Jump to content

ел схема на прозорци


olmo

Recommended Posts

Някой може ли да ми даде ел схема на прозорците на а4 99 има само 2 ел прозореца, през реле ли минава тока за двигателчетата (свалих капака под волана като включвам не чувам да цъка). Проблема ми е че понякога не работят и като покарам няколко минути тръгва от самосебеси после пак спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми даде ел схема на прозорците на а4 99 има само 2 ел прозореца, ...

 

Е от тук: http://dox.abv.bg/files/listtree

си свали схемата.

Реле няма, всичко е във вратата ( в моторчето ).

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

аз тая схема която си дал колега не мога да я изтегля, намерих си схема в нея пише че има

electronic window control unit in driver s door

махнах кората на вратата и него няма :nixweiss:

кабелите от ключовете влизат в кабелен сноп и са непроследими

 

някой може ли да каже къде да го търся този контрол на прозорците?

Да не би това да е модула в багажника в който е вакум помпичката за централното?

Редактирано от olmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веднъж като се изтегли линка не е активен, благодаря за схемата

намерих една грешка в нея/дават бушон 23 но той като се махне те продължават да работят

 

пише в интернет бушон 15 за ел стъкла, махам го те продължават да работят.

 

още не мога да си реша проблема, откачих заключването на алармата не се оказа проблема в него. Прегледах вакумната машинка всички спойки са перфектни.

Почвам да си мисля че проблема може да е в клемореда<понякога спират стъклата след 2 3минути каране тръгват/

Видях един термо бушон под волана 30А при релетата, като го махна не работят стъклата  в схемата не е даден

изглежда така

http://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/190819875377_1_0_1/1000x1000.jpg

като стигнат в горно положение той ли спира тока?

Редактирано от olmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би това да е модула в багажника в който е вакум помпичката за централното?

аз си сменях вакуум помпата и няколко дни карах без такава и през това време и ел.стъклата не работиха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря Павел, схемата е вярна при мен има малко разминаване в цветовете на кабелите.

Това Х28 3 трябва да е зеления термобушон в панела на релета,на  който съм дал снимка по горе. Разглобих копчетата от врататат изглеждат идеално изпълнение има найлон поставен вътре мръсотията да не стига контактите - това са само сигнални вериги силовата верига влиза директно в платката на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно! Копчетата пускат само сигнал. Във всеки мотор има електроника, която върши работата. По принцип на едно по-старо А4, мисля беше 95-96, имаше още един блок, голям колкото по-голямо реле, но не знам дали го има при всички модели и години. Той отговаряше само за затварянето на стъклата и люка при задържане на ключа, поне по спомен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема мистериозно изчезна, може би защото карам колата само когато е хладно

основния заподозрян е заленото термо  реле, карам с пробна лампа и мутицет под седалаката  :hilezh: щом се случи спирам меря на двигателя клема 7 няма значи е то.

Измерих и осемте кабела който влизат в моторчето и ако е комфорт модула с 2-3 релета ще го направя да работи.

Намерих една полезна тема за друго ауди  http://www.audifans.net/ftopicp-186916.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Намерих причината-комфорт модула, когато спрят стъклата 12в, който стигат до ключа (кл4) от модула, не са 12 а между 3 и 7волта.

Когато се случи вадя буксата на ключа, подавам на клеми 1 и 2 към двигателя 12в директно и стъклата тръгват.

Сега имам 2 начина да реша проблема

1.при подаване на контакт да падам 12 до ключа и да спра кабела от комфорт модула

2.с някаква електронна схема може би с полеви транзистор да правя от 3 волта от комфорта да ги правя 12

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 3: търсиш подходящ заменител по моргите

 

Вариант 4: търсиш правилния техник за ремонт, телевизионен или за автомобилна електроника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...