hysterics Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Здравейте! Тази седмица климатикът започна да духа топло. Ходих днес в един сервиз с надеждата да е само за допълване, но там ми съобщиха лошата вест - съмнение за проблем с компресора. Някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем? Препоръчайте сервиз, където разбират от Ауди (днес ме питаха "Това А3 ли е?"), защото най-вероятно ще се разглобява. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Стандартния филм с почистването на клапанчетата отпред направи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Миналата година го направих това. Отгоре и двете тръбички, които отиват към клапана, са топли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Има един сервиз за климатици, като тръгнеш от "центъра" посока арена запад, светофара преди киното в дясно, има написано с боя на стената КЛИМАТИЦИ Препоръчаха ми го, може да минеш да ти го видят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Виждали ли са Ауди А6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Ти как мислиш? 10 годишните разпади, които караме далеч не са rocket science... Редактирано 14 Август 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Когато започна да ти духа топло климатроника случайно да си имал нещо като моментно дръпване на волана... като да си останал без хидравлика за половин секунда ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Не си спомням такова нещо. Последно се прибрах от морето на климатик и работеше. Онзи ден в голямата жега го пуснах в града и духаше топло. Не е имало плавен преход между състоянията. Нищо свързано с управлението не съм усетил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Вдигнете някъде колата на подемник докато е запалена и виж дали наистина се върти компресора... шайбата е направена така, че като блокира компресора да превърта, но да не изплюва ремъка за да не се пребиеш. Та проверете дали наистина се върти компресора, а не е само външната част на шайбата... ако е скъсана шайбата положението е ясно - нов компресор + нова шайба + зареждане на системата Редактирано 14 Август 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Какви пари е този компресор + шайбата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Трябва да питаш Райно за точни цени, но по спомен тъпата шайба беше около 250-300 лв. (а тя си е чиста пластмаса), докато компресора беше около 2000 - 2200 лв... това са цени от преди 5 години, когато играх в тоя филм. Някой неше изровил някакъв сайт (френски мисля), където имаше компресори за около 1000 лв. нови Редактирано 14 Август 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Аз това намерих: http://www.mister-auto.bg/bg/kompresor-klimatik/audi-a6-4f2-c6-3-0-tdi-quattro-225kc_v17898_g447.html Оригиналният каква марка е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Оригиналния е на Денсо ... сега погледнах как са мръднали цените:- компресор 2154 лв.- шайба 410 лв. Шайбата ми се струва поскъпнала драстично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Мерси за инфото, Веско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Проверете първо дали е здрава шайбата (съответно дали върти компресора)... ако все пак върти, то проблема може да е в управляващия клапан, който е прикачен отзад на компресора - има модели на които се маха сравнително лесно тоя клапан и сменяш с нов.. като преди това правиш едно добро почистване на системата: фреон, масълце и т.н. Но това е оптимистичния вариант.. в 9 от 10 случая се е предал компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Това с фреона и масълцето днес го направих, без ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Денсо нов в Косер е 790 лева като за да важи гаранцията трябва да се смени дехидратора(акумулатор) и капилярката.Това лято 2014 смених на две шестици 3.0tdi компресорите.Само шайбата е 150 лева пак в Косер. Редактирано 14 Август 2014 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Може да е и капилярната тръбичка. Ако следната процедура ти помогне, значи е тя: Опитай да "изрежеш" колата в обороти и виж дали не тръгва климатика. На моята се случи един път и така го оправих, друг колега потвърди същото.Преди да го разбера, ходих на куп диагностики и вс беше наред – налягане, количество, шайби, ремъци и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 15 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 При мен налягането не е наред.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Аз съм в тоя филм с топлия климатроник но само от лявия канал. Останалите продължават на студено но драстично по слабо и вървящо към задух дори . След рестарт се оправя. Правих почистване на тия клапи и имаше ефект за около 2 седмици . Май тоя проблем е наред сега с този модел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Не си ги почистил както трябва, направи го отново. Ако не стане смени клапаните, а не компресора. При всички положения ти е по-евтин проблема при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 (Редактирано) Обърках темата ще пиша в другата.. Редактирано 15 Август 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 След закачване на колата към стенд за автоклиматици за 10 мин става ясно дали проблема е в компресора!Явно колегата не може да попадне свестни 'майстори'. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 15 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Ами видях, че един от показателите за ниско или високо налягане беше много извън нормите.. просто им нямах вяра там да разглобяват. Утре имам друг час и ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Като се запуши тръбичката, точно това става. Нищо не ти пречи да пробваш на включен климатик да форсираш над 3000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване