Lightning Mcqueen Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Здравейте,Преди година чистих геометрията и сега отново съм на същия хал (колата влиза в авариен режим – губи мощност – грешката е пренадуване).Според колеги проблема ми е, че не я продухвам редовно – карам предимно градско, а най-големия проблем бил наличието на катализатора.И сега се чудя дали да го махам. Какво ще кажете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marshalo Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Махай катализатора за да видиш каква е разликата, а и ще почнеш да си чуваш турбинката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lightning Mcqueen Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 А някакви отрицателни проявления от всякакъв характер трябва да очаквам (например проблем при технически преглед)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Аз си чистих турбината със специална добавка! Перфектна работа свърши!! Скъпа е но си струва ако искаш пиши на лични ще ти кажа за какво иде реч да не е реклама тук....но е факт,че разликата е огромна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marshalo Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 проблеми няма никакви.Техническия се минава спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Само малко ще дрънчи на празно гърне и ще свири турбото Проблема не е в катализатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Махане на катализатора и затапване на ЕГР! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) @ Misho 82, заинтригува ме.Ако тази добавка е добра и върши работа защо да не я рекламираш ? Кажи коя е и от къде се взима. Редактирано 25 Юли 2014 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 И на мен ми е интересно тази добавка как точно ще стигне до саждите като преди това трябва да мине през цилндрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Еми незнам колеги аз и не само аз на който съм е дал всеки е възхитен! Bardahl Turbo Cleaner 110лв.струва скъпа но ефекта е моментален!!!Чисти турбо,ЕГР,горивна и изпускателна система...В youtube има и клипчета.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Взима се от Проспийд дилъра на Мотул...Аз имам добри отстъпки там мога да ви съдействам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Катализаторът въобще не ти е проблема, не го барай ако си върши работата и няма оплаквания от него и не слушай квартални легенди! Само ще си навлечеш други проблеми. Наисти а е хубаво да я караш от време на време извънградско, по-продължително на малко по-високи обороти и от време на време да подаваш пълна газ на дадена предавка и да задържаш така няколко секунди. Замисли се и върху маслото, което ползваш. И все пак турбото също е част тип "консуматив" и не е вечно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 (Редактирано) И на мен ми е интересно тази добавка как точно ще стигне до саждите като преди това трябва да мине през цилндритеЗададох този въпрос директно на продавача в проспиид, не ми даде смислен отговор. Нали, добавката минава през целият път от: резевоара през филтъра, помпа, ижектори, бутала, запалва се --> изходящи клапани, изпускателен колектор, топла част на турбото, малка част през EGR и после в смукателният колектор.По-скоро спрейчетата, с които се пръска в колектора биха имали минимален ефект. Цитат:"Bardahl Turbo Cleaner 110лв.струва скъпа но ефекта е моментален!!!"MISHO 82, ако обичаш дефинирай какво разбераш под моментален? Редактирано 26 Юли 2014 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Бат Сашо,незнам къв продавач ми говориш там познавам лично всички и не може да ме убедиш!Добавката почиства турбината изгаряйки! Демек чрез изгорелите газове които минават не само през нея....Има достатъчно информация ползват я и дилърите на пежо ситроен PSA и е одобрен продукт от VAG! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 (Редактирано) Не сподели какво разбираш под "моментален ефект"! Ако не вдигам повече от 2000 оборота ще стане ли работата, в режим на градско каране. Къде пише, че е одобрен продукт от VAG? Пусни връзка да видиме. Редактирано 27 Юли 2014 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Одобренията може да вземеш от вносителя не съм аз....Иначе пише да не се вдигат повече от 3500 оборотаСлага се на 30-40 л. Гориво и за градско мисля че не е добра идея най-добре на дълъг път! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krusev Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Здравейте и от мен колеги. Аз имам сащо ауди А6 2.5 тди с подобен проблем. Каде ли не се ровех в интернет, питал сам не помниа вече колко майстори в Атина.....а тук както знаете като чуят за дизел ме гледат като индианци. Отчаях се вече. Няма мощност колата. Достига максимум 2-2800 оборота . Автоматик е 2001 година. а двигатела работи като часовник.даже не типично за дизел меко и безшумно.Почнах от дебитомера защото веднъж от там беше. Смених го- нищо! пробвах с вкл.дебитомер но изваден от тръбата. вдигаше от раз до 4500-4800 оборота. карах си я така около 2 седмици -супер.А после падна мощност пак. оказа се мап сензора буксата нещо не бе наред ,то даваше контакт то не. а след това се почнаха големите мъки. взе да пуши черен дим и не вдигаше обороти.нито мощтност. направи ми впечатление че между двата охлиува на турбината беше вси4ко в сажди. Извадих я.почистих цялата.нов комлект уплатнения,пръстени,втулки и т.н и разбира се я закарах на центровка.НО ПАК СИ ОСТАНА САЩИЯ ПРОБЛЕМ. не вдига обороти,няма мощност!!!! Моля ако знаете даите съвет ,а то вече откачам от нерви. Мап сензора ли да смениам, нов катализатор ли????? клапан n75 ли???? или...... не знам . а и пак си изкарва пушек малко между охлиувите на турбото. това нормално ли е ? PLEASE HELP! Забравих да допалня...лампата на таблото на аир бак-а ми свети още защтото биах катастрофирал и смениах брониа фарове,радиатори всичките.Да не би да си стои от тогава на авариен режим и с блокирал десен предпазен колан. В сервиза ми казаха че трибвало да сменя и двата колана с ел. платките!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване