Jump to content

Модул А8 - Coming/Leaving Home


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Проблемът е, че искам да открия и премахна въпросният модул(предполагам, че екстрата се командва с модул).

При отключване/заключване на колата, без значение дали от дистанционното или от копчето в купето, се включват габаритите + предните фарове за мъгла.

Светят определено време 45-60сек. и сами се изключват.

Колегата tvard ме насочи да търся вмешателство в инсталацията, тъй като тази екстра я няма фабрично в колата(А8 D2 фейслифт 2000г.).

Проблемът ми е, че не знам какво и къде да търся!? Ще съм много благодарен ако помогнете, защото е много дразнещо, а пък като дойде зимата не ми се мисли какво ще става с акумулатора...

 

Ето едно примерно клипче, което открих, ако не съм се доизказал разбираемо.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни барчето под волана, катоо първо питай как се сваля, ако не си го махал ;) и вероятно модула ще висне сам...

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Махни барчето под волана, катоо първо питай как се сваля, ако не си го махал ;) и вероятно модула ще висне сам...

 

Благодаря ти много! :bia: При първа възможност ще проверя и ще пиша за резултата. А за барчето, мисля че ще се справя, но тая кола с всеки изминал ден от както я имам ме изненадва с нещо, било то добро или лошо.. Ако има някоя тънкост, ще съм ти благодарен да споделиш :)

 

Всички по-нови коли го имат като функция и не им се отразява на акумулатора?

 

При теб не се ли палят дневните светлини? И предполагам не светят по 1мин., дори и при отварянето на шоф.врата?

Пък и сумарно при мен са поне 140W, без да броя десетките крушчици в купето с които сигурно отиват на над 150W. Плюс подгрев на свещи и стартов ток при -10 градуса, става весело.

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уловката е в рамката/дъгичката около кормилната колона- издърпва се се в най- долната си част, т.е. не в краищата на дъгата, а в средата и и под нея има два винта.

Под волана няма много място и затова ти казвам, че модула или ще си виси там, или е набутан със зверски усилия под управлението на климатроника зад централната конзола.

И да, колата трябва да пали или само дневните светлини или фаровете за мъгла, а не всичко и не свети по 1 мин, а 40 секунди, ако не се лъжа, но този интервал е програмируем.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб не се ли палят дневните светлини? И предполагам не светят по 1мин., дори и при отварянето на шоф.врата?

Светват и дневните, но изгасват когато се отвори шофьорската врата. Това не се вижда на клипчето, там не я отварят.

При заключване всичко в купето изгасва. Аз си ползвам много безключовото и не си спомням добре как действа, когато отключвам с дистанционното, но съм сигурен, че светят и дневните.

/уточнявам, че това е при кодировка за LED дневни на А6, Q7 не съм я прекодирал, но тя си е с LED дневни фабрично/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Най-накрая днес намерих време, да се разровя в колата. 

Иво огромен  :respekt:  !!! Страшно много ти Благодаря   :flehan:   :bia:

Както каза, модулът(релето) се оказаха в кората под волана.

Спести ми много търсене/разглобяване/псуване и най-вече нерви, защото едва ли щях да почна от там! 

 

Ето го "подлецът", когото обвинявам за съсипването на стария ми акумулатор  :hilezh:  Доволно обвит с изолирбанд, заедно с един куп други жички...

 

DSC_0174.jpg

 

 

Сигурен съм, че е оригинален китайско-тайвански, но все пак, ако на някой му е любопитно, ето как изглежда. Кутийка 2/2/2см. 

 

DSC_0180.jpg

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елиминирах го да. В момента не функционира, но съм оставил нещата така, че ако след определено време ми хрумне, че го искам(или бъдещ собственик желае тази екстра) да го сложа пак.

Кабелите на втория акумулатор ги "побългарих" с изолирбанд, защото ме хвана шубе да не даде някоя искра/късо. Като разгледах хубаво барчето над стандартния акумулатор не видях мокета да е пробиван за скоба, която да държи втория, както е при теб  :nixweiss:  Сложих си само тръбичката за "дишане" на акумулатора.

Реших да проверя и под задната седалка за всеки случай, но и там нищо! 

Вчера като бях разглобил корите под волана не намерих управление за печката(което дискутирахме в другата тема). 

Има нещо гнило в цялата работа, ще видя като паднат температурите под 5гр. какво ще стане!

Още веднъж, много ти Благодаря :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Колега, незнам защо си е махнал...аз лично си сложих на мойта Б5 модул за палене на фарове с тази функция, която е вързана към късите светлини (можеш да избираш между 3 режима само габарити, къси или къси с габарити). Доста пъти съм спирал на тъмни места дето или ще се спъна или ще стъпя в кал или нз...и се наложи да си взема такъв модул

Редактирано от ivan marinski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм програмирал модула да ми светят само габарити и смених оригиналните габарити с диодни бели, а колата е вкарвам назад...като е вкарам като е заключа ми светят и мн по лесно затварям гаража....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това нещо не се ли вкл/изключва от някакво меню?

при мен може да се вкл/изкл само посрещане/само изпращане или и 2-те? (марката е друга, но се съмнявам идеята да не е същата и при ауди)

предполагам при ц5 става през ваг-ком, а при 4ф през менюто?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...