thatguy Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Здравейте, колата е 8l 1.6 bfq 2002 година има газ.Вчера я карах на газ и ми светна лампата на двигателя, проверих грешките и излезе: 2 Faults Found:17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 35-10 - - - Intermittent16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-00 - -Изтрих ги и продължих да карам само на бензин и пак ми светна лампата, пак проверих грешките този път беше:2 Faults Found:16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-10 - - - Intermittent17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 35-10 - - - IntermittentИзтрих ги и днес карам само на безнин из София и не е светвала още. Чудя се ламбда сонда ли си заминава (един път богата смес един път бедна?), или е нещо свързано с газта искам да реша на кой сервиз да ходя при газаджиите, или да търся нещо което не е свързано с газта. На газ я карам от година и не е давала такава грешка досега.И да попитам между другото някой знае ли номера на темп. датчик, него мисля да си го сменя сам.Малко дълго стана ако някой има предложения слушам. Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 За едната грешка: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small - съответния температурен датчик не работи както трябва или куплунга му не прави хубав контакт - съответно провери и почисти клемите, ако не помогне - нов датчик. За другата грешка: 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 - когато караш на газ сместа е прекалено богата. ЕКУ-то на колата се опитва да я обедни чрез намаляване на времената на инжекторите, но явно не успява и тогава се записва тази грешка. За третата грешка: 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 - След като си продължил да караш на бензин, ЕКУ-то на колата все още е работело със силно намалените времена на инжекторите от времето, когато се е опитвало да коригира прекалено богатата смес при работа на газ. В този момент сместа е била много бедна (извън допустимите граници от десетина процента) и се е записала тази грешка. В момента би трябвало ЕКУ-то вече да си е адаптирало смесите и да не ти светва чека, докато караш на бензин. Ще трябва да си ревизираш газовата уредба. Между другото - обикновенна газова уредба ли е или ГИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thatguy Публикувано 30 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Инжекцион bsm е газта. Ще трябва да ходя да я прегледат явно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 При триене на грешки горивните тримове не се ли нулират? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване