Jump to content

утечка с повишена трудност


olmo

Recommended Posts

Колата е а4 б5 комби 1,9 тди на празен ход има утечка 90ма, като се махнат предпазители 14-плафони, 15-ел стъкла клима табло, става 0.04 което си е нормално.

Бях при електричар провериха всички лампи в купето, плафони, аларма, радио, модула на климатика махаха, не и не. Откачиха таблото и ми казаха, че то изключено има консумация 40ма което за тях било много, но не бяха сигурни че е виновно то.

Също провериха кабелите на 5тата врата. 

Казаха че проблема е доста необичаен и не могат да видят реална причина.

Някой да му с е случвало такъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако утечката е постоянна,в смисъл винаги да я има,лесно ще ти се реши проблема.Само трябва да намериш сериозен човек да се поразрови в ел. инсталацията на колата.Те проблемите не може винаги да са като по книга.Нали за това отиваш при специалист за да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам но не разбирам как така утечка на празен ход. Консумация се мери когато двигателя е изключен, вратите и капаците са затворени и при по-старите коли като тази се чака 4-5 минути. при новите може и 30 минути да се чака за да падне консумацията.

та това при празен ход не го разбирам. ако може да обясниш как мерите за консумация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мериха утечката с разкачена клема на акумулатора и мултицет на 10А всички врати затворени и консуматори изключени, така вися час та и повече, 0.90А твърдо.

Хванаха една друга 97 а4 и си закова на 0.40 А при същите условия след 1-2 минути.

Колега свалиха цялата жабка да търсят някаква след производствено монтирана джажа няма.

Имаше утечка и в касетофона 300ма, но го разкачиха още в началото, но 0.90 си остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.90 е много 0.40 също е много и двете коли не са в ред ама хич. като цяло трябва да се видят всички лампички. често тази в багажника прави мизерии.

почва се  и се вдят бушоните наред и се вижда в коя верига е котсуматора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Според мен консумация под 100мА или 0,1А не би трябвало да е проблем. Това си е мое лично мнение - не съм голям разбирач.

Нека все пак специалистите да се произнесат.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

казаха ми че колите с монтиран ГПС имат такава консумация 0.100,

но моята кола виси по 1-2 седмици често без да се кара, купих акумулатор 71А  ако седи с него, на разход 0.100А две седмици няма да може да запали

Редактирано от olmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.05  е границата за да ти важи гаранцията на акумулатора. Ами махат се "виновните" бушони и се гледа какво е вързано на тях. Това е пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виновните бушони бяха 14 и 15 махнаха целите плафони и продължи да си бъде 0.09 А. На тавана ми се е отлепила изолацията и съм сложил карфици ако съм намушкал кабел може ли да е от от това?

Заподозряха таблото, но то няма грешки и работи правилно само малко лятото като го напече му се губи индикацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такава консумация изобщо не я броя че я има. има коли който стигат до 0.15 така че всичко под 0.10 за мен е нормално. особенно ако има аларма, която има диодче, или датчици за обем. също така паметта на касетофона, на километража. все пак те работят постоянно. в километража има часовник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...