Jump to content

катализатор, геометрия


Recommended Posts

Здравейте,

Преди година чистих геометрията и сега отново съм на същия хал (колата влиза в авариен режим  – губи мощност – грешката е пренадуване).

Според колеги  проблема ми е, че не я продухвам редовно – карам предимно градско, а най-големия проблем бил наличието на катализатора.

И сега се чудя дали да го махам. Какво ще кажете?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай катализатора за да видиш каква е разликата, а и ще почнеш да си чуваш турбинката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някакви отрицателни проявления от всякакъв характер трябва да очаквам (например проблем при технически преглед)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си чистих турбината със специална добавка! Перфектна работа свърши!! Скъпа е но си струва ако искаш пиши на лични ще ти кажа за какво иде реч да не е реклама тук....но е факт,че разликата е огромна! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@ Misho 82, заинтригува ме.

Ако тази добавка е добра и върши работа защо да не я рекламираш ? Кажи коя е и от къде се взима.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми незнам колеги аз и не само аз на който съм е дал всеки е възхитен!

Bardahl Turbo Cleaner 110лв.струва скъпа но ефекта е моментален!!!

Чисти турбо,ЕГР,горивна и изпускателна система...

В youtube има и клипчета....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализаторът въобще не ти е проблема, не го барай ако си върши работата и няма оплаквания от него и не слушай квартални легенди! Само ще си навлечеш други проблеми. Наисти а е хубаво да я караш от време на време извънградско, по-продължително на малко по-високи обороти и от време на време да подаваш пълна газ на дадена предавка и да задържаш така няколко секунди. Замисли се и върху маслото, което ползваш. И все пак турбото също е част тип "консуматив" и не е вечно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно тази добавка как точно ще стигне до саждите като преди това трябва да мине през цилндрите

Зададох този въпрос директно на продавача в проспиид, не ми даде смислен отговор. Нали, добавката минава през целият път от: резевоара през филтъра, помпа, ижектори, бутала, запалва се --> изходящи клапани, изпускателен колектор, топла част на турбото, малка част през EGR и после в смукателният колектор.

По-скоро спрейчетата, с които се пръска в колектора биха имали минимален ефект.

 

Цитат:

"Bardahl Turbo Cleaner 110лв.струва скъпа но ефекта е моментален!!!"

MISHO 82, ако обичаш дефинирай какво разбераш под моментален?

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Сашо,незнам къв продавач ми говориш там познавам лично всички и не може да ме убедиш!

Добавката почиства турбината изгаряйки! Демек чрез изгорелите газове които минават не само през нея....

Има достатъчно информация ползват я и дилърите на пежо ситроен PSA и е одобрен продукт от VAG!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сподели какво разбираш под "моментален ефект"! Ако не вдигам повече от 2000 оборота ще стане ли работата, в режим на градско каране. Къде пише, че е одобрен продукт от VAG? Пусни връзка да видиме.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одобренията може да вземеш от вносителя не съм аз....

Иначе пише да не се вдигат повече от 3500 оборота

Слага се на 30-40 л. Гориво и за градско мисля че не е добра идея най-добре на дълъг път!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте и от мен колеги. Аз имам сащо ауди А6 2.5 тди с подобен проблем. Каде ли не се ровех в интернет, питал сам не помниа вече колко майстори в  Атина.....а тук както знаете като чуят за дизел ме гледат като индианци. Отчаях се вече.   :nixweiss: Няма мощност колата. Достига максимум 2-2800 оборота . Автоматик е 2001 година. а двигатела работи като часовник.даже не типично за дизел меко и безшумно.Почнах от дебитомера защото веднъж от там беше. Смених го- нищо! пробвах с вкл.дебитомер но изваден от тръбата. вдигаше от раз до 4500-4800 оборота. карах си я така около 2 седмици -супер.А после падна мощност пак. оказа се мап сензора буксата нещо не бе наред ,то даваше контакт то не. а след това се почнаха големите мъки. взе да пуши черен дим и не вдигаше обороти.нито мощтност. направи ми впечатление че между двата охлиува на турбината беше вси4ко в сажди. Извадих я.почистих цялата.нов комлект уплатнения,пръстени,втулки и т.н и разбира се я закарах на центровка.НО ПАК СИ ОСТАНА САЩИЯ ПРОБЛЕМ. не вдига обороти,няма  :wall: мощност!!!! Моля ако знаете даите съвет ,а то вече откачам от нерви. Мап сензора ли да смениам, нов катализатор ли????? клапан n75 ли???? или...... не знам . а и пак си изкарва пушек малко между охлиувите на турбото. това нормално ли е ?   :wall:   :flehan: PLEASE HELP! Забравих да допалня...лампата на таблото на аир бак-а ми свети още защтото биах катастрофирал и смениах брониа фарове,радиатори всичките.Да не би да си стои от тогава на авариен режим и с блокирал десен предпазен колан. В сервиза ми казаха че трибвало да сменя и двата колана с ел. платките!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...