mshbul Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 За всеки случай да питам и вас. мотор АЕЛ Оня ден нещо не ми хареса колата как пуши сиво и малко тресе на празен ход и включих компютъра да видя какво става.Грешки нямаше, но силно са се влошили показателите на канал 13.Преди 1 месец бяха нещо от сорта - 0 0,5 1.2 0,8, някъде може и да беше в минус, но не помня точно.Сега бяха от -2 до -3. За мен това значи, че на умната дюза вкарва много повече нафта, отколкото на останалите.Предполагам, че не е добре разпръсквача и не прави добро разпръскване. Някой може ли да потвърди и евентуална друга причнина за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Още малко информация, която вече ме озадачава. Мръднал ми е аванса малко в закъснения. Преди 2 месеца беше между 2 и 3 на канал 4. Интересно е и друго - като поработи на празен ход се увеличава закъснението. Като включих компютъра беше почти като преди, но докато се разходя из каналите и се върнах и гледам спаднало с 1, че може и с 2 градуса и авансатора се вдигнал от 5-10 на 50%. Не съм пипал каквото и да било по мотора от преди 2 месеца. Не вярвам да е механичен проблема - в смисъл нещо да е мръднало. И тъй като стана заедно с тия показания на дюзите се чудя дали не е проблема в дюзата с датчик. Или е започнала да дава невярно или пък дава вярно, но се е изместил момента на впръскване заради разпръсквача. Но не съм толкова наясно, че да знам дали лош разпръскавач може да промени момента на впръскване или пък вдигнало се налягане на отваряне на дюзата да я кара да пръска по-късно и това да бъде отчетено от датчика в дюзата. Моля ви, ако има някой с информация и опит да помогне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Колеги, дайте някоя насока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 (Редактирано) Положението се оказва още по-лошо.Установих, че под товар след 2500 оборота яко пуши черно, прави следа по асфалта. Чудя се може ли да е заради дюза или се е сцепил някой маркуч. Редактирано 22 Ноември 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Реално погледнато, ако е само от един цилиндър проблема (визирам коментираната от теб умна дюза), едва ли би оставило чак следа по асфалта. Но от друга страна нищо не пречи да провериш маркучите с ВАГ-КОМа. Иначе казано, стойностите на дебитомера и налягането на турбото, като това би ти дало макар и косвена информация относно състоянието на системата за захранване на двигателя с въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Днес пътувах и тъй като имам бустметър ми се струва, че няма пробит маркуч. Държи се като преди. Ще го видя и с компютър като имам възможност. Сега ще гледам да сменя умната дюза и да видя как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Никой не помага.Но ще ви кажа какво установих. Купих втора употреба умна дюза вероятно с по-малък разпръсквач, но за проба става.Сложих я и авансът се оправи, както съм го направил.На канал 13 стойностите отидоха към +1,5 до 2, а бяха по (-2) и повече в минус. Това значи, че силно е намалил горивото на умната дюза и на всички останали сега пуска повече отколкото на умната. Може би и те не са много добре. А може и от по-малкия разпръсквач да се получава. Ей тук ако има някой с опит да каже дали като сложиш дюза с по-малък рапръсквач успява да държи празния ход с по-малко гориво. Не съм гледал в движение, че стана тъмно и не исках да рискувам да карам и да гледам компютър и то в тъмницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Носих свалената дюза за проверка. Оказа се в ред. Пръска добре и е на 180-190 бара. Значи остава проблема да е в самата дюза. 1 колега ми каза, че при него имало такъв проблем. Изглежда при тия с датчика може да се получи проблем в горната част, въпреки, че разпръсквача е в ред и е с добро налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Колеги, никой ли не може да помогне с информация? Малко развитие. Преместих разпръсквача на дюзата от 1,9 и работи добре, но се появи почукване, което е явно от дюзата.Интересното е, че и с 2-дюзи нямаше чукане, а след размяната на разпръсквача от едната на другата се появи. ИДЕИ? И друг лек проблем се появи - едно съвсем леко претрисане на празен ход, не постоянно, а от време на време. Преди размяната на рапръсквачите съм го забелязвал, но рядко. Сега е много често. Идея от какво може да е освен от дюзата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 От нищо друго освен дюза... Ще ти свърши мъката когато смениш и петте разпръсквача с нови... Хубав ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Колега какво стана с колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Мисля, че се оправи дюзата като поработи. Сигурно не е много в ред, но то вече какво ли е по колата. Оставям така нещата. Тя и много леко пуска, ама толкова я стегнахме, че няма накъде повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване