Jump to content

2.5 AKE пали и след 5 сек. гасне


bob17

Recommended Posts

Абсолютно,така е , 1-во ми го обясняваха в сервиз в Германия,защото там стана проблема,а после аз си го решавах сам в БГ тай като никой или не попаднах на кадърен майстор който знае и та каже,всеки казваше не е вярно,НО излезе че е вярно.

 

Залагаме каквото кажете , правим клип и после качваме тук да видят всички  :zustimm: и после прибирам залозите :dance:  :dance:  :dance:



При мен също има подкачваща към гнп-то.

не е зле колега,когато ти остане свободно време да погледнеш цедката :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Павелист пак е прав че ГНП-то си смуче само нафтата, само я смуче само от горивния. Не от резервоара. Както написах напред, сензора с поплавъка на кола която оправих ми забиваше грешка че помпата в резервоара не работи. Колата за която говоря е А6 Ц5 2.5тди АФБ куатро с ръчни скорости. 

 

Същото е и при БМВ Е39 ТДС, помпата пак обезвъздушава филтъра. Аз се опасявах да не се бъркам с него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така, то тогава кога сработва помпата в резервоара? Би трябвало да е като на бензинките - контакт и да избутва гориво.

Аз съм я чувал да работи единствено при свален ремък на ГНП, като го завъртя на ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тва другото което според мен Павелист може да бърка(не се заяждам само казвам), а то е че резервоара е така направен че дясната страна(тази на ел.помпата) целия "баг" да е постоянно пълен и всичкото трансферирано гориво да е там. 

 

При теб помпата тръгва след "поява" на обороти по сензорите на мотора. В ГНП-то имаш сензор за обороти. За това като си го въртял е тръгнала помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно,така е , 1-во ми го обясняваха в сервиз в Германия,защото там стана проблема,а после аз си го решавах сам в БГ тай като никой или не попаднах на кадърен майстор който знае и та каже,всеки казваше не е вярно,НО излезе че е вярно.

 

Залагаме каквото кажете , правим клип и после качваме тук да видят всички  :zustimm: и после прибирам залозите :dance:  :dance:  :dance:

не е зле колега,когато ти остане свободно време да погледнеш цедката :steinigung:

С теб можем да се видим във вторник или сряда, във Варна ще съм да направим облога със клиповете.

 

При мен също има подкачваща към гнп-то.

Има подкачваща помпа при теб ама друг път, не се заяждам.

 

Той Павелист пак е прав че ГНП-то си смуче само нафтата, само я смуче само от горивния. Не от резервоара. Както написах напред, сензора с поплавъка на кола която оправих ми забиваше грешка че помпата в резервоара не работи. Колата за която говоря е А6 Ц5 2.5тди АФБ куатро с ръчни скорости. 

Същото е и при БМВ Е39 ТДС, помпата пак обезвъздушава филтъра. Аз се опасявах да не се бъркам с него. 

Да, ТНП-то само си смуче нафтата от КОШНИЦАТА в резервоара, а помпата в резервоара пълни тази така наречена "кошница". Я ми кажи ти разбирачо велики, сигурен ли си че тази помпа подкачва нафта към ГНП? с теб ще се обзаложим ли?,  Ти видя ли някога при работещ двигател и разкачени маркучи от горивният филтър да потече гориво от него?, как реши че подкачва тази помпа? просветли ме мен обърканият. Обезвъздушава филтъра тази помпа ама друг път, и за това мога да се обзаложа.

 

 

Ако е така, то тогава кога сработва помпата в резервоара? Би трябвало да е като на бензинките - контакт и да избутва гориво.

Аз съм я чувал да работи единствено при свален ремък на ГНП, като го завъртя на ръка.

Написал съм кога сработва помпата - когато падне нивото на гориво в "кошницата в резервоара", когато достигне определено ниво спира. 

 

При теб помпата тръгва след "поява" на обороти по сензорите на мотора. В ГНП-то имаш сензор за обороти. За това като си го въртял е тръгнала помпата.

