olmo Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Колата е а4 б5 комби 1,9 тди на празен ход има утечка 90ма, като се махнат предпазители 14-плафони, 15-ел стъкла клима табло, става 0.04 което си е нормално.Бях при електричар провериха всички лампи в купето, плафони, аларма, радио, модула на климатика махаха, не и не. Откачиха таблото и ми казаха, че то изключено има консумация 40ма което за тях било много, но не бяха сигурни че е виновно то.Също провериха кабелите на 5тата врата. Казаха че проблема е доста необичаен и не могат да видят реална причина.Някой да му с е случвало такъв проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Ако утечката е постоянна,в смисъл винаги да я има,лесно ще ти се реши проблема.Само трябва да намериш сериозен човек да се поразрови в ел. инсталацията на колата.Те проблемите не може винаги да са като по книга.Нали за това отиваш при специалист за да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 имах подобен проблем и се оказа лампата в жабката , просто като идея..“! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 съжалявам но не разбирам как така утечка на празен ход. Консумация се мери когато двигателя е изключен, вратите и капаците са затворени и при по-старите коли като тази се чака 4-5 минути. при новите може и 30 минути да се чака за да падне консумацията.та това при празен ход не го разбирам. ако може да обясниш как мерите за консумация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 мериха утечката с разкачена клема на акумулатора и мултицет на 10А всички врати затворени и консуматори изключени, така вися час та и повече, 0.90А твърдо.Хванаха една друга 97 а4 и си закова на 0.40 А при същите условия след 1-2 минути.Колега свалиха цялата жабка да търсят някаква след производствено монтирана джажа няма.Имаше утечка и в касетофона 300ма, но го разкачиха още в началото, но 0.90 си остана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 0.90 е много 0.40 също е много и двете коли не са в ред ама хич. като цяло трябва да се видят всички лампички. често тази в багажника прави мизерии.почва се и се вдят бушоните наред и се вижда в коя верига е котсуматора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 моя грешкадругото а4 комби беше 0.04 апри мен 0.09като извадят на моята кола бушони 14 и 15 консумацията ми става 0.03-0.04 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Според мен консумация под 100мА или 0,1А не би трябвало да е проблем. Това си е мое лично мнение - не съм голям разбирач.Нека все пак специалистите да се произнесат. Редактирано 30 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) казаха ми че колите с монтиран ГПС имат такава консумация 0.100,но моята кола виси по 1-2 седмици често без да се кара, купих акумулатор 71А ако седи с него, на разход 0.100А две седмици няма да може да запали Редактирано 30 Юни 2014 от olmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 0.05 е границата за да ти важи гаранцията на акумулатора. Ами махат се "виновните" бушони и се гледа какво е вързано на тях. Това е пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 виновните бушони бяха 14 и 15 махнаха целите плафони и продължи да си бъде 0.09 А. На тавана ми се е отлепила изолацията и съм сложил карфици ако съм намушкал кабел може ли да е от от това?Заподозряха таблото, но то няма грешки и работи правилно само малко лятото като го напече му се губи индикацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 такава консумация изобщо не я броя че я има. има коли който стигат до 0.15 така че всичко под 0.10 за мен е нормално. особенно ако има аларма, която има диодче, или датчици за обем. също така паметта на касетофона, на километража. все пак те работят постоянно. в километража има часовник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване