиза нагоре и избутва самия термостат надолу като свива пружината му и пропуска потока на масло към радиатора за да се охлади. Зора е да намеря термостат сега. Пише че термостата може да го има на AAZ двигател и 1.8GTI и 1.6 GTI голфове

post-46662-0-88194700-1400832339_thumb.j

post-46662-0-54317200-1400832339_thumb.j

Редактирано от Kompresor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ти е в неработещия клапан на маслената помпа за налягането на маслото ,0тка4аи тампоните вдигаи на крик от скоростната кутия и вади картера и отвори маслената помпа и по4исти клапана задаржал е ,аз доста патих 1997 година с една 80 16 тд ,кат е закупих пове4е от 145 не иска6е да варви и запо4ваше да загрява доста ,като в един момент изтрака и впоследствие се оказа ,че е замазала бутало по цилиндара .след ремонт на двигателя и о6те при парвото вдигане на 140 пак замаза ,тогава взех друг блок като сглобих двигателя при запалването му грамна масления филтар и маслото на земята ,чк тогава разбрах ,4е имам проблем в маслената помпа ,след по4истване на клапана на помпата за налягането ,нямах никакви ядове с варвенето и загряването ,оказасе ,4е от голямото налягане в маслената системе маслото стяга биелните и основните лагери и точно от там се полу4ава загряването на маслото  ...така ,4е кат знае6 4е нети работи клапана за налягането ,защо се мачиш с охладителя колкото и маслото е прекалено горещо да го охлади 

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, клапана на маслената помпа не е ли капсулован? Моля те обясни ми, как се почиства, какво се случва там с него че да запече ? Наистина колата ми върви до 150 после тъпче и загрява. Хвърляла ми е маслото през уплътнението на филтъра и на мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...