И за това ли си сигурен или просто си пишеш? И да въртиш ГНП-то на ръка помпата в резервоара няма да тръгне ако кошницата е пълна, искаш ли и за това да се обзаложим?, всеки залог ще е за по 100 лева, даже и ще дойда до Своге, ако изгубиш облозите ми плащаш и горивото. 

 

Другият момент е, че съм хранел колата с гориво от бутилка, при работещ мотор и откъм резервоара не е идвал никой.

Колета ogip недей така сега, всезнайковците по-горе са ти обяснили че подкачва гориво, ти нещо не си видял...

Аман от майстори и разбирачи които са чули нещо, или просто така си мислели. Не визирам теб ogip. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e60a9179681642a6c84bd1d3d2a464a3_610x0.j

63f6d6e8d570a0ee5aaa48b32f6339a6_610x0.j

 

 

Накарахте ме да ровя 20 мин в боклуците... Ето това е електромеханиката в резервоара на 2.5TDI. Не са от моята кола, но ми попаднаха и реших да ги запазя. Самата помпа в резервоара има само 2 извода - или работи, или не работи и както се вижда на снимките - няма никаква естествена връзка към маркучето, през което ГНП засмуква. Тествах я на дебит - около 1л./мин прави, доста слабо, но принципно достатъчно да задоволи максималната потребност на мотора от 50-60мг/такт*4500об/мин. = 270гр. нафта в минута за максимално натоварване, само че както казах - не съм виждал да подава налягане, а явно пълни междинен съд, от който ГНП зачерпва. Другото е нивомер - реализиран е с рид-ампула и дава 0-1 в двете положения. Обратната нафта се връща в същото място, където тази помпичка добавя количество. Възможно е да има някакви изменения в моделите през годините, но нека колегите, които твърдят че получават гориво под налягане до филтъра да се обосноват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го виждал с очите си. Можем да се видим някъде, ще дръпна щекера от гнп-то да не пали колата, ще извадим входящият маркуч от филтъра, ще вземем чашка от кафе да не ми се олива мотора с нафта, аз ще дам на стартер за кратко, а ти ще гледаш дали от маркуча ще излезе нещо друго освен недоверие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ти е кода на мотора и сигурен ли си, че нямаш допълнителни нефабрични модификации? Както казах - може да има разлики в годините на производство. Аз също мога да ти покажа как мотора си бачка с гориво от бутилка и отдолЕ нищо не идва, виждал съм го и на АФБ, че е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Искам да попитам,понеже и аз имам същия проблем.Колата ми гасне но само като е студена малко загрее ли няма проблем.Възможно ли е от някаде да дърпа въздух и това да е причината.Защото я закачах и ми казаха че е от умната дюза и я смених,но пак си гасне докато е студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля (не не съм сигурен), че версиите от 180 коня плюс куатро имат подкачваща помпа. Това от АКЕ нататък.

Всъщност от един среднощен разговор с колегата muftal4o, който от моя страна беше повече за морална подлрепа (ами като не разбирам), си спомпням, че се подава плюс от акумулатора на предпазител 17 (? - може да бъркам) и помпичката подкачва доста яко чак до филтъра.

Неко той ме поправи, ако бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е АКЕ куатро, както всички АКЕ и помпата в резервоара не подкачва гориво към филтъра, а пълни междинния съд в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,

Всички са прави НО има разлика между горивната система на А**  и B** моторите. С един и същ хардуер се правят различни неща. АКЕ моторите като последни А** помпата в резервоара пълни "канчето" резервояра, а ГНПто дърпа. При BAU моторите всичко е променено, помпата от резервояра пълни посока филтър и ГНП.

 

ИМЕННО ЗА ТОВА ИМА РЕАЗЛИКА ВЪВ КЛАПАНА НА ФИЛТЪРА - коренно различна функция и НЕ са взаимозаменяеми между АКЕ и BAU мотори ?!!!!?

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...