Marto7777 Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Отскоро съм с Ауди С3 2001 година.Забелязах че топлината е коша на двигатела е много висока.Абсолютно нищо неможе да се пипа толкова е горещо.Температурата на водата ми показва че е 90 градуса не се качва повече.Коалта се кара градско.Само веднъж я карах малко по дълго с по висока скорост и не беше загрял толкова.На други приятели с двигатели 1.8Т топлината не е изобщо такава а и на тях показва 90 градуса водата.Дори блоу офф-а е толкова топъл че неможе да се пипне.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Карай смело. След 2-3 небрежни подавания на газ, разпънката не се пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Колега имам си уред за дистанционно отчитане на температура.Веднъж реших да премеря какво се случва около турбината и в коша, след 15км. Нормално градско каране.Насочвам го и какво да видя, скромните 370 градуса :-) .Не се шашкай с турбо е така.Не ми се мисли, ако я настъпя. :-) Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Погледни температурата на 49-ти канал на климатроника... там показва с по-голяма точност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 3 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Погледни температурата на 49-ти канал на климатроника... там показва с по-голяма точност Това не го знам как става.От днес вече имам кабел за диагностика и си намерих и платения Ваг-ком в замундата, така че ако трябва още нещо да се следи казвайте.Иначе и при вашите С3 ли е така ? Точно както колегата каза разпънката не се пипа за отризателно време е гореща.На Blow-off-a пречи ли му тая нереално висока топлина ? Американски Collins е двубутален не е от ментетата по 100 лева в олх. Отделно да споделя и за грешка която ми изкара одеве на дианостиката camshaft a (intake) retard setpoint not reached (over-advanced)По другите форуми четох че може да е от веригата или да не достига масло до повдигачите.От там идва и тоя подобен на дизел звук който го има и при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R_32 Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 да не ти е запушен леко катализатора затова да загриава така отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 3 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Е то загрява всичко около двигателя нищо неможе дасе пипне буквално.Пластмасите дори които покриват акумулатора и другите неща отстрани са горещи много.Блоу офф-а днеска като го пипнах направо ми се разказа играта.Отдолу гледах колатаи не е с един катализатор а с 2.След турбото излизат 2 тръби и на двете има по 1 каализатор, 1 до друг седат, но мисля и тях да махам и средното гърне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване