Jump to content

Климатикът духа топло отвсякъде


hysterics

Recommended Posts

Здравейте!

 

Тази седмица климатикът започна да духа топло. Ходих днес в един сервиз с надеждата да е само за допълване, но там ми съобщиха лошата вест - съмнение за проблем с компресора.

 

Някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем? Препоръчайте сервиз, където разбират от Ауди (днес ме питаха "Това А3 ли е?"), защото най-вероятно ще се разглобява.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един сервиз за климатици, като тръгнеш от "центъра" посока арена запад, светофара преди киното в дясно, има написано с боя на стената КЛИМАТИЦИ :D Препоръчаха ми го, може да минеш да ти го видят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти как мислиш? 10 годишните разпади, които караме далеч не са rocket science...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато започна да ти духа топло климатроника случайно да си имал нещо като моментно дръпване на волана... като да си останал без хидравлика за половин секунда ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням такова нещо. Последно се прибрах от морето на климатик и работеше. Онзи ден в голямата жега го пуснах в града и духаше топло. Не е имало плавен преход между състоянията.

 

Нищо свързано с управлението не съм усетил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигнете някъде колата на подемник докато е запалена и виж дали наистина се върти компресора... шайбата е направена така, че като блокира компресора да превърта, но да не изплюва ремъка за да не се пребиеш.

 

Та проверете дали наистина се върти компресора, а не е само външната част на шайбата... ако е скъсана шайбата положението е ясно - нов компресор + нова шайба + зареждане на системата 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да питаш Райно за точни цени, но по спомен тъпата шайба беше около 250-300 лв. (а тя си е чиста пластмаса), докато компресора беше около 2000 - 2200 лв... това са цени от преди 5 години, когато играх в тоя филм.

 

Някой неше изровил някакъв сайт (френски мисля), където имаше компресори за около 1000 лв. нови

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния е на Денсо ... сега погледнах как са мръднали цените:

- компресор 2154 лв.

- шайба 410 лв.

 

Шайбата ми се струва поскъпнала драстично :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете първо дали е здрава шайбата (съответно дали върти компресора)... ако все пак върти, то проблема може да е в управляващия клапан, който е прикачен отзад на компресора - има модели на които се маха сравнително лесно тоя клапан и сменяш с нов.. като преди това правиш едно добро почистване на системата: фреон, масълце и т.н.

 

Но това е оптимистичния вариант.. в 9 от 10 случая се е предал компресора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Денсо нов в Косер е 790 лева като за да важи гаранцията трябва да се смени  дехидратора(акумулатор) и капилярката.Това лято 2014 смених на две шестици 3.0tdi компресорите.

Само шайбата  е 150 лева пак в Косер.

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и капилярната тръбичка. Ако следната процедура ти помогне, значи е тя:

 

Опитай да "изрежеш" колата в обороти и виж дали не тръгва климатика. На моята се случи един път и така го оправих, друг колега потвърди същото.

Преди да го разбера, ходих на куп диагностики и вс беше наред – налягане, количество, шайби, ремъци и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в тоя филм с топлия климатроник но само от лявия канал. Останалите продължават на студено но драстично по слабо и вървящо към задух дори . След рестарт се оправя. Правих почистване на тия клапи и имаше ефект за около 2 седмици . Май тоя проблем е наред сега с този модел :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ги почистил както трябва, направи го отново. Ако не стане смени клапаните, а не компресора. При всички положения ти е по-евтин проблема при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След закачване на колата към стенд за автоклиматици за 10 мин става ясно дали проблема е в компресора!Явно колегата не може да попадне свестни 'майстори'.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами видях, че един от показателите за ниско или високо налягане беше много извън нормите.. просто им нямах вяра там да разглобяват. Утре имам друг час и ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...