Jump to content

Audi S3 - нереално топъл двигател


Marto7777

Recommended Posts

Отскоро съм с Ауди С3 2001 година.Забелязах че топлината е коша на двигатела е много висока.Абсолютно нищо неможе да се пипа толкова е горещо.Температурата на водата ми показва че е 90 градуса не се качва повече.Коалта се кара градско.Само веднъж я карах малко по дълго с по висока скорост и не беше загрял толкова.На други приятели с двигатели 1.8Т топлината  не е изобщо такава а и на тях показва 90 градуса водата.Дори блоу офф-а е толкова топъл че неможе да се пипне....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам си уред за дистанционно отчитане на температура.Веднъж реших да премеря какво се случва около турбината и в коша, след 15км. Нормално градско каране.Насочвам го и какво да видя, скромните 370 градуса :-) .Не се шашкай с турбо е така.Не ми се мисли, ако я настъпя. :-)

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни температурата на 49-ти канал на климатроника... там показва с по-голяма точност :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни температурата на 49-ти канал на климатроника... там показва с по-голяма точност :)

Това не го знам как става.От днес вече имам кабел за диагностика и си намерих и платения Ваг-ком в замундата, така че ако трябва още нещо да се следи казвайте.

Иначе и при вашите С3 ли е така ? Точно както колегата каза разпънката не се пипа за отризателно време е гореща.На Blow-off-a пречи ли му тая нереално висока топлина ? Американски Collins е двубутален не е от ментетата по 100 лева в олх.

 

Отделно да споделя и за грешка която ми изкара одеве на дианостиката

 

camshaft a (intake) retard setpoint not reached (over-advanced)

По другите форуми четох че може да е от веригата или да не достига масло до повдигачите.От там идва и тоя подобен на дизел звук който го има и при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то загрява всичко около двигателя нищо неможе дасе пипне буквално.Пластмасите дори които покриват акумулатора и другите неща отстрани са горещи много.Блоу офф-а днеска като го пипнах направо ми се разказа играта.Отдолу гледах колатаи не е с един катализатор а с 2.След турбото излизат 2 тръби и на двете има по 1 каализатор, 1 до друг седат, но мисля и тях да махам и средното гърне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...