Jump to content

a8 d2 светещи лампи по таблото, без никакви грешки през ваг-ком


toshkov81

Recommended Posts

Та проблема е много странен. колата е а8 д2 2000г. бензин. на таблото светят EPS, Chek engine лампа. На борда се показва червен символ за спирачки и изписва  ABS fault go to workshop. или нещо близко до това. Големия проблем е че няма нито една грешка никаде. АБС Двигател Автомат, Табло. абе никаде.

Човека я кара постоянно и не забива грешки. Има ЕСП и като натиснеш бутона си свтва лампата.

Та случвало ли се е на някой това нещо. недоумявам каде да търся проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко му гледах, пуста машинка ми скъса нервите. пред историата е следната. 1овека доиде че не можел никой да се върже с колата за диагностика. След доста ровене и един изгорен Ваг-ком. открих че проблема е в модула на парктроника. беше окъсил К-линията към +. Резнах му кабела и всичко се оправи. имаше и за смяна датчик на АБС. смени го човека. сега всичко работи на 6, само дето  таблото дава тези глупости. Опитах се да прочета епрома на таблото с командер и карпрог, ама не. та май нещо в таблото ще да се е омазало. Днеска ще го сваля да му смъкна чипчето да го прочета и ще видим какво ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, оказа се , че чека не свети заради газовата. Постоянно дава тази грешка : 17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) P1577 - 35-00 - Open Circuit, което май означава,че тампона е за смяна, или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има газова, но проблема е че няма никакви грешки. то ако имаше поне една грешка, щях да знам какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такъв беше проблема- кола с ГИ, няма грешки, не може да се върже с таблото и там- дискотека от лампи. Ще питам как се вързаха с таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разкачал съм акумулатора. не става. А с таблото се връзвам без проблем с ваг-ком. чета си го цялото, тестове, живи данни, кодировки адаптации. всичко прави. не се връзва с кабели за четене на епрома. командер, тахо и т.н. Сега човека ще пробва с друго табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такъв беше проблема- кола с ГИ, няма грешки, не може да се върже с таблото и там- дискотека от лампи. Ще питам как се вързаха с таблото.

 

От бутона на ГИ се влиза в сервизен режим и се чете на воля всичко по автомобила, поне за фобосите  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...