Jump to content

Датчик на температурата на PS мотор 2.0 115кс.


М.Митев

Recommended Posts

Колеги имам един въпрос към вас,карам Ауди 90 5-так 2.0 115к.с. с код на двигателя PS предполагам съм за смяна на датчик на температурата или за километраж защото стрелката на температурата си тръгва когато поиска тя,най-вече когато колата е загряла и карана повече от 1час тогава отлепя ии застава на нормалната температура за двигателя,но от порядъка на не повече от 5-10мин и пак пада.
Така решил съм да сменям датчика първо,пък ако няма прогрес стигаме до километраж,но въпроса е че този датчик на трипътника който излиза от двигателя и се вкл. към радиатора посредством огромния маркуч :D не съм сигурен дали той е за температурата или има един датчик отзад на главата от към предния джамм.
Този на трипътника е с една голяма букса и 4-ри крачета търсих по магазини и къде ли не,но такъв датчик не излиза,намирам с 1 или 2 крачета и това ме притеснява,ако някой може да ми прати сайт в който да го видя този датчик или да го поръчам и най-вече да ми се потвърди че това е прословутия датчик ще съм му много благодарян!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави датчика намира ...
Сваляй таблото и го почвай - има тема за какво точно да правиш !
Набързо - контактните пластини на гайките се почистват с шкурка ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята стрелка на водата правеше така и смених датчика.Точно този с четирите пина е на тройника.

Ето този датчик:

 

http://store.elitcar.com/search/extended/bra-657-034919369C-3-2943103.html

 

Купих го от "Ауто плюс"за 65лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този е който си дал колега,благодаря ти много.
Имам обаче и един друг въпрос изчетох много за това и на всякаде няма две еднакви мнения,а въпроса ми е перката за охлаждането ми особенно сега лятото,след като почна да ми прави проблем тоя датчик,почна да се вкл. сама след като колата е изгасена и по някога дори повече от 20-30 мин се вкл. на кратки интервали от време,което много ме притеснява да не скапе мамата на акумулатора и другото да не дава някъде на късо и за това да го прави,при всяко вкл. има едно реле N247 което постоянно цъка.  Нормално ли е или не и дали проблема е в пусти датчик... ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има датчик на главата на мотора,който включва вентилатора(ите) при изгасен мотор,за да обдухат двигателното помещение когато температурата в него стане 104гр.Когато изгасиш мотора,ако достигне тази температура до няколко минутки вентилаторите се включват на ниска скорост.След тези минутки,ако не се включат релето прекъсва веригата и това е.При мен никога не са се включвали вентилаторите когато изгася мотора.Може би,защото не вдига тази температура.Датчика,който е проблемен при теб няма отношение към това.Може това въпросното реле при теб да прави проблеми и за това да се включват вентилаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами предполагам е или датчик или релето,защото още повече проблема е в това че то не е на бавни обороти а на най-силна степен се пуска и върти прекалено много време! 
А този датчик можеш ли да ми го пратиш да го видя къде и какво представлява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги за да не правя нова тема ще си използвам тази,трябва ми сайт или от някъде да купя въпростния датчик,колегата ми беше дал линк,но там вече не ми го отваря... Датчика е същия от описанието по горе..??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай и моят,който изпатка беше с четири пина,а новият е с три.Работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе външно е такъв,ама тоя моя има 4-ри крачета на буксата а тоя 3... що така?!! :nixweiss:  :gruebel:  :gruebel:

Защото на по-новият не му трябва отделен проводник за четвъртия пин, който е за ауточека.При три пиновия на Behr тази връзка е изпълнена вътре в датчика.

Оригиналния е около 280лв. VDO. Беhr-а е по-евти...но при мен изкара 7-8 месеца и започна да свети индикацията за липса на течност в казанчето...а такава нямаше.Само споделям ;)

Ето ако искаш да се задълбаваш относно този датчик : http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега в таблото с уредите отзад има един стабилизатор на напрежението(мисля че така се наричаше) и той бъзика уреда. Аз имах същия проблем. Затегнах хубаво този стабилизатор и се оправи, а може и да се купи, струва не повече от левче. Иначе датчик си взех от моргата за аудита до Враждебна някъде и си работи без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги :) 
Първо се извинявам за поста в тази тема,но видях че става въпрос за датчик и реших да попитам и аз. 
Колата ми е 80 б4 2.0 115 и от скоро ми се нрави нещичко ... Лампичката за температура и " Внимание " светват в синхрон и когато си поискат пак спират .. когато тръсне в дупка спира и отново същото когато, пък вляза в дупка. Та въпроса ми е къде се намира въпросният датчик да го видя и изобщо от него ли ще да бъде този проблем? 

Благодаря :) поздравиииии 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...