Jump to content

Пак за рейката.


sskamen

Recommended Posts

Имах 2 бр. B4, на които сменях рейки. Сега минах на А4 и май пак това се очертава. Всички Vag си страдат от това. Въпроса ми е дали може да е от нея. Всичко по окачването е здраво. Смених външни накрайници, като проверих и вътрешните. Амортисьорите са здрави и тампоните също. Чува се едно глухо глопане през минаване на неравности, всъщност и аз не знам кога се чува. :X През големи дупки не се чува нищо. Вчера я вдигнах на подемника, отдолу на рейката видях един болт 19. Предполагам, че от там се обира рейката. Белязах го, навих малко но нищо не се промени. От там ли наистина се обира луфта? И другия ми въпрос- откача ли се магарето за да се смъкне рейката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен шум понякога, в дясно на А4-ката при минаване с ниска скорост през някои неравности. Ама при мен са много заминали биалетките и малките щанги при долните прави носачи.....карам ги така от както купих колата преди 6500 км. и няма промяна към по-лошо. На пролет чак ще ги сменя.    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А относно болта.. на мен ми сълзи масло оттам, като напоследък забелязвам, че се е усилило. Хлопането отляво при малки неравности (напр. павета) го има и при мен, но имам съмнения за долен крив носач, така че не мога със сигурност да кажа, че са от рейката. Моята е от френските, за които съм чул само, че не подлежат на рециклиране, а и че тропането в малки неравности е признак за разбит картер на рейката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехе ама то е песен за разглобяване. На Б4-ката като помня какви криви ключове използвах. :X При мен се чува отдясно като на колегата tanuco.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е от френските, за които съм чул само, че не подлежат на рециклиране 

няма такова нещо

 

 за разбит картер на рейката. 

какво е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво е това?

 

Предполагам, че е самата вътрешност т.е. работният обем, запълнен с масло, но там са и семеринги, и пластмасови втулки и т.н. та нека по-компетентните колеги, какъвто мисля, че си и ти, кажат. :)

Редактирано от Daniel Danov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам от хидравлика, но принципно - картера е съд, дали за събиране на течност, дали за защита на детайлите, но съд. Няма как да се разбие. Не знам дали в хидравликата не се влага някакъв друг смисъл - затова питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия носач с двата тампона, долния. При него на малка неравност чука, хлопа и т.н. Разбит шарнир най вероятно. При мен все това е било. Кривия винаги е здрав (долен крив с един тампон).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...