Marto7777 Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Имам кабел за диагностика и днеска като пуснах да сканира в раздел Engine ми откри 4 грешки.Попринцип съм сложил двубутален блоу офф на мястото на кът-офф клапана и илзишния маркуч съм го запушил възможно е някое от грешките да е свързана с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadioDJ1 Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Да. Първите 2 грешки са от това че си сменил заводския клапан. 17608. 177053тата - катализатора не е в кондиция (може би си го махнал) или ламбдата след катализатора нещо не е в ред?4тата има 3 възможностиBattery weak (voltage): слаб акумулаторGenerator Malfunction: генератора не зарежда добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 17 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Ясно.Първите 2 грешки влияят ли нещо на работата на двигателя ? Промяна в мощността дали ще има от тях ?3-тата да махнал съм катализаторите но аз съм с 209 коня версията с 1 ламбда сонда само преди катализаторите на 224 коня е с 2 ламбди доколкото знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 В грешка си и моята е 209к.с. и сондите са две - преди и след катализатора и явно, който ти е махал катализатора не е изключил втората сонда след него и за това набива грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване