Jump to content

Висок разход на А4, 1.9 АФН


fiestahdi

Recommended Posts

Здравейте, ще мина директно на въпроса, защото се побърках от четен и все още нищо не ми е ясно. От скоро притежавам Ауди А4 1.9 тди АФН 110 коня. Първите ми впечатления от автомобила са много добри докато не дойде момента да засека разхода. Извънградско и при скорост 90-100 км/ч ми дава разход около 7. Това ми се струва доста. Иначе колата си пали и си върви не пуши абсолютно, ЕГР клапана и е затапен, променливата геометрия се движи добре. Направи ми впечатление, че ако я карам до 2500 оборота при превключване на по голяма предавка дръпва яко, но ако я изфорсирам до към 3700 оборота и превключа на по голяма предавка колата ускорява но някак си бавно. ще съм Ви благодарен ако ме насочите къде да си търся проблемите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за сравнение

Градско 7,2

Извънградско,магистрала 130-140км 5,2

Смени си всички вакум маркучи,закачи я на ВАГ КОМ,тествайте  N75 и вижте стойностите на  дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес въпреки отвратителното време успях да смъкна колекторите и за моя радост положението беше трагично. Казвам радост защото се разминах само с 5,80 лв. за корселин. Почистих ги и веднага се усети разлика във вървежа и поведението като цяло на автомобила. Утре предстои изтърбушване на катализатора. надявам се тогава вече колата да полети. А относно клапана N75 днес го проверявахме с ваг ком и си работи, геометрията на турбината се движи нормално, така, че изтърбушване на катализатора. Утре ще пиша какво е станало и какъв е резултата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и обещах споделям резултата. След почистване на колекторите и изтърбушване на катализатора колата стана като стелт, а това мисля е присъщо за "АУДИ"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора,как я засичаш,пълен-пълен или от резерва до резерва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засичането в действителност не го правя точно както трябва изводите съм си ги извадил от лампа до лампа. Ясно ми е че е най добре пълно до гърловинката карам 100 или 200 километра и пак до гърловинката, но за сега така. Определено разхода е висок. А когато я засичах я карах със 90-100. Все още не съм я засичал след като извърших интервенциите. Ще кажа като я засека какъв е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също я засичам лампа-лампа но гледам да е при загрят двигател,щото дава разлика.Примерно стрелката е близо до резервата при загрял двигател и я гася,на другия ден паля и лампата светва.А ми се е случвало и когато светне при студен двигател,като загрее да изгасне.Та затова този метод е малко грешен,но стези цени как да го напълниш догоре.

Разхода ми на дълго(до приморско и обратно) с клима и скорост до 120 е 5,18 на 100.

Редактирано от georgi_k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте имам и аз същия проблем висок разход на ауди а4 б5 афн мотор 110кс напълних нафта до горе извън града ми даде разход 8 с климатик около 250 км изминах с малко и градско и 18 19 литра нафта ми беше глътнала от тогава както я заредих до горе ходих в сервиз на бош прегледаха я и ми казаха натрупала е някви грешки изчистиха ги накараха ме след 2 дена да ида да я закачат пак и нямаше никви грешки и с пълен резервоар изминах 600 км само градско от което ми се вижда много 2 3 майстора попитах разхода е бил нормален за само градско 10 11 преди около 2 3 год като я засичах 1200 1300 някъде км с пълен резервоар извън града от което е много добре а сега тоя разход ще ме разори :Д

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...