Jump to content

проблем на бензин


audi4774

Recommended Posts

Здравейте. Имам един проблем откакто съм си взел колата,вече 2 години. Та имам ауди 80 б3 1.8 JN механична инжекция. Сложих си газ на газ работи перфектно,но на бензин от както я имам не е добре. Оборотите се менят и на студен и на топъл двигател и сега в тоя студ я паля на бензин сутрин и е много неприятно,кракът ми постоянно трябва да е на газта,иначе гасне. Скоро си претапицирах клапите на парното и забелязах че бубината е мокра,извадих я и като я наклоних изтече нещо като масло,имах от лада сложих нея,но беше много зле при палене гърмеше и сложих пак на колата старата(нейната) дали от бубината е проблема или от какво може да е...? Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Трябва да провериш в какво състояние е стъпковия ти мотор,който е за празния ход, и да го почистиш с WD.

2. Може отнякъде да смуче въздух-спукан или разхлабен маркуч,изваден ваккум,което е по вероятно според мен.

3.Как са ти спирачките при запален двигател,педалът мек ли е като запалиш двигателя или е постоянно твърд-въпросът ми е относно сервоусилватиля на спирачките.

Ако всичко е наред може би заради гърмежите да се е разцентровал механизма на дебитомера,на който е завита алуминиевата клапа и трябва да се настрои със шестограм "4".Но ако не си запознат с регулирането и по-добре не пипай ти,защото дори 1/4 от оборота е от голямо значение. Има вероятност пистите на потенциометъра на дебитомера да са износени.

Щом на газ работи добре,значи проблема ти не е свързан със запалителната система.С газовата плочка двигателя ти работи в карбураторен режим

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некъде зад главата (откъм прозореца). Трябва да е близо до края на гофрирания ти маркуч, който излиза от инжекцията.

 

Некъде в региона на червения правоъгълник. Не се вижда добре, но ми се струва на едно място че малко го виждам.

Редактирано от chocky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази черна кутия на снимката до казанчето за антифриз каква роля играе? Има маркуч от гофрирания маркуч до нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си помислих като гледах няколко снимки на мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си маркучите за пукнатини, гофрирания и тези за вакуум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тях съм ги проверил,добре са. А на моя двигател няма ст.моторче,така ли ? От какво друго може да е,ако нямам ст.моторче и вакум маркучетата са добре...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потенциометър,регулатор на налягане,тампературен датчик,горивен филтър,дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за подвеждането - да, няма стъпков мотор в този си вид, но има неква друга хуйня с подобна роля (ето по-долу подробно обяснение):

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=134706&p=1953941

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде си, ако си близо до русе мога да ти дам един добре работещ дебитоермер за проба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Велико Търново съм

Потенциометър,регулатор на налягане,тампературен датчик,горивен филтър,дюзи.

А как да разбера кое от тези е проблема...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Велико Търново съм

А как да разбера кое от тези е проблема...?

 

Колега, и аз съм на същата песен ... същият мотор ... миришеш ли на бензин като я обърнеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...