Jump to content

От обикновен към мулти волан


jordan1981

Recommended Posts

За оригиналните е съвместим.

За афтърмаркет не със всички пише си в характеристиката,но при добър жичкаджия може да се направи дори и да не е съвместим.Аз  ползвам трилъчев мултиволан от кола със копчета + и - за смяна на скоростите от волана и си сменям песните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, точно това ми се иска да направя. Имам същия волан, а колата ми е с ръчни и отдавна се чудех дали не може да се ползват тия копчета за радиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "жичкаджия"? Аз мога да се оправям, ама ми трябва малко обяснение :) Бутоните за смяна на песните, усилване и т.н. не са изведени на изводите от плеъра, има си шина за комуникация, какво е направил твоя майстор точно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да го използваш с афтърмаркет плеар мога да окажа съдействие. А ако искаш с фабричен, пак мога да окажа, но ми трябва инфо за плеара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой знае как точно комуникира концерта с волана ще ти кажа какво може да се направи. 
Всъщност то или е аналогово (всеки бутон подава различно съпротивление и така плеара разбра какво си натиснал), или е цифрово, всеки бутон да подава някакъв код, но тогава трябва да минава първо през някакво модулче, трябва да се разбере на самото радио каква стойност/код иска за да изпълни дадена команда.

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия работи са ми ясни. Естествено, че не са изведени прости аналогови команди на изводи. Както казах - има си шина на комуникация, както се изпраща и информация за радиостанции и др. на фиса на таблото. Точно това ме интересува как е решено, за да знам дали има смисъл да си търся мултиволан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че са на изводи, примерно за всяка команда да има отделен пин на радиото. Принципно почти всяка комуникация може да се направи. Въпроса е какво изисква радиото като сигнал, за да изпълни дадена команда.

Колега ogip, на твоя въпрос е даден отговор, нещата, които пиша са за другите колеги, които искат да подкарат копчетата + и - от кола с автомат да им управляват радиото.

При теб реално не виждам проблем да си сложиш оем волан на оем радио и да не тръгне.

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са вързани директно към афтърмаркет 2din JVC,доколкото знам подава сигнал към спойките на платката отговарящи за дадените копчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако искаш да го използваш с афтърмаркет плеар мога да окажа съдействие. А ако искаш с фабричен, пак мога да окажа, но ми трябва инфо за плеара.

Колега виждам че си от Варна,малко помощ.Сложих мулти волан,пасна само буксата за аербега,за бутоните не става.Трябва да търся лентов кабел ли?Волана е трилъчев от двете страни с бутон + и -  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, би трябвало да стане. Със свързването по принцип не е проблем, но бачкам само нощни смени без почивка, та чак като свърши сезона съм на разположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как се разбирате така, като дори не става ясно волана към какво ще се свързва... Дайте някакъв линк към вида на лентовия кабел, с кои кас'тофони е съвместимо кое с кое... Сигурно ли е това, че ОЕМ волан и плеър без значение на видовете могат да се свържат без прекарване на жички директно към копчетата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това щеше да ми е следващия въпрос. По принцип това директно свързване към копчетата ми е Х. колегата да даде снимки на наличното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Добре ,последно някой успял ли е да направи комбинацията- трилъчев волан с бутони за скорости + лентовия му кабел и фабрично радио или RNS-D ?

По конкретно управление на volume - то  :nixweiss:

Редактирано от Момо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата bsdnikolov е запознат както с мултиволаните така и с Concert I, II и тн. До колкото си спомням преди време беше писал, че е правил тази интервенция на неговото A3 8P. Ако има някой, който може да помогне - той е вашия човек ;)

Редактирано от katsi86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...