toshkov81 Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Та проблема е много странен. колата е а8 д2 2000г. бензин. на таблото светят EPS, Chek engine лампа. На борда се показва червен символ за спирачки и изписва ABS fault go to workshop. или нещо близко до това. Големия проблем е че няма нито една грешка никаде. АБС Двигател Автомат, Табло. абе никаде.Човека я кара постоянно и не забива грешки. Има ЕСП и като натиснеш бутона си свтва лампата.Та случвало ли се е на някой това нещо. недоумявам каде да търся проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Жоре я виж акумолатора и алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 12 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 всичко му гледах, пуста машинка ми скъса нервите. пред историата е следната. 1овека доиде че не можел никой да се върже с колата за диагностика. След доста ровене и един изгорен Ваг-ком. открих че проблема е в модула на парктроника. беше окъсил К-линията към +. Резнах му кабела и всичко се оправи. имаше и за смяна датчик на АБС. смени го човека. сега всичко работи на 6, само дето таблото дава тези глупости. Опитах се да прочета епрома на таблото с командер и карпрог, ама не. та май нещо в таблото ще да се е омазало. Днеска ще го сваля да му смъкна чипчето да го прочета и ще видим какво ще покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Има ли газ? Бившата на Бубсан имаше същите драми заради начина на връзване на ГИ- то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pachkoni Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Иво, оказа се , че чека не свети заради газовата. Постоянно дава тази грешка : 17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) P1577 - 35-00 - Open Circuit, което май означава,че тампона е за смяна, или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Първо контактен спрей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 12 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 има газова, но проблема е че няма никакви грешки. то ако имаше поне една грешка, щях да знам какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Разкачал ли си акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Точно такъв беше проблема- кола с ГИ, няма грешки, не може да се върже с таблото и там- дискотека от лампи. Ще питам как се вързаха с таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 разкачал съм акумулатора. не става. А с таблото се връзвам без проблем с ваг-ком. чета си го цялото, тестове, живи данни, кодировки адаптации. всичко прави. не се връзва с кабели за четене на епрома. командер, тахо и т.н. Сега човека ще пробва с друго табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Точно такъв беше проблема- кола с ГИ, няма грешки, не може да се върже с таблото и там- дискотека от лампи. Ще питам как се вързаха с таблото. От бутона на ГИ се влиза в сервизен режим и се чете на воля всичко по автомобила, поне за фобосите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване