nikito_A4 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Здравейте колеги, Сагата със спирачките ми продължава. Имах известно втвърдяване на педала преди време, но след смяна на спирачна течност и маркучи нещата се оправиха. Майстора ми каза, че десният маркуч е бил частично запушен. За съжаление 2 седмици след ремонта забелязах, че десният преден диск е започнал да ръждясва. Направих тест и настина се оказа, че след неколкократно използване на спирачката десния диск е напълно студен - т.е. не работи. Обратно при майстора и диагноза: след АБС не излиза спирачна течност за дясното колело. Интересното е, че не ми свети лампата на АБС-а. Майстора ме насочва да търсим модул втора употреба. Искам да попитам това ли наистина е най-доброто решение или може да се опитат/проверят други неща? Колата е Б5, 1.8, 125, АДР. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Според мен цялата система трябва да се продуха и промие,явно спирачна течност преди това не е сменяна и от там са се получили отлагания който сега ти запушват.АБС е запушен и може да се направи опит за отпушването му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 (Редактирано) Колега би ли обяснил каква е процедурата по отпушването или евентуално по разглобяването на този модул Редактирано 3 Ноември 2014 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_A4 Публикувано 3 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 И аз ще съм мн благодарен да чуя. А препоръка за човек от Пловдив, който би могъл да го направи би била супер полезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Откачат се маркучите от всичките спирачни апарати и се източва цялата система.Отвиват се всички тръбички на самия АБС модул като много се внимава да не се заобли някой от шестостените или да се скъса резба.При свален модул с помощта на компресор и накрайник който да уплътни хубаво в отворите където са били тръбичките за всяко колело се започва продухване на всеки един от 4 отвора.Аз го правя като на всеки отвор по няколко пъти надувам само с въздух и после наливам спирачна течност в отвора и пак се надува с въздух,и така няколко пъти докато от отворите където са били тръбичките на спирачната помпа не излезе чиста течност без разни малки парченца.Същото се прави и на самите магистрали от АБС модула до всяко колело.По-добре да не се разглобява самия модул защото вероятността после да не работи е голяма.След като всичко е готово и модула и тръбичките са сложени следва обезвъдушаване на системата.Аз го правя на самотек,бавно става но сигурно.След като и това е направено с помощта на VAGCOM задействайте АБС модула няколко пъти и следва тест на пътя.Няма да е лошо да се направи и проверка на самите спирачни апарати за задържа и клеясали бутала и водачи.Дано съм описал разбираемо цялата процедура.Фирата от към спирачна течност е голяма,но няма как-около 2 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 (Редактирано) Благодаря Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_A4 Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Благодарности и от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_A4 Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Колеги, след като сменихме модула с такъв -2ра употреба нещата заспаха - поне за сега Благодаря на всички за помощта. П.С. преди да успея да намеря модул 2-ра употреба се поинтересувах колко струва такъв в Ауди - 4 150 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване