Jump to content

Audi A8 L 4.2 TDI 2008


Recommended Posts

Здравейте, колеги.   

 

С няколко думи - баща ми си търси кола, тъй като е собственик на фирма и трябва да се качи на нещо по-луксозно от сегашното му возило. Спрели сме се на Audi A8 4.2 TDI.  Искам да ми споделите какви са отзивите за този двигател (от това, което съм чул аз - бил железен). Какъв разход дава извънградско, при не много пестеливо каране (140-160 на магистралата) и градско? Питам защото съм сигурен, че данните по каталог няма да имат нищо общо.  

 

Годините, които гледаме са  от последните модели D3, 2008-2009 година. Къде може да са им слабите места, скоростната кутия предполагам е типтроник, това кофти ли е?

 

Ето и няколко конкретни оферти, които гледаме в момента:

 

 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11408713478875762&slink=7xoqrd

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11408083311370992&slink=7xoqrd

 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11402502202690898&slink=7xoqrd   - Тази е уникална, дълга база, Bang & Olufsen и т.н., но цената е доста по-сериозно. Предполагам биха свалили няколко хилки, но струва ли си, в сравнение с другите?

 

 

Като отидем на място, естествено, задължително условие ще бъде да закараме колата в наш сервиз, да бъде прегледана изцяло, за да няма изненади после. 

 

Всичко, което може да ми дадете като съвети и информация, би било полезно. Благодаря!

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя. Има леко колебание между този модел A8 и  А7 от 2011  3.0 TDI.  На доста добри пари е, 54 000 лв на 150 000 км. Все пак колата е доста по-нова, много по-нова скоростна кутия и т.н. Но 3.0 ТDI двигателя до колкото аз знам, е доста по-лош избор от 4.2, какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено ако 4.2 не е проблем за поддръжка е за предпочитане!

Разход мисля 14-15 там ще се върти...

Отиваш гледаш на място много от тия осмици са на цифри км.

Така че бих избрал такава с реална сервизна история и добре попълнена книжка

Доста възли има по тая кола които могат да те вкарат във филма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих избрал А7 2011 все пак по нива кола. 4,2-то извънградско 10 ще дава:-)

isauto не се слават като смъкваща цените на колите фирма камо ли няколко хиляди по скоро забрави:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, значи ли, че щом не смъкват от цените, то автомобилите им са качествени?  А7-цата е на доста добри пари и изглежда доста изкушаващо. Проверих им динамичните характеристики. A7 дава същите времена от 0 до 100,  от 60 до 100 и от 80 до 120. Това предполагам се дължи на много по-новия двигател + 7-степенен S-Tronic. Освен това средният разход, който видях е 8л/100 срещу 11,3/100, което е доста.   

 

Дори да е 5000 лв по-скъпа 7-цата, тези пари ще се избият с 2-3 години каране, а колата все пак е доста по-нова.   Едиственото, което ме притеснява, е самият двигател, 3.0 TDI не се слави много много с качество. Евентуално дюзи могат да сдадат багажа, което е голям разход. :/

 

Eто и линк за конкретната 7-ца:  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411991498174161&slink=7xs3d8

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не разчитай на това че като не свалят от цените, колите са им качествени... А и на показаните обяви километражите със сигурност са връщани. За справка отвори мобиле.де и виж същите модели от тези години на какви километри са, а на екземплярите с малко километри(под 200к) какви пари им търсят и много неща ще ти се изяснят.

 

П.С По принцип за покупка на кола с такъв бюджет си струва да се огледаш и из Европа. Хем ще си направиш и една екскурзийка :)

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за по новата кола просто си струва повече но това си е мое мнение:-) А това че нне свалят не е гаранция че колите са им уникални а просто може такава да е политиката:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наясно съм, че е възможно да са връщани. Но все пак на 7-цата 150 000 за 3 години ми се струва нормално, по 50 000 на година не е малко каране. За кола обаче от 2008 година ми се струва малко нереално :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре покарайте и 7-ца и 8-ца, вижте кой модел/мотор ще ви допадне най-много и оттам тръгнете с търсенето на конкретен екземпляр. Д3 все пак е модел на 11  години, докато А7 на 4.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 26к евра един познат си взе новата А8 2011 4.2ФСИ, много екстри... От Германия си я докара на под 150к.

40-50к за стария модел ми се струват неоправдани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! 
Колкото и да бях влюбен в Д3-ките преди, вече си остаряха доста, моделът стана на над 10 години и ми се струва нерентабилно да се харчат 40-45 хиляди лева за морално остарял автомобил. Да, все още е уникална във всяко отношение, но пред новия модел бледнее. Ако дилемата е конкретно между тези 2 коли,за мен не може да има колебание и изборът е само един - А7. По-модерна визия, по луксозен интериор, по-нов двигател - това на първо четене. Отделно на тази 7-ца, която си посочил, съм почти сигурен, че километрите й са реални, докато на другите силно се съмнявам. Бонус е и че е от Германия. Този 3.0 тди в 7-цата ще върви наравно с 4.2 в Д3 и ще харчи значително по-малко. Друг немаловажен фактор, ако се вземе А7 е и това, че ще загубите много по-малко от обезценка. 
Успех в избора!

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@1948 , да точно тези факти съобразявам и аз в момента. Затова започвам да си мисля, че А7 е много по-добрия избор.   По принцип дилемата не е само между тези 2 модела, просто парите поставят това ограничение. Максимума ни е около 52-3 хил. лв.   Новата 8-ца за тези пари няма как да се намери според мен,  другия вариант е A6, който се вписва, но според мен А7 изглежда по-добре, то друга разлика с А6 реално, освен визията, няма.

 

Гледах им размерите, А6 я дават по-голяма от А7, което ми е малко странно :/

 

 

P.S. Мислехме вариант да вземем кола от Германия, но ни се струва по-добре да я вземам от тук, защото може да я закараме при познат в сервиз в София, който да и направи една диагностика от-до и да знаем, че всичко е ОК. Или ако има нещо за правене да спазарим отстъпка в цената.  Такова нещо от Германия няма как да направим, там само ще я покараме и ако има нещо скрито, после ще патим.

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, моята я купих от частно лице в Германия и понеже беше първи собственик, написа в договора, че гарантира, че колата не е имала инциденти и няма боядисвани детайли. Спрямо тяхното законодателство, това е достатъчна гаранция. Давам ти насоки ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека, за който писах по горе отиде за А7. В последствие се върна с новата 8-ца. А7 - 24к евра, А8 - 26к евра.

Каза, за тея пари осмицата му е харесала много повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за А7, даже с 3.0 ТФСИ, ако баща ти не кара много. И определено си я купи от Германия, даже може от официален дилър да си я вземете. На жената колега си купил бмв от тук и след месец му го откраднали. Да не изгори и баща ти после по същата схема.  Не знаеш кой колко ключа има за тази кола. Казват един, а втория си го прибират и после хоп... даже няма нужда да я разбиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...