Jump to content

Двигателя не пали 1,8l/125к.с. - помогнете


frankypro

Recommended Posts

Колеги, аудито изгасна и не иска да запали. 1.8 125 коня 97ма година. Кара се на газ и бензин. И на двете не иска да запали в движение и на място. Върти и има акумулатор. След дълго въртене ми светка лампичката за маслото а в движение и знакът стоп който е по средата на дисплея. Откачих акумулатора и чаакам да мине малко време. Има всички видове масла в казанчетата а моторното е между минимум и максимум. Някакви идеи?

Звънете ми ако имате идеи 0883 329 327

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на Хол. Поне при мен преди няколко месеца се случи същото и тогава ми го смениха и се оправи. На диагностика не излизаше, което е странно за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на Хол  - Кликни ме!

 

Ако имаш съмнение, смени го. Все пак не е една торба пари. Пежото си го купих, защото предния собственик, вече беше решил да го дава на Надин метал. Седем месеца, колата е ходила по сервизи и никой не е установил проблема, а го бяха накарали да смени половината кола (бубина, кабели, бензинова помпа, даже и ECU-то + още неща). А проблема и е бил, гасне и не ще после в продължение на половин час да запали. Купих го за без пари и се въоръжих с Autodata на лаптопа. Първия път, като ми го направи на мен, не хванах проблема, но втория път като ми изгасна, хванах датчика на хол. От тогава никакви ядове. Проблема бе, че принципно си даваше нормално съпротивление, но явно някъде е имал прекъсване и колата като загуби горна мъртва точка, край!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Колеги! Колата преседя час и половина,изстина двигателя а и акумулатора бях откачил. Като сложих ключа запали от половин оборот. В събота пътувам за Прага, и утре сутрин ще я паркирам в най-близкият сервиз до нас. Ще ги накарам да я прегледат, даже ако могат и диагностика да направят и ще видя какво ще ми кажат тогава. Най-вероятно ще сменя този датчик... не мога да си позволя да го направи по път и да незнам какво да правя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление тези проблеми не излизат при диагностика, след като колата работи. Трябва веднага, когато се проявят да се локализират.

Смени датчика, има голям шанс да е от него....долния датчик на хол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на коляновия вал, може би има предвид колегата под Датчик на хол... на 1 познат не можеше да му запали колата заради въпросния датчик... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За десет минути ,се сменя.Вземас шестограм 5 ,баркаш до масления ,филтар от дясно развиваш болсе м,6 издарпваш датсика.Потрудное под колектора ,до динамото ,има три букси ,,,,откопсавас средната. и готово.Ако незнаете килеги  другите два датсика са детонасиони ,   Хванатиса за блока на двигателя сьс болт М, 8.Желая ви успех. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За десет минути ,се сменя.Вземас шестограм 5 ,баркаш до масления ,филтар от дясно развиваш болсе м,6 издарпваш датсика.Потрудное под колектора ,до динамото ,има три букси ,,,,откопсавас средната. и готово.Ако незнаете килеги  другите два датсика са детонасиони ,   Хванатиса за блока на двигателя сьс болт М, 8.Желая ви успех. 

 

То, че не сме на изпит по правопис, не сме. Но все пак е хубаво да се пише грамотно. Отдавна не бях чел такъв текст!!!

  :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...