olmo Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Някой може ли да ми даде ел схема на прозорците на а4 99 има само 2 ел прозореца, през реле ли минава тока за двигателчетата (свалих капака под волана като включвам не чувам да цъка). Проблема ми е че понякога не работят и като покарам няколко минути тръгва от самосебеси после пак спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 на а4 това ли е релето 329 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=127408&page=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Някой може ли да ми даде ел схема на прозорците на а4 99 има само 2 ел прозореца, ... Е от тук: http://dox.abv.bg/files/listtreeси свали схемата.Реле няма, всичко е във вратата ( в моторчето ). Редактирано 14 Август 2014 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 24 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 (Редактирано) аз тая схема която си дал колега не мога да я изтегля, намерих си схема в нея пише че имаelectronic window control unit in driver s doorмахнах кората на вратата и него няма кабелите от ключовете влизат в кабелен сноп и са непроследими някой може ли да каже къде да го търся този контрол на прозорците?Да не би това да е модула в багажника в който е вакум помпичката за централното? Редактирано 24 Август 2014 от olmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Я пробвай с този линк: http://dox.bg/files/dw?a=da6b79133c Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 26 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 (Редактирано) веднъж като се изтегли линка не е активен, благодаря за схематанамерих една грешка в нея/дават бушон 23 но той като се махне те продължават да работят пише в интернет бушон 15 за ел стъкла, махам го те продължават да работят. още не мога да си реша проблема, откачих заключването на алармата не се оказа проблема в него. Прегледах вакумната машинка всички спойки са перфектни.Почвам да си мисля че проблема може да е в клемореда<понякога спират стъклата след 2 3минути каране тръгват/Видях един термо бушон под волана 30А при релетата, като го махна не работят стъклата в схемата не е даденизглежда такаhttp://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/190819875377_1_0_1/1000x1000.jpgкато стигнат в горно положение той ли спира тока? Редактирано 26 Август 2014 от olmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EdnaGolqmaVodka Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Да не би това да е модула в багажника в който е вакум помпичката за централното?аз си сменях вакуум помпата и няколко дни карах без такава и през това време и ел.стъклата не работиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 По тази схема съм работил: https://drive.google.com/file/d/0ByAJYmsbQ8KiRDBjVkFWdGdNRnc/edit?usp=sharing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 28 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 благодаря Павел, схемата е вярна при мен има малко разминаване в цветовете на кабелите.Това Х28 3 трябва да е зеления термобушон в панела на релета,на който съм дал снимка по горе. Разглобих копчетата от врататат изглеждат идеално изпълнение има найлон поставен вътре мръсотията да не стига контактите - това са само сигнални вериги силовата верига влиза директно в платката на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Точно! Копчетата пускат само сигнал. Във всеки мотор има електроника, която върши работата. По принцип на едно по-старо А4, мисля беше 95-96, имаше още един блок, голям колкото по-голямо реле, но не знам дали го има при всички модели и години. Той отговаряше само за затварянето на стъклата и люка при задържане на ключа, поне по спомен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 2 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 проблема мистериозно изчезна, може би защото карам колата само когато е хладноосновния заподозрян е заленото термо реле, карам с пробна лампа и мутицет под седалаката щом се случи спирам меря на двигателя клема 7 няма значи е то.Измерих и осемте кабела който влизат в моторчето и ако е комфорт модула с 2-3 релета ще го направя да работи.Намерих една полезна тема за друго ауди http://www.audifans.net/ftopicp-186916.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 16 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Намерих причината-комфорт модула, когато спрят стъклата 12в, който стигат до ключа (кл4) от модула, не са 12 а между 3 и 7волта.Когато се случи вадя буксата на ключа, подавам на клеми 1 и 2 към двигателя 12в директно и стъклата тръгват.Сега имам 2 начина да реша проблема1.при подаване на контакт да падам 12 до ключа и да спра кабела от комфорт модула2.с някаква електронна схема може би с полеви транзистор да правя от 3 волта от комфорта да ги правя 12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Вариант 3: търсиш подходящ заменител по моргите Вариант 4: търсиш правилния техник за ремонт, телевизионен или за автомобилна електроника... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване