SvetBG Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Добър вечер, Ако колата ми прегрява (стрелката на таблото стига до към 110/115), трябва ли да има грешка някъде, когато я закача на ваг ком и къде? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Виж си перките отпред дали работят и на коя скорост?Прегледай температурата по каналите на климатроника?Виж за изгорял бушон или откачена букса за перките отпред?Виж датчик ако имаш за перките изправен ли е? Не на последно място закачи на ВАГ КОМ и виж има ли нещо свързано с проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvetBG Публикувано 12 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Температурата на 51-ви канал на климатроника показваше 90 градуса, докато на таблото показваше 110. Във ваг кома, датчика Г62 показваше 110 градуса също, но нямаше никаква греша в секцията на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Гледай на 49-ти канал колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 при мен като запаля на обед и пусна климатика в началото работи перката на виското само аз имам и 2те кори под двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 А като стигне 110-115 градуса не започва ли да мига лампата за температура на антифриза на таблото? Във ваг-ком грешка няма да видиш, че не работи коректно датчика. Радиатора и маркуча за изходящия от него антифриз горещи ли са? В тия жеги добре е да не изключваш климатрониа много, за да се въртят перките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvetBG Публикувано 15 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 На 49-ти канал ми показва 109-110 градуса.Да, маркучът към радиатора е горещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Очевидно, колата има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 G62, който откъм страната на шофьора дава информация на компютъра. Другият е F76 - мултифункционален, за таблото, климатроника и пр.. Може да провериш първия на съпротивление, след като го свалиш, залей го със студена, после с топла вода и виж дали се променя съпротивлението. В Аутодатата можеда видиш точните стойности в зависимост от градусите. Тази температура 110-115 градуса показва ли я и като се въртят перките непрекъснато, при включен климатроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvetBG Публикувано 22 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Днес смених виското - никаква разлика: Ваг кома показва 96-99 градуса.Таблото показва 102/3 градуса.На 51-ви канал на климатроника показва 90, на 49-ти 110. Майсторите ми викат да почвам да сменям датчиците, ама те не са 1 и 2. Някакви идеи как да диагностицирам по-точно проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване