Stanimirov Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Привет на всички колеги.От скоро съм в отбора на А4 Б5 и малко ми е непонятна още тази красавица. Затова се обръщам за помощ по следния въпрос.След ровене из форума и изчитане на доста теми май се по обърках малко и немога да взема точна преценка за моя проблем а пък зимата вече си дойде.Симптомите на моята кола са следните:1 климатроника от време на врем прави каквото си иска пример: натискам стрелката за да духа на прозореца и той ми пуска компресора или натискам бутона за въртене на въздуха в купето и той пак пуска компресора.2 горещо духа на прозореца и в краката а на централните духалки духа студено3 клапата която е под поленовия филтър и служи за да регулира от къде да върти въздуха е блокирала като я натисна ръчно с някое дълго шило силата на духане в купето става по голяма но от централните духалки пак не духа топло.При валеж стъклата са запотени в цялата кола и то здраво.Четах някъде че въпросната клапа се управлява от някакъв вакуум които идвал от серво апарата.4 от въздоховодите излизаха дунапренчета което ме плаши но като видях клапата за церкулация на въздуха че е пластмасова малко се поуспокоих.Та защо е блокирала клапата и защо от централните духалки духа студено.Ще съм благодарен за малко помощ че жената взе да ми намила че ще простудя децата. А нали знаете за войната между това кое е по важно дали жената е на първо място или Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Ами за това ,че ти пуска компресора е нормално.На всички аудита е така ,при задаване на предно стъкло по подразбиране си се включва компресора.За клапите имаше теми по форума ,но не си спомням къде бяха.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 25 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Не аз имам в предвид бутона на който е изобразена стрелка на горе който са намира най в дясно ,а не този който е за изсушаване на стъклото и се намира най в ляво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Има начин да направиш диагностика на клапите през vag-com. Виждал съм във форума описание как става, трябва да потърсиш.Заври се отдолу и с ръка опитай да рездвижиш клапите като им помагаш с ръка - може да помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Ако си на ECON не би трябвало при промяна посоката на въздуха да ти включва компресора, това става автоматично само при натискане на бутона за рециркулация или DEFROST. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 26 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Моя климатроник е от старите не като на фейслифтовите и бутона ECON го нямам. Питам дали клапата за вкарване на въздух от вън се управлява от ел. мотор или е с вакуум и защо е забила и не ще да се отваря иначе другите клапи работят виждам им пластмасите как се мърдат. И защо на централните духалки духа студено а на прозореца и в краката духа топло. Клапата за вкарване на пресен въздух съм се пробвал да я раздвижа на ръка но няма ефект.Тя пак остава в положение което да върти само въздуха в купето. Когато я натисна с ръка и тя отиде в най горно положение силата на струята която излиза през духалките се увеличава многократно. Пусналия тя се затваря и почва да се чува едно бучене на въздуха под жабката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 27 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Никой ли няма мнение по въпроса или подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharkyVL Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Клапата се управлява от вакумен маркуч , когато запалиш колата тя прави вакум и отваря клапата , тази при филтър купе , гасиш колата и тя се затваря нея не я контролираш от климатроника. Клапата която контролира въртенето на въздух дали да върти само въздуха в купето или да вкарва от вънка , се намира в краката на пасажера ,ако погледнеш ще я видиш . Вакумния маркуч , които търсиш минава точно между тръбите на радиаторчето на парното там, където ти се намира и акумулатора от дясната страна с лице към колата. Провери дали не се е скъсал някъде или откачил . Управлението на климатроника може да е натрупало грешки и от там да идва проблема , закачи колата на ВАГ-КОМ и провери, може и да е сменено с друго управление ,което да не е точно това , което трябва , а може да е сдало багажа . Най-лошото е с разпадащите се дунапрени на клапите . Клапите са метални с дупки по тях и облицовани в дунапрен същите като при голф 1 . Дунапрена се разпада оголва дупките на клапите и вече не можеш да контролираш въздушния поток , къде и как да духа. Лечението е сваляне на цялото предно табло изваждане на цялото парно , разглобяване на парното , облепяне на клапите ( в моя случай с кожа ) и монтиране на ново. Процедурата отнема един цял ден от човек , който знае какво прави . Ще кача и снимки да видиш за какво става на въпрос . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharkyVL Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 (Редактирано) Не ми дава да кача снимка или аз не знам как.