martin76 Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 здравеите,имам въпрос относно акумулатора които купих днес- EXIDE EXELL 74A от мой приятел които си удари колата и я разпродава на части,акумулатора е на няма и 6 месеца.та въпроса е следния:понеже стария ми акумулатор още не е сдал багажа съвсем, но очаквам тази зима да го сдаде -Varta 72 A, та мисля да не монтирам новия веднага,а да изчакам колкото може да карам със стария, как да съхраня новия EXIDE?!Трябва ли да го заредя с токоизправител ,за да е зареден и да го съхранявам на стаина температура?!!!или може и да не го зареждам?! индикатора му показва зелено, а и го закачих на товарна вилка...и си е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Задължително е да се зареди. След това от време на време се проверява с волтмера и ако трябва го зареждаш. Преди да го сложиш на колата пак зареждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 25 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 имах в предвид да не навредя нещо с това зареждане като индикатора е зелен и акумулатора е нов....но ще приема съвета ти колега..благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 За да си запазиш новия акумулатор във форма трябва винаги да е зареден.Това че е на шест месеца и не го ползваш сега не означава,че може да го оставиш в мазето и когато ти потрябва тогава да го вземеш.На колко време ти е стария,който си решил да го бракуваш скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 26 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!не мога да кажа на колко е понеже купих колата с него. зимата при голям студ имам колебания във въртенето мъчи се, но пали, нямам светещи лампи по таблото. аз поне я карам 3 години, да предположим че съм го взел на 2 или 3 години, според мен не е на по малко от 5 години. и предполагам че тази зима ще му доиде края. окото му е с черен индикатор въпреки 10 часа зареждане понеже го зареждах защото не карам колата. скъп акумулатор е видях му цената в нета- варта за VAG които се предлагат за групата. нещо като 150-170 евро си спомням като цена.... Редактирано 27 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 26 Август 2014 Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 Щом старият е скъп, може и да си струва да го дадешна някои акумулаторджии за съживяване.Няма какво да губиш, само може да те изненада приятно (евентуално). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 26 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 "съживяване "ли?!!че има ли такава процедура?!какво значи да го съживят.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 (Редактирано) Ами потърси кадърни акумулаторджии.Източва се стария електролит, промива се 2-3 пъти акумулатора,да паднат боклуци/окиси (колкото може).Зарежда се нов електролит, после може да се направят пак 2-3 цикъла заряд-разряд.Има шанс да изкара още време.Провери си и зареждането на акумулатора, може там да има проблем и да скапеш и новия.Може и да случиш на хора, на които им се занимава.Не пречи да пробваш, имаш резервен акумулатор.Стария няма да те изкара зимата.В най-гадното време ще се наложи да го сваляш.Моя Exide един път го разредих до дъно заради забравени фарове. Нямаше проблем.Иначе са кучета, в най-големите студове е давал ток.А като започне зимата - в началото свалям и зареждам един ден на зарядното.Същото и напролет - зимно градско, с фарове и парно, Аку-то не се зарежда хубаво. Редактирано 27 Август 2014 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Аз имах ей така два акумулатора единия стар единия по нов..Карах си със стария с който дойде колата.Новия(от старата кола )заредих по учебник и прибрах в мазето и дозареждах през 20 30 дни и така в продължение на 5 6 месеца докато стария не умря.Аз курназ момче викам дошло му имам друг..Слагам въртя и ХУР-лампите премигват и угасват-едната клетка беше умряла и от два акумулатора ...За това слагай си новия акумулатор и го карай,а стария зареди и прибери или ако имаш някой закъсал приятел го дай да го кара.Акумулатор който не се кара умира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Провери му електролита на стария акумулатор и като го допълниш току виж изкарал и зимата.Това с промивката е хубаво да се направи,но не е задължително,а трябва и да знаеш как се прави.Само му допълни електролита и за друго не мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 27 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 разбрах колеги,едва ли ще се занимавам да търся живот за стария...по скоро ще карам с него докато умре...и ще сложа новия но дотогава исках просто да знам как да го съхранявам. и разбрах че трябва да го зареждам по веднъж месечно от вас докато го сложа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Не се забимавай, слагай новия по-добре е за него, или го дай на някой да го ползва докато решиш да го смениш. Самсунг ти го е казал, не е добре акумулатора да стои. Нов ще му евеш мамата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 29 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!\заредих го през нощта сега чакам по дълъг пробег и го слагам.а стария ще заредя и ще прибера може да потрябва! Редактирано 29 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване