rockett Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 (edited) Привет колеги! Имам един много досаден проблем с който така и не можах да се преборя. Въпросното ГНП е от старите (B4-ката е 1993г, 1Z), а проблемът е следния. Когато колата е на ход и подам газ да ускоря на предавка, после като отпусна педала не ми дава да дам газ докато не падне до 1100 оборота, независимо как ги достигне, дали ще я освободя от скорост или просто ще я оставя сама да падне до въпросните обороти. Заведох колата на диагностика, където излезна че е регулатора на газта в помпата (грешката беше с код 04F4). След това свалих капака на помпата и почистих платката на която е монтиран регулатора, като го напръсках внимателно с Carburetor cleaner. По самата платка общо взето нямаше никакви проблеми, но пътчеките върху които минава регулатора бяха зацапани с нещо като графит. После я сглобих, запалих и нямаше никакви грижи до вчера. Този период на паривлна работа беше около 2-3 седмици. Някой има ли представа как може да се отстрани проблема, без да се сменя целия електронен блок? Edited October 19, 2014 by rockett Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerpi134 Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Има оправия,просто си търсиш друга помпа втора ръка,потенциометъра се прецаква. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockett Posted October 19, 2014 Author Report Share Posted October 19, 2014 Идеята ми беше дали може да се ремонтира? Иначе втората употреба до колкото ми е известно не е гаранция, че и тя няма да е така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Печеников Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerpi134 Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Мисля,че няма управия щом се прецака потенциометъра,моята седя известно време в Bosch върнаха ми я и си намерих втора ръка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockett Posted November 15, 2014 Author Report Share Posted November 15, 2014 Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място. Колегата е прав, получи се. Свалих горния капак на помпата, развих 4те гайки и завъртях леко платката на една страна, след това я затегнах и от тогава нямам грижи! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirkata Posted December 15, 2016 Report Share Posted December 15, 2016 (edited) здравеите и аз имам същият проблем мъ4иьсе да я завъртя но няма луфт Проблемът е 4е не мога да намеря и друга помпа за да сменя електрониката Какво бихте ме посъветвали ако изпиля леко отворите дали ще стане колата върви но на моменти не мога да подам газ трябва да превклю4а на скорост и се оправя Благодаря предварително ауди б4 1.9 тди 92г русе Edited December 15, 2016 by kirkata Link to comment Share on other sites More sharing options...
autounion Posted December 20, 2016 Report Share Posted December 20, 2016 колеги, на А4 тди 1,9 110кс ел. блок има ли общо с този на В4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now