Ето линк къде влиза вакум маркуча в парното https://imageshack.com/i/f0tEW8Kxj Редактирано 28 Декември 2014 от sharkyVL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Проблема се корени в моторчето, което движи клапата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharkyVL Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Клапата при филтър купе не е на моторче , а на вакум . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 (Редактирано) Ако е само на вакуум, защо моята клапа сработва при натискане на бутона докато колата е на контакт? Редактирано 30 Декември 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharkyVL Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 За коя клапа говориш , за тази в краката на пасажера , или за тази под филтъра на купето преди вентилатора на парното ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 (Редактирано) Под филтъра.И по принцип ми е интересно да разбера коя клапа за какво е. Сменявал съм радиаторче за парно на такава А4-ка и съм виждал климатроника разглобен. На моята кола нямам грешки, като дам тест на клапите се чуват различни звуци от различни места, което е признак, че нещо се случва, но дали се местят не знам, искам да знам как да ги диагностицирам със сигурност. Редактирано 30 Декември 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharkyVL Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 На Ваг-Ком можеш да ги раздвижиш всичките и да видиш дали работят нормално.Клапата при краката на пасажера контролира дали да върти въздуха в купето или от вън.Клапата оградена в червено контролира къде да духа , горе , долу в център , зад нея има една малка пластмасова клапа в синьо , тя дали да духа в краката или на стъклата. https://imageshack.com/i/exBkL5R7jТази по-голямата клапа контролира колко топло или студено да духа парното, тя се намира близо до радиатора на парното . https://imageshack.com/i/p7sK62VejСпоред мен клапата при филтъра е защитна и не контролира нищо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 То хубаво защитна, има логика като спреш двигателя, тя да се затвори, за да не попада доколкото е възможно външен въздух в колата, може би за да няма конденз. Но аз като натисна копчето за рециркулация и тя затваря потока, което е странно с оглед на това, че под нея има друга клапа. А виждам, че си свалил самите клапи, би ли обяснил как точно се разглобяват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharkyVL Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Цялото парно като се свали се цепи на три части , те са захванати на метални щипки . Там където влиза радиатора на парното е кутията ,която трябва да разглобиш за да стигнеш до клапите. Тя се цепи на две горна и долна част , тук ще ти трябва по-мощен сешоар или пистолет за топъл въздух , защото щипките които трябва да откачиш са много твърди , и ще ги счупиш ако ги напънеш с отвертка . Нагряваш щипките ама леко да не ги размекнеш съвсем и с една малка отвертка отпускаш контрите на щипките , и така цепиш кутията на две. После по обратния ред . Утре пак ще проверя дали при мен като дам на контакт тази клапа отваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 Ако е само на вакуум, защо моята клапа сработва при натискане на бутона докато колата е на контакт?Колега, както ти описа проблема ти дадох отговора."Проблема е в моторчето, което движи клапата" Ето ги най-накрая отговорите на повечето ми въпроси по проблема Сега се сещам, че някъде месец преди моторчето тотално да спре да бачка на няколко пъти ми отказваше да сменя посоката на струята долу-среда-горе, а си духаше само по средата, независимо какво задавам на климатроника. Освен това грешката наистина изчезна сама, предполагам след десетото стартиране, не съм ги броил.Новото сервомоторче вече е в сервиза и се надявам утре момчетата да ми сглобят колата, така че няма да мога да изпробвам твоя начин, обаче пък ме подсещаш, че старото изгоря точно след едно бъзикане по копчетата за въздушната струя Ако съм знаел, че ше ям дървото нямаше да си правя тия експерименти ама здраве да е. Дано поне с новото да няма ядовеНаистина много полезно инфо колега, благодаря ти. Дано и други имат полза от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocetoMR Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 На Ваг-Ком можеш да ги раздвижиш всичките и да видиш дали работят нормално. Как точно се проверяват на ваг-ком?На коя версия на програмата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharkyVL Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 (Редактирано) Не съм ги проверявал на мой компютър , закарах я на моя майстор и той ги тества и чувах как се движат. Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 20 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 За момента проблема е решен като съм затворил клапата за циркулация на въздуха. Ще чакам да стане топло и започва сваляне на таблото. А клапата която е под филтъра в двигателния отсек изобщо не работи. Даже и на ръка непомръдва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване