Jump to content

проблем с паленето А3 8L


habib

Recommended Posts

Здравейте имам А3 произведено  1997г / 1.6 / 101кс

преди около 2-3 седмици свършвам работа и качам се на колата и не пали, ток има, чувам бензиновата помпа как се задейства, всички индикатори на таблото са в ред но не върти, майстора каза стартера, тъй като моя не ставал да се ремонтира сложихме един от дизелова кола, който бил обслужен и всичко му е наред, даже майстора вика ако има някакъв проблем даже и след 2-3 години ще го замени за негова сметка :) 

.. та до днес, прибирам се от плажа, паркирам пред блока, спирам двигателя за да отворя гаража и после пак същия проблем .... :/

 

от какво може да е това според вас, дали пак ще е от стартера ? ... мен ме съмнява да и този път да е от него, и като цяло си мисля, че и първия път няма да е бил той проблема :/

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може проблема да не е бил в стартера, а в клемореда на контактния ключ или замърсени/хлабави клеми на акумулатора. Като тръгнеш да палиш гаснат ли лампите на таблото? Огледай и дебелия кабел "маса-та" между двигателя и купето да не е окислена или хлабава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега VBI когато гаснат лампите по време на стартер / палене / това някакъв проблем ли е , или е нормално да е така .

Извинявам се на автора че му ползвам темата . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не е нормално трябва да светят дори и като въртиш докато запали ,ако не светят си провери стартера да не стяга или контактния клуч клемореда да не се е прецакал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не е нормално трябва да светят дори и като въртиш докато запали ,ако не светят си провери стартера да не стяга или контактния клуч клемореда да не се е прецакал .

 

Благодаря .  :zustimm:

Значи при мен има някакъв проблем , защото по време на стартер гаснат .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може проблема да не е бил в стартера, а в клемореда на контактния ключ или замърсени/хлабави клеми на акумулатора. Като тръгнеш да палиш гаснат ли лампите на таблото? Огледай и дебелия кабел "маса-та" между двигателя и купето да не е окислена или хлабава.

 

не, лампите си светят постоянно, клемите на акумулатора са ми чисти и затегнати

.. къде се намира по- точно тоя кабел ?

 

е ако проблема е от този климоред на контактния ключ, след първата смяна на стартера, защо колата работеше или може и от него да не е ?

 

bsdnikolov

 ако въпроса е до мен, с ръчна скоростна кутия съм 

Редактирано от habib
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като тръгне да си заминава клемореда понякога не дава верига, но повечето пъти работи и стартера върти. Т.е. пробвай като не завърта да раздвижиш малко контактния ключ. Ако имаш афтермаркет аларма или имобилайзер може проблема да е там. Все пак проблема може и да е в самия стартер, въпреки, че си го сменил - примерно износени четки или ротор. Най-добре е като не иска да върти да замериш с пробна лампа дали идва напрежение до шалтера на стартера, когато завъртиш ключа в крайно дясно положение. Ако идва напрежение и също така има +12В на дебелия кабел и "маса" значи проблема ще е в самия стартер. Много внимавай двигателя да не е на скорост като мериш защото ако завърти стартера ще тръгне и колата!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...