Jump to content

Audi A6 2.5TDI Quattro 2003


Stallone_PKG

Recommended Posts

Естествено че ще върви яко, оправил си газоразпределението.

Какви марки части си използвал, ако не е тайна?

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се случи в този форум, та толкова време и 2 страници не започна атаката?

 

По темата (та да не ми изчезне мнението пак) - двигателя си има много преимущества и най-вече тегловна сила, цялото неудоволствие идва от скъпата поддръжка, сложният механизъм (съответно висок риск от проблеми), неудобството за ремонт.

 

Тия, които казват, че не върви, не са карали такъв агрегат в добро състояние.

Тия, които казват, че гори много, не са карали такъв агрегат на ръчка.

Тия, които казват, че бил провал и душегуб, се оказа в една тема, че са 90% семкаджии във форума на Ауди, които не са карали такъв мотор въобще и дори не знаят какво представлява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toест даваш 5 к. средното за А6 Ц5 след 2000 г. с ясната мисъл че може да се наложи да дадеш още 5 к за ремонти в някой светъл ден,  така ли? Не го разбирам това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се случи в този форум, та толкова време и 2 страници не започна атаката?

 

По темата (та да не ми изчезне мнението пак) - двигателя си има много преимущества и най-вече тегловна сила, цялото неудоволствие идва от скъпата поддръжка, сложният механизъм (съответно висок риск от проблеми), неудобството за ремонт.

 

Тия, които казват, че не върви, не са карали такъв агрегат в добро състояние.

Тия, които казват, че гори много, не са карали такъв агрегат на ръчка.

Тия, които казват, че бил провал и душегуб, се оказа в една тема, че са 90% семкаджии във форума на Ауди, които не са карали такъв мотор въобще и дори не знаят какво представлява.

Да, ама имат инженерно мислене! Дори по добро от конструкторите на Audi....А каква слюнка имат само....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилите отдавна не се правят от инженери, а от търговци. Темата е за машини, не за хора и критикуването им не трябва да се приема лично. Със здраве и дано никога не оставате на пътя заради дефектирало бу.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма сила която да те накара да си купиш 2,5 тди, след като има 1,9 тди ПД, 1,8 т, 2,8 ръчка и 3,0, 4,2 автомат.

Ами ако се търси мотор на нафта, няма нужда да се сравнява с бензиновите. Не, че 1.9 няма проблеми с променливата геометрия на турбото, 2.8 и 4.2 с масло и др. дреболии... Според мен нещата са малко до статистика, защото 2.5 е доста масов мотор, само той е в повече от всички останали взети накуп на А4, А6 и А8, също така дизелов мотор се кара до откат, преди продаване в чужбина и повечето коли са милионници.

 

Ето пресен нагледен пример - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162900 Сметките може да си направите сами на колко км трябва да е новият внос.

 

Нямам за цел да убеждавам колко е хубав 2.5, остави ме на път в началото, като думна ГНП, скъп бе ремонта, но въпреки всичко си ми харесва и ще го карам. Наистина цената е решаваща за повечето купувачи на това нещо, но се надявам повечето от тях да са разумни в отделен финансов резерв за поддръжка, както и добър подбор преди закупуване. Нека не забравяме, че това е единствения избор на А6 C5 quattro diesel, което е много добра комбинация извън пътя, ако не сте си оставили колата да лежи по корем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е време да се престане това от "осанна" до "разпни го" за 2.5 ТДИ.

Прави ми впечатление, че който си го купува като осъзнат избор, рядко се оплаква.

Който си го купува по незнание, най-често не може и да оцени конкретната кола и си купува замаскиран милионник.

Една прясна случка.

Наскоро на автомивката, където си мия колата, едно момче с А6 C5 също си миеше колата. Дойде при мен, запознахме се и от приказка на приказка се оказа, че си е купил колата преди два дни. Той беше със стария модел кутия, при която слота за типтроника е по средата. Гледа той моята кола и вика така с пренебрежение: "Ааа, ма ти си мултитроник, а аз съм типтроник!" Обясних му, че не е познал за нито едно от двете - след около пет минути зацепи.

После ме пита, колко излиза голямото обслужване, че щял да го прави. Казвам му аз всичко, цени, чарколяци и той вика: "Ааа, те половината неща за какво да ги сменям, аз съм си приготвил 700 лева за всичко!" Е какво да му обяснявам на тоя.

После оглеждам колата - стъкла на две места разлепени, единия фар видимо по-нов от другия, другия целия в конденз, огледалата до половината се обелили, волана един излъскан, километража обаче е класика - 160к км. Той обаче горд собственик.

На всичкото отгоре, като си тръгна раздаде цялата газ на студена кола (явно се почувства задължен пред мен) и колата милата само дето не му се примоли да не я настъпва повече. Изводът е: незапознат, некомпетентен, неподготвен бъдещ разочарован собственик на "душегуб".

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 коня куатро типтроник ... 

 

 

това е готиното на този двигател, отпускаш газта и звука от турбото ти гали ушаците :dance:

 

Ей това за ушаците много ме изкефи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Ще проверя във фактурата и ще ти кажа. Иначе като я смениш, колата тръгва по коренно различен начин, особено на ниски обороти разликата е огромна

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още немога да си намеря ако някой може да помогне да прати по еконт . Иначе предполагам в момента е много тромава в ниските обороти чак след 2к тръгва и до колкото разбрах и разхода ми се вдига като е повредена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Аз още немога да си намеря ако някой може да помогне да прати по еконт . Иначе предполагам в момента е много тромава в ниските обороти чак след 2к тръгва и до колкото разбрах и разхода ми се вдига като е повредена

 

 

звънкай по-моргите и предварително си виж  номера на дюзата. и моята не работеше като я купих в последствие разбрах че не работи. гледай като си вземаш втора ръка да е от 100 до 120 ома варират от 100 до 150 лв парчето. и по темата карам а6 ц5 аке мотор 180 коня и съм мног доволен смених дюза гнп-то течеше и него на сервиз към 200 лв ремонта сега ми предстой едно предно окачване да сменя и всичко останало са дреболии който във всеки друг автомобил ги има. доволен съм с една дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...