The Mad Killer Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 На 28.02.2019 г. at 17:15, ole написа: Не ти ли излезна по-скъпо от колкото да вземеш 1.8Т мотор? Питам от чисто любопитство. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk ми не . не ми излезе по скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Сменихме и лагерите на малкия вал на помпата и пак като загрее лампата светва, и мотора почва да трака зверски. Може ли да е от обтегача на веригите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Смени майстора. Ти се разсипа с тая кола. Обтегача трака яко. Ако имаш проблем там ще разбереш. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Преди 3 часа, kostaIliev написа: Като загрее започва да трака адски силно и се чува от него. Но това мислим дали може той да губи налягането на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Той трака и когато няма налягане на маслото , породено от друг проблем. Два часа е смяната, но пак не е ефтина. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Налягането го няма, като загрее е 0.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Няма как да не трака. Не може да дигне масло и да опъне веригата. Казах ти тоя мотор го хвърляй. Няма да си първия минал по тия мъки. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Стигнах и до там, ще сменям блок с глава заедно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Най правилното решение. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Според мен не се доглежда нещо. Сменено е почти всичко, не вярвам магистралите в блока/главата да са толкова задръстени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Just now, vladi написа: Ами и аз не знам вече... Сменихме с ново: маслена помпа със все цедка, основни и биелни лагери, клапан на маселната конзола, лагерите на блока на вала на маслената помпа, маслен филтър, датчик за налягане, извадено е парче като от маслен филтър от едната магистрала. Последно сменихме лагерите на вала на помпата и врътнахме с гайковерта на 1ва степен и масло излезе от главата от всички изходи... Вече не знам какво е, казаха ми да пробвам с маслена конзола да сменя, но и сменихме клапана не знам друго може ли да дава проблем в нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 То така от разстояние е трудно да се каже Но поне може да я свалите, да разгледате дали няма запушване в нея, не е нужно да се сменя. А в двигателя като цяло има ли нагар? Все пак сте сваляли повечето капаци и картера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 преди 25 минути, vladi написа: Нагар има да, но не е фрапиращ. А и на старата помпа на цедката нямаше нищо задръстено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване