Sign in to follow this  
rockett

Проблем с електронния блок на ГНП на Audi B4.

Recommended Posts

Привет колеги! :)

Имам един много досаден проблем с който така и не можах да се преборя. Въпросното ГНП е от старите (B4-ката е 1993г, 1Z), а проблемът е следния. Когато колата е на ход и подам газ да ускоря на предавка, после като отпусна педала не ми дава да дам газ докато не падне до 1100 оборота, независимо как ги достигне, дали ще я освободя от скорост или просто ще я оставя сама да падне до въпросните обороти. Заведох колата на диагностика, където излезна че е регулатора на газта в помпата (грешката беше с код 04F4). След това свалих капака на помпата и почистих платката на която е монтиран регулатора, като го напръсках внимателно с Carburetor cleaner. По самата платка общо взето нямаше никакви проблеми, но пътчеките върху които минава регулатора бяха зацапани с нещо като графит. После я сглобих, запалих и нямаше никакви грижи до вчера. Този период на паривлна работа беше около 2-3 седмици. Някой има ли представа как може да се отстрани проблема, без да се сменя целия електронен блок?

Edited by rockett

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има оправия,просто си търсиш друга помпа втора ръка,потенциометъра се прецаква.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Идеята ми беше дали може да се ремонтира? Иначе втората употреба до колкото ми е известно не е гаранция, че и тя няма да е така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля,че няма управия щом се прецака потенциометъра,моята седя известно време в Bosch върнаха ми я и си намерих втора ръка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място.

 

Колегата е прав, получи се. Свалих горния капак на помпата, развих 4те гайки и завъртях леко платката на една страна, след това я затегнах и от тогава нямам грижи! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравеите и аз имам същият проблем мъ4иьсе да я завъртя но няма луфт Проблемът е 4е не мога да намеря и друга помпа за да сменя електрониката Какво бихте ме посъветвали ако изпиля леко отворите дали ще стане колата върви но на моменти не мога да подам газ трябва да превклю4а на скорост и се оправя Благодаря предварително ауди б4 1.9 тди 92г русе

Edited by kirkata